Kuinka wanhana vielä neitsyt?

Täällä tuntuu liikkuvan mukavaa wanhahkoakin porukkaa, joskus oli ikä-juttujakin keskusteluaiheena mutta kuinkas moni on vannoutunut selibatisti ja millä iällä vielä neitsyt?

En nyt tiedä onko tuo neitsyt asia liian arkaluontoinen mutta hyvinhän täällä muutkin jutut lähtee liikenteeseen niin että koitetaan.

vastailkoon ken tahtoo.
Tässä lähtöarvoina oma: 39v ja vannoutunut selibatisti.
  • 3 / 74
  • Tunnustus
  • 7.9.2005 22:31
25 vee ja vielä "korkkaamatta"
Muunlaista seksiä olen harrastanut. Arvostan persikkaani sen verran paljon etten anna sitä huoraaville.
19 v. olen, enkä kyllä ihan vapaasta tahdosta neitsyt, mutta ei ole kiinnostanut koskaan korkata neitsyttä tytön kanssa ja kaapissa olen vielä toistaiseksi...homoja ei paljoa täällä ole näkynyt. :(
Kaverini määritelmän mukaan hän harrastaa vähän seksiä, koska hänelle seksi alkaa anaaliseksistä. Ehkä tässäkin pitäisi vähän määritellä, mikä on seksiä ja mikä ei...

Eka kerta osui 19 vuoden korville, jonka jälkeen on ollut muutaman kuukauden taukoja seksielämässä. En elä selibaatissa.
Omasta mielestäni etenkin homoille (mutta muillekin) seksiksi lasketaan muukin kuin yhdyntä. Neitsyys on vähän älytön käsite miehille, mutta jos se anaaliseksistä menee, omani on vielä tallella.
Kyllähän noi heteromiehetkin kutsuu ja heitä kutsutaan neitsyiksi, jos on ns. poikuus tallella. Eikä se neitsyyden/poikuuden menetys kyllä tarkoita sen b-portaan avaamista.

Määritelmiä soveltaen top (ei pantu) tai bottom (ei pannut) mies voisi siis olla neitsyt vaikka koko ikänsä. Vain verstiilit olisivat menettäneet neitsyytensä.

Ei vitsi mikä aihe! :)
Neitsyt on neitsyt on Neitsyt.

Tämä on ihan aito neitsyt. (En todellakaan ole mikään anaalineitsyt tai Cosmopolitan-neitsyt!) Horoskooppineitsyt olen kyllä myös ;-)

Eipä vain ole tullut vastaan ketään, josta niin paljon tykkäisin. Yhden illan/yön jutut eivät todellakaan kiinnosta.
Heeh, nooh monta näkökulmaa (yhtä monta kuin pallossa :)
ajattelin neitsyellä lähinnä sitä ettei ole harrastanut seksi kumppanin kanssa, olkoon lepakko/homo.
Masturbointia mä en laskisi seksiksi.
  • 13 / 74
  • Määritelmiä
  • 21.9.2005 0:25
Tämä riippuu tosi paljon määritelmästä. Jos siihen ei tarvita laukeamista niin 13v, muuten 22v. :)
Tulin neitsyeksi uudestaan kun sain moraalisen ryöpytyksen niskaani, että minulla on ollut liian paljon miehiä :-)

Vaikea muuten uskoa, että yli 20vee mies olisi enää neitsyt missään olosuhteissa?????
"Vaikea muuten uskoa, että yli 20vee mies olisi enää neitsyt missään olosuhteissa????? "

Huono provo, mene kotiisi kasvamaan puppeli.
En ole edes suudellut ja ikää on kohta 28 mittarissa.

Kuka pyörtyi tiedon luettuaan?
Schlager: ei minä ainakaan pyörtynyt. ikää 38 enkä suudellut ja ehta 100%:n neitsyt. jollei nyt masturbaatiota lasketa neitsyyden menettämiseksi :)
Ootteko ihan tosissaan että olette olleet ilman seksiä vielä yli 20vee?? Siis ei halailua, suutelemista, runkkailu miehen kanssa?

Miksi?
Dio: ootteko siis naisten kanssa kun ette halipusi miestä? Tämä ei ollut provo!!!
Jakorasia: No sanotaan näin että kaikille se kaapista ulostuleminen tai itsensä toteuttaminen ehkä ei ole yhtä helppoa mitä toisille. Minkäs sille mahtaa. Esimerkiksi toisilla ei ole paikkoja minne mennä, muuta kuin jotain kurjia runkkupuskia tai muita vastaavia mitkä nyt ei vaan satu kiinnostamaan ainakaan allekirjoittanutta, eikä pääkaupunkiseudullekaan muuttaminen innosta. Ja toisille elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi, niin ihmeelliseltä kuin se saattaakin kuulostaa teistä... sen kummemmin provoamatta. Jos sitä on suurimman osan ajasta iloinen ja tyytyväinen vaikkei sitä heppiä pääsekään uittamaan niin onko se muka niin pahasta? En usko...
Tässä kans yks lähempänä kolmeakybää ensimmäistä kertaa toisen ihmisen kanssa seksiä harrastanut kaveri. Taisin olla 27v. Kaapissa olin visusti. Ystävien saaminen on mulle ollut aina vaikeata, eikä sitä auttanut jatkuva muuttaminen paikasta toiseen lapsena. Syitä seksin puutteeseen olivat ujous ja siitä johtuva yksinäisyys, pienellä paikkakunnalla maalla eläminen ja jossain määrin myös ihastumiseni heteroihin, joilta nyt sattuneesta syystä vastakaikua saanut. Eka seksikerta järjestyi netin kautta ja siten, että olin matkalla muissa asioissa (eli se vanhemmille kerrottu versio). Seuraavaa kertaa sai sitten odottaakin useamman vuoden, kunnes sain hilattua perseeni pysyvämmin tänne pääkaupunkiseudulle.
Minulta lahti poikuus melkein tasan nelja vuotta sitten. Ikaa oli silloin mittarissa 20v.

Meilla oli muuten kaveriporukassa keskustelua seksin maaritelmasta, mutta taidanpa aloittaa tasta uuden threadin...
28-vuotiaana seksiä ensimmäisen kerran, siis toisen ihmisen (miehen) kanssa. Kaapin ovet olivat lukossa ja avaimet hukassa. Mukava lukea, että on muitakin nuorena saamattomia.
Mäkin olen pienestä kaupungista lähtöisin. Olin kaapissa, vois sanoo että melkeen kassakaapissa ;). Aina oon kuitenki miesten perään ollu mutta toteutus siis tapahtui vasta 30-vuotiaana muutettuani isompaan kaupunkiin. Tosin olin sielläkin jo asunut melkeen 5 vuotta (ja vielä gaypaikkaa vastapäätä) ennen ekaa kertaani. Ennen sitä hommat tuli hoidettua omin käsin. Naisia ei tullu kokeiltua. Olin myös nuorempana hirmu ujo ja sit ku rupes kunnolla tiedostamaan oman erilaisuutensa, niin vetäydyin hiukan kuoreeni. Pelkäsin myös että vanhemmat/kaverit saavat tietää. Taudit pelotti myös. Muistan ekat Aids-uutiset jotka tuli just niihin aikoihin ku rupes ajattelemaan seksiä.

Sit jossain vaiheessa "napsahti". Isompi kaupunki, yleinen ilmapiirin vaputuminen, oma kasvaminen jne. saivat aikaan halun tosi toimiin. Deittinetin kautta sit treffeille ja sieltä jatkoille. Siinä se.
Siis sehan on taytta fiktiota etta kaikilta lahtee neitsyys/poikuus teinina. Vaikka jonkun tutkimuksen mukaan heterot aloittavat seksin keskimaarin homoja aikaisemmin, niin keski-ika on silti huomattavasti korkeampi kuin heti arvaisi (alkaa kysyko lahdetta, muistan kerran sellaiseen vain jonkun viitanneen).

Elika jos ikaa alkaa olemaan mittarissa keskimaaraista enemman ja neitsyys/poikuus viela tallella, niin alkaa nyt sentaan lahteko sita vakisin hukkaamaan. Itse valitettavasti tein niin ja lopputulos olisi todellakin voinut olla parempi. No, tehty mika tehty...
26-vuotiaana meni. Riippuu tietysti miten sen seksin määrittelee, heh.
Vihaan ihmistä joka vei minulta neitsyyden, vihaan valheellisuutta jonka hän loi, hyvänolontunnetta joka ei ehkä palaa. Samalla hän pakotti minut katsomaan peiliin ja hyväksymään sen mitä olen
Joo kommenttini oli tosiaan kohtuuton sillä jos elää pienellä paikkakunnalla niin on tosi vaikea löytää seksiseuraa. Olen samaa mieltä.

Mun eka kokemus miehen kanssa oli koulukaveri (15v): runkattiin toisiamme, otettin suuhun munaa ja työnnettiin sormea toisen anukseen.

Mutta siitä huolimatta kuvittelin olevani hetero koko lukioajan ja seurustelin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Uh...
Jakorasia kirjoitti:

"Mun eka kokemus miehen kanssa oli koulukaveri (15v): runkattiin toisiamme, otettin suuhun munaa ja työnnettiin sormea toisen anukseen."

No huhhuh, aikamoinen kokemus 15 vuotiaalle pojalle melki 20 vuotta sitte (mikäli olet nyt 34v niin kuin väitit)... Luulisi että olisi se neitsyys vähemmälläkin lähtenyt ;)
Tyttelille: En ole koskaan pihdannut.. en edes nuorena pojunakaan. :-)

Huom. en ollut anaaliyhdynnässä mun kaverin kanssa!!! Eka pano oli vasta kun tulin opiskelemaan hesaan.
Eiko neitsyys ole menetetty kun ensimmaisen kerran sperma lentaa?Jos sita ei kukaan olelitse tehnyt niin eiko kenellakaan ole ollut wet dreams,se on sama asia.En usko etta on ketaan miesta kenella ei ole ollut orgasm niin pian kuin se on mahdollista.Joillakin se tapahtuu aikaisemmin ja toisilla myohemmin ikaisina.
No eihän se neitsyys nyt ensimmäisestä märästä unesta tai runkkauskerrasta mene! Kyllä siihen vähintään yksi muu henkilö tarvitaan.

Itsellä meni 17-vuotiaana, kännissä ja ei edes niin kivan tyypin kanssa. Olisi voinut tietysti tapahtua vähän loisteliaammalla tavalla, mutta itse kyllä vapaaehtoisesti siihen tilanteeseen hankkiuduin. Ja multa ei edes tullut, vaikka otettiin suihin, joten oman määritelmäni mukaan siihen neitsyyden menettämiseen ei välttämättä edes tarvita orgasmia.
20 vuotiaana meni. Olin ihan helkkarin naivi ja kokematon. Joku alan "mies" pokasi minut. Kaikesta siitä sain kiitoksena hirveän visvasyylän
perseeseni. Olin siinä vaiheessa armeijassa ja jouduin sotilassairaalaan leikattavaksi. Kaikkein noloin juttu oli, että leikkaava lekuri oli naapurin äijä.
Yritin selittää jostain saunatartunnasta ym. Varmaan se näki mun tarinan läpi. Vitutti ja hävetti ihan armottomasti
Kelpaisiko kriteeriksi: "Kun ymmärtää harrastavansa seksiä toisen kanssa"?
Aika subjektiivinen kyllä on, myönnetään. Eikä välttämättä kata hyvin nuoria tai jälkeenjääneitä.
  • 40 / 74
  • Devirginized
  • 28.9.2005 11:02
Menetin poikuuteni 24-vuotiaana.

Usein on ollut mielessä, että olenkohan menettänyt paljonkin, kun en harrastanut seksiä nuorempana, jolloin "vientiä" olisi ollut enemmän... Luultavasti kuitenkaan en.
17- vuotiaana menetin, mikä taitaa olla melko mediaani-ikä.

Siis ihan provoamatta täytyy kyllä sanoa, että todella yllättynyt olen. Näiden lukujen perustella tämän threadin keski-ikä poikuuden/neitsyyden menetyksessä on varmaan jotain 30.

Ei siinä mitään vikaa ole ja homoilla se nyt tuskin on niin epätavallista, jos on ennen 80- lukua syntynyt, että se poikuuden menetys viivästyy.

Seksi taitaa olla melko yliarvostettua kuitenkin ;)
Edelleen neitsyt ja tänä maanantaina 16 täytän. Tosin suhteessa elän ja ollaan jo puhuttu aika paljon asiasta. Sanoisin että todennäköisesti ennen joulua... ;)
Minulla oli ensimmäinen kokeilu suunnilleen ikäiseni pojan kanssa kun olin 12-vuotias. Runkkausta ja vähän yritimme ottaa suihinkin. Hän olisi halunnut kokeilla myös anaaliseksiä, mutta minua pelotti silloisen tietämykseni perusteella, että anaaliseksistä voisi saada AIDSin silloinkin, kun kumpikin on ennestään neitsyt, ja vaikka kumia käytettäisiin, joten emme menneet siihen asti.

No, en sitä kokeilua oikein seksiksi pysty laskemaan vieläkään, vaikka joku sitä mieltä varmaan on. Se oli sellaista vähän kömpelöä hapuilua, eikä tuntunut siltä miltä seksi miehen kanssa myöhemmin tuntui. Seuraavan kerran harrastin seksuaalista kanssakäymistä 20-vuotiaana, jolloin katson varsinaisesti menettäneeni neitsyyteni/poikuuteni.

Ainoa mitä kadun, oli se, että menetin takapuolineitsyyteni hirvittävälle vanhalle irstailijalle, jonka ilmoitukseen olin vastannut ja matkustanut 200 kilometriä kotoani varta vasten häntä tapaamaan. Perillä paljastui, ettei hän ollutkaan sellainen prinssi kuin oli ilmoituksessa antanut ymmärtää, ja kun olin yksin talvipakkasilla keskellä tuntematonta lähiötä, en säikähdyksissäni uskaltanut paeta paikaltakaan.

Joten neuvoni niille, jotka ovat hankkiutumassa eroon neitsyydestään: varmistakaa, että ensimmäinen partnerinne ja kertanne on sellainen, jota ei tarvitse myöhemmin muistella inholla. Silloin ei kannata vastata ilmoituksiin, vaan etsiä se partneri paikasta, jossa ei tarvitse ostaa sikaa säkissä. Ja jos kuitenkin sopii tapaamisesta ilmoituksen kautta, kannattaa sopia tapaaminen neutraalille maaperälle josta pääsee tarvittaessa helposti pois, eikä tuntemattomaan paikkaan kaukana kotoa. Ja jos menee ravintolaan, ei kannata myöskään juoda itseään niin humalaan, että tekee harkitsemattomia valintoja.
Ja sunshine, ei top tai bottom tarkoita sitä, ettei olisi ikinä kokeillut myös toisessa roolissa olemista. Minä esimerkiksi olen takuuvarmasti bottom, mutta olen joskus alkuaikoina kokeillut myös panemista, ja todennut ettei se tuntunut kovin kivalta, vaan pidän enemmän siitä että minua pannaan. En siis enää pane, mutta en ole enää neitsyt siinä mielessä, että en olisi koskaan pannut. Kokeiltu on, ja havaittu ettei se ole minua varten. Onhan niitä homojakin, jotka ovat joskus kokeilleet olla naisen kanssa, mutta sitten keskittyneet kokonaan miehiin, eikä se tee heistä välttämättä biseksuaaleja.
Naisen kanssa n. 30-vuotiaana, miehen kanssa 36-vuotiaana. Odotan vielä sitä kertaa, jolloin todella kiihotun.
Hmmmmm, ei tarkotakaan ei. Yritin vain tavoitella leikkisiä sävyjä...
16 vuotta ja risat. Täysin vapaasta ja omasta tahdosta...eikä -se- hetki unohdu koskaan.
Mulla meni neitsyys 15-vuotiaana ku sain uskoteltua sille tyypille olevani laillisessa iässä. :D Kaikkea mahdollista tuli touhuttua sillä ekalla kerralla, ja aivan helvetin kivaa kyllä oli. Sen jälkeen en oo ollukkaan ku muutamien tyyppien kanssa, ja edellisen, öh, "löydön" kanssa on tullu nysvättyy liki 6 vuotta. <3
Keskiarvo n.23 vuotiaana. kuulostaa ihan ihanne yhteiskunnalta ;)

En mä ainakaan laske masturbointia neitsyyden menettämiseksi, mun mielestä neitsyyden menettää kun on ollut toisen ihmisen kanssa seksuaalisesti.
Siis mä tarkotan et jos joku toinen runkkaa. Ja lasketaanko suihinotto?
  • 52 / 74
  • predatorboy
  • 24.10.2005 16:44
Jaa-a, mistä sen neitsyyden poisottaminen lasketaan alkaneeksi. Runkkaamisestako (15v), dildolla peppuun (15v), eka panokerta tytön kanssa(18v), vaiko aidosti pantuna miehen tekemänä (28v). Hyvä kysymys, tuohon en osaa vastata...
Tänään menetin jos molemminpuoliset suihinotot lasketaan... Peppuneitsyys siis vielä tallessa, en oo pannu, eikä oo pantu :-P. Olen siis 19.
  • 55 / 74
  • Farehrenheit
  • 26.10.2005 23:38
18 vuotiaana meni neitsyys (heh heh) naiselle.
21 vuotiaana ekan kerran miehen kanssa.
Siihen kanssa tuli jäätyä koukkuun kele. Eli ilman on vaikea olla.
Mutta muistakaa pojat turvaseksi! :)
Ulkonäössä eikä persoonassa ole vikaa ja olen hyvin avomielinen ja seksuaalinen. Jotenkin vain on käynyt niin että mittarissa pian 27v, ja neitsyt. Musta viimeksi kukaan arvaisi, että olen neitsyt.
Nyt on alkanu tulla tosi paljon paineita, että pitäis äkkiä vaan hankkia kokemusta, ettei olisi ihan urpo, kun tapaa sen kenestä haluaa vakavissaan olla, ja ihan kokemusten ihteinsä vuoks. Vaan kun ei ikinä tee mieli tarpeeks sellasen kanssa kehen ei ole tarpeeksi vahvoja tunteita...
Bi-tyttö.
Olen ilmeisesti sitten menettänyt neitsyyden yllättävän nuorena. Tytön kanssa eka kerta 14 vuotiaana ja pojan kanssa 2 kk myöhemmin. Ällöttää ajatella kuinka nuori olin kun pikkubroidi on nyt 14 ja ihan pikkunen viäl.
Sexihän on ihanaa ja tuntuu kivalta.. :) Eikö täällä kukaan tiedä sitä?
Ekalla kerralla olin 14vuotta ja 10kuukautta, nyt kuukautta vaille 19vuotias. Se oli ihan sopiva ikä..
Mulla eka kerta oli 21v. Kaduttaa kyllä näin jälkikäteen, olis vaan pitäny odottaa ihan rauhassa eikä noin kiirehtiä.. heh. (siitä ku ei sitten meinannu tulla mitään ku molemmat juonu liikaa..) Ja se mies oli joku ihan tuntematon tapaus jolle vaan sanoa töksäytin et miten olis.. Sitten meniki piiiiitkä aika seuraavaan kertaan.

Myöhemmin muuten ku oli jo ikää tullu lisää ja rutkasti kokemuksia niin olin kerran tosi kivan kaverin kanssa ja sit ku olitiin sängyssä oltu se kerto vasta sen jälkeen mulle et oliki neitsyt. Tuli ihan outo olo ja hävettää tunnustaa mut katoin kyllä kaveria kieroon et ei voi olla totta. Se oli silloin jotain 29v.. No, eihän meistä paria sit tullu.

Musta se että odottaa on ihan ok, mutta taas sit toisaalta jos tuntuu siltä et haluaa kokeilla jonkun kanssa, vaikka se joku oliskin ei ihan niin ihanne, niin se kanssa ihan ok. Kukin tavallaan.
Tässä sen näkee, että homot eivät ole seksuaalisessa käyttäytymisessään samanlaisia eivätkä "yhtenäinen" ryhmä, joten voisi puhua monikossa eikä aina niputtaa yhteen.
Taisin olla 27-vuotias, kun olin miehen kanssa ensimmäisen kerran. Tapasin tämän netissä ja tapailtiin pariin otteeseen. Se ei ollut mitenkään järisyttävä kokemus, koska mitään tunteita ei ollut mukana, joten seuraavaan kertaan meni vuosi tai pari. Uuden tuttavuuden kanssa oli seksiä muutaman kerran, mutta ei sekään oikein sytyttänyt. Viime vuonna menetin "peppuneitsyyteni" 33-vuotiaana lyhytaikaisessa suhteessa, mutta suhteen jälkeen totesin, että anaaliseksi ei ole minua varten. Nyt seurustelen upean miehen kanssa, joka ei myöskään halua anaaliseksiä. Sillä, milloin kukainenkin on menettänyt "neitsyytensä", ei ole mitään merkitystä. Minulle ensimmäiset kerrat olivat pettymyksiä siksi, koska tunteet eivät olleet mukana. Seksistä nauttii ihan toisella tavalla, kun sitä harrastaa rakastamansa ihmisen kanssa.
Ai eix sexiä ookkaan jos masturboi?!
Eka orgasmin sain 10 v. toisen runkatessa mua. Onx se neitsyyden menetys? Jos taas lasketaan botoxit (ei oo oikeen mun juttuni) , niin 35 v. Jos taas topoxit, niin 15 v. Oraali on kuiteskin parasta. Ja sitä oon saanu paljon ;-)).
Mä kuiteskin ajattelen, et neitsyyteni menetin silloin, kun eka kerran sain orgasmin muuten kuin yöunien yhteydessä. Mut se on siis vain mun mielipide asiasta.
Hyvää kesää Teille jokaiselle ja paljon hyvää sexiä!
Hieman erikoista ja hertta-sarjamaista kirjoittaa "neitsyyden menettämisestä", jos on homomies. Oletteko ITSE varmoja siitä kumpaa sukupuolta olette? Ihan vaikuttaisi jotenkin siltä, ettei oikein tiedä sitä. Mikä merkitys teille on sillä missä iässä sitä seksiä sitten muka alkaa harrastamaan? Sekin on minusta aika erikoista ja lapsellista.
Vajaa parikymppisenä, hienoisessa humalassa. Silloin harrastin jonkin verran lyhyitä/yhden yön juttuja mutta eivät ne juuri jaksaneet kiinnostaa. Toisaalta kun ei niitä pitempiaikaisiakaan suhteita ole tullut niin olen sitten ollut selibaatissa jo muutaman vuoden.
Itse menetin neitsyyteni 16-vuotiaana yhdelle pojalle, jonka kanssa silloin seurustelin. En kadu! Ehkä se ei ole ollut paras seksikokemukseni, mutta ihan kivaa se silti oli ja varmasti paremmin onnistunut eka kerta kuin monilla, jotka ovat menettäneet neitsyytensä saman ikäisinä. Oltiin niin ihastuneita toisiimme sen pojan kanssa... :) Tytön kanssa taas en ole ollut (olen Bi-tyttö), enkä luultavasti tule ihan heti olemaankaan, koska elän tällä hetkellä aivan ihanan miehen kanssa!
Vaikka olen homo, menetin neitsyyteni virolaiselle naisprostituoidulle 30-vuotiaana. Miestä suutelin ja miehen kanssa puuhailin (ei yhdyntää) ensi kertaa 36-vuotiaana. Olen täysijärkinen suuren kaupungin kasvatti, mutta minulla vaan sattuu olemaan hieman erilaiset intressit ja elämäntapa. En todellakaan ole mikään "menohomo", vaikka olen ulkoisesti trendikäs, miehekäs (jopa sporttinen). Nyt 39-vuotiaana olen seurustellut pari kertaa, mutta etsin yhä elämäni miestä.
Olin ensimmäisen kerran miehen kanssa sängyssä ollessani 24-vuotias (olen nainen). Enkä tähän päivään mennessä ole kenenkään muun kanssa ollut "silleen". Nyt on edellisestä kerrasta yli 3 vuotta. Taidan olla tosi outo, mutta ei ole mitään suurempia haluja edes ollut hakeutua seksuaalisiin suhteisiin kenenkään kanssa...
Vain nainen voi menettää neitsyytensä. Mies menettää "poikuutensa".
Mita neitsyt tarkoittaa, mista se lasketaan, mitataan tai maaritellaan. Onko siihen mitaan data.Luulin sen olevan menetetty kun ensimmainen sperma lentaa milla konstilla hyvaan. Vaikka wet dreams ,yo unissa. Jos joku sanoo ettei ole koskaan sita koenneet Bullshit!
Neitsyyden/poikuuden menetys on musta sama asia kuin eka kerta seksiä toisen ihmisen kanssa. Sen määrittely, että mikä sitten on seksiä, onkin paljon hankalampaa.. Heteromaailmassa neitsyys/poikuus tarkoittaa sitä, ettei olla oltu yhdynnässä. Homoilla sen määrittely ei ole noin selkeää, kun seksi ei ole yhtä yhdyntäkeskeistä.
Moniko täällä muuten on ollut yhdynnässä heti eka kerralla? :) *nostaa oman käden ylös* o/
neitsyyden menetys tarkoittaa immenkalvon puhkaisua.

poikuuden menetys naisen kanssa yhdynnässä olemista.

homot eivät voi menettää mitään, kun sille ei ole sanaa.