Avunpyyntö

Hei

Olen transfeminiini ja minulle on annettu F64.9 diagnoosi ja olen (ollut) transvestiittiyhdistyksen jäsen. Olen analyytikko ja tiedemies.

Moision psykiatria kohtelee minua todella huonosti ja pyrkii tappamaan minut! Moision sairaalan lääkitys tuhoaa maksani ja haisen lääkkeelle! Päädyin pakkohoitoon kun minua vihattiin isäni toimesta kun olen trans, aiemmin he varastivat naisten vaatteeni. Hoitoni on väärin.

Voitteko auttaa minua?
Eikö pakkohoitoon vaadittaisi aikuisilla mm. psykoottisuutta ja sitä, että on joko itselleen tai muille vaaraksi? Eikö pakkohoidon taustalla ole mitääm muuta diagnoosia kuin F64.9, joka kai viittaa jonkinlaiseen ongelmaan sukupuoli-identiteetin kanssa? Alaikäisillä kai riittäisi itsetuhoisuuskin.
  • 3 / 4
  • cslr
  • 27.6.2022 20:19
Minulla on F64.9 diagnoosi. Loppu on psykiatrin keksimää valhetta!

Voitteko auttaa minua?
Ilmeisestii pakkohoitoon määräämisestä on kaksi viikkoa valitusaikaa siitä, kun potilas on saanut hoitoonmääräämispäätöksen. Valitus täytyisi lähettää psykiatrisen toimintayksikön sijainnen mukaiseen hallinto-oikeuteen ja valitukseen voi saada apua potilasasiamieheltä tai julkista oikeusapua (joko oikeusaputoimistosta tai yksityiseltä asianajajalta). Vapaamuotoisessa valituskirjelmässö tulee mainita ainakin:

Päätös, johon muutosta haetaan (ja jonka jäljennös tulee littää mukaan).
Perusteet joilla muutosta haetaan.
Valittajan nimi ja kotikunta.
(Mahdollisen edunvalvojan nimi ja yhteystiedot)

Valitus voidaan jättää myös sairaalan psykiatrisesta hoidosta vastaavan ylilääkärin edelleentoimitettavaksi.