Kaveria kaipaan..

  • 1 / 2
  • suolamuikku
  • 11.10.2020 2:06
Heippa! Olen 28v jannu suhteessa naisen kanssa ja lapsikin on, olen 95% hetero ja olen aina sitä ystävilleni kuuluttanut. Tunnen kuitenkin muutaman homoseksuaalin kaverin (jos tämä on hyväksyttävä termi) joiden kanssa tulen hyvin juttuun, ja osaan/tykkään heitä neuvoa miesasioissa ja he osaavat minua neuvoa naisasioissa.. Miesten kanssa on vaan jotenkin helpompi puhua ja osaavat neuvoa oikeaan suuntaan paremmin! Jos koet olevasi jannu josta juttuseuraa heteromiehelle jolla homma hanskassa (ja joka tulee hyvin juttuun kaikkien kanssa) ota nopsaa yhteyttä! Olen hyvää seuraa, mikäli kaipaat olkapäätä arki-illan päätteeksi viinilasin äärelle, mutta muista myös kuunnella minun murheeni!

Olen ujohko. mutta olen aina ihaillut miesten välistä romantiikkaa ja pidän siitä että saan olla osana auttamassa amoreita toisilleen! Vastaa tähän, ja laita privaa/yms niin saat paremman käsityksen minusta!
  • 2 / 2
  • Jare88
  • 11.10.2020 4:00
Moi,

tää kuulostaa mukavalta idealta :). Aloin tutkimaan, onko tällä sivustolla joku yksityisviestimahdollisuus, mutta en sellaista löytänyt. Joten laitanpa tähän sähköpostiosoitteeni nyt ihan julkisesti: j (at) jare.fi .

Tääl ois tämmönen kohta 32-vuotias pääasiassa miehistä tykkäävä jätkä, joka vois kaivata toisinaan juttuseuraa. Ja tosiaan kaverimielessä siis :) - oikeestaan oon jopa niin väsynyt nettideittailuun, etten semmoista nyt jaksaiskaan! :D

Laita vaan meiliä tulemaan. Aloita vaikka keksimällä yksi kysymys. Mä keksin myös: Millä historiallisella vuosikymmenellä tai vuosisadalla haluaisit elää (tai muuten seurailla kyseisen aikakauden elämää) ja miksi? Tän kysymyksen ei oo tarkoitus olla kovin vakava, eikä tarvitse käyttää pitkiä aikoja tämän pohtimiseen. Lähinnä vain ajattelin että erikoisista kysymyksistä voi saada mielenkiintoisia keskusteluja aikaan samalla kun tutustuu.