Bi-seksualisuus ja...

  • 1 / 1
  • Mietteliäs
  • 3.7.2020 12:29
Moikka.
Mulla tilanne erottiin vuosi sitten miehen kanssa joka halusi lähteä etsimään seksuaalisuuttaan 14 vuotta kestäneestä suhteesta. Ero tilanne oli mulle selviö rakastan miestä edelleen seksuaalisuudesta riippumatta, sama ihminen hän on edelleen. Vuosi meni ja ollaan löytämässä toisiamme uudelleen hän löysi itsensä ja taitaa tietää mitä elämältään haluaa. Yksi iso juttu missä ei oikein päästä eteenpäin kun tuntuu että olen jotenkin hölmö tai jotain ymmärtämään koko juttua. Ollaan puhuttu/sovittu avoimesta suhteesta jossa hän saa nauttia seksistä miesten kanssa ja minä jos niin haluan seksistä toisten miesten kanssa. Mutta se mikä mulle tuottaa päänvaivaa on ymmärtämättömyyteni hänen haluunsa pitää yhteyttä päivittäin tähän bi-mieheen ja jakaa kuulumisia, päivän tapahtumat ja juttuja mitkä liittyy miesten väliseen seksiin. Mies ei osaa(lue halua) selittää miksi haluaa kommunikoida koko ajan hänen kanssaan silti haluamatta parisuhdetta tai mitään vakavaa miehen kanssa muuta kuin se seksi tarvittaessa sitä seksiä ollut 3kuukauden välein. Haluaa elää mun kanssa et oon rinnalla ja kaikki muu mitä suhteeseen kuuluu mut 2-4x vuodessa seksiä miehen kanssa ja kokee et ns.vakkari olisi turvallisempi kuin joku randomi grindr tuttu tai baari tuttu. Ajatuksen vaihtoa tai raakaa dissausta kaipaan tähän yhteyden pitoon ja ylipäätään kokemukseen samankaltaisesta tilanteesta miten mahtaa homma päättyä, kiitos kaikille jotka viittii lukea ja kommentoida.