Minä, Minuus ja pelot.

Moi.
Tässä monenlaisen tunnemyrskyn (ja parin oluen) sekoituksena varmasti monta kertaa läpikäytyä aihetta joka on kumminkin melko arka ja tabu osalle meistä.

Puhun tietysti ulkoisesta habituksesta ja tiettyjen osien peittämisestä tarkoituksella.

Itse olen habitukseltani hetero ja aikomus on se pitääkkin niin suurelle yleisölle, ainakin toistaiseksi. Eli toisin sanoen olen ja pysyn kaapissa... Ja kukaan ei osaa kertoa koska käyttäydyn ja näytän äijältä.

Pelottaa tulla ulos, ja olen naimisissa.. kumppanini tietää totuuden.

Näin miehenä joka on kasvanut tiukkojen normien ja suvaitsemattomuuden keskellä asia on kovin kiusallinen ja melkoisen arka paikka. Tiedän että osa kavereistani tietää mutta muilla ei ole hajuakaan, josta olen enemmän kuin tyytyväinen juuri nyt.

Eniten pelkään että menetän ne vähäiset ystävät joita on jäljellä jos tulen julkisesti ulos... osa saattaa jäädä ehkä. Ja olen kyllä tietoinen faktasta että ne ketkä lähtevät eivät ole oikeita ystäviä, mutta eipä mulla ole juuri muitakaan. Ja eipä tuo puhelin soi juuri muutenkaan...joten onko sillä niin väliäkään.

Ja olen myös aika tekopyhä tämän asian kanssa...

Tuttuni teki sukupuolen vaihdoksen, en osannut olla hänelle tukena ja hänen naisystävänsä yritti samaan aikaan iskeä meikäläistä. Haki kai "tukea" asiaan mutta itse varattuna olevana en sitä tietenkään antanu mitä hän olisi halunnut. VMP.

Bi-seksuaalisuuteni on myös edennyt siihen pisteeseen että haluan vähemmän ja vähemmän vaimoani.. näen unia miehistä ja seksistä. Paska juttu sinäänsä... Vaimo on parasta a-luokkaa ja tukee kaikessa, vähän on vaan vaikeaa uskoa että tukea tihkuis suhteeseen miehen kanssa.

Uskoisin etten ole tämän tyypisen asian kanssa ihan yksin ja toivoisin hieman keskustelua asiasta ja sen vierestä :).

Jos luit koko vuodatuksen niin kiitos siitä.