Jari Sillanpäälle 10 kk ehdollista vankeutta, "hovihankkijalle" neljä vuotta ehdotonta vankeutta huumerikoksista (juttukommentit)

Olen taipuvainen uskomaan Sillanpään kertomusta siitä, ettei tämä ole itse poliisitutkinnassa olevaa materiaalia tallennusvälineelle saattanut, eikä ole niistä tietoinen.

Olen joskus melko läheltä nähnyt tapauksen, jossa erään henkilön tietokoneen kovalevyltä löytyi materiaalia, jonka hallussapito ei ole sallittua. Kyseinen henkilö oli kenties selaillut netistä jotain (ehkä jopa etsinyt ihan jotain muuta) ja selain oli tallettanut verkkosivulla olevia kuvia välimuistiin - ja muussa yhteydessä näitä sitten oli löytynyt ja asia oli edennyt. Aikanaan myös vertaisverkkopalveluista saattoi tulla yhtä ja toista kovalevylle.

Voi olla, että mahdollisten löydösten taustalla on oma vahinko tai sitten joku muu on käyttänyt konetta ja joko katsonut kyseistä materiaalia tarkoituksella tai päätynyt sen pariin (puoli)vahingossa.

En tiedä.

Mutta nyt meneillään näyttää olevan lynkkausmeininki, ilman, että tapahtuneesta tiedetään sen enempää.
Kävin Hesassa lentäen ja heti otettiin sivelynäyttely repusta, koska mulla oli pinkit housut jne eli olin homon näköinen. Ajattelin näin: Sillanpää on mustannut meidän seksuaalisten vähemmistöjen mainetta ja että on ÄÄLIÖ. Multa ei ole ikinä otettu mitään huumekokeita millään tavalla. Eka kerta.
  • 4 / 6
  • Zephyr
  • 24.8.2018 21:46
Hienoa että Sillanpää vahvistaa taas väärinkäsitystä homoista ja pedofiliasta, Sillanpään kamapäiset homovieraat ovat siis pedofiliaan taipuvaisia.
  • 5 / 6
  • Zephyr
  • 24.8.2018 21:49
Ja human mene hoitoon, rasittavaa lukea joka aiheessa uskonnoista, sinäkin niitä niin paljon vihaat niin eikö olisi helmpompaa olla ajattelematta niitä joka päivä? Olet samanlainen kuin ”maahanmuutto kriittiset” jotka eivät muusta twiittaakaan kuin maahanmuuttajista. Sairasta pakkomiellettä kummassakin tapauksessa.
Et vissiin lennä kovin usein. Sivelynäytteet tulivat pakolliseksi Suomessa jo 3 vuotta sitten ja niiden ideana on estää räjähdysaineiden päätyminen vääriin käsiin. Maailmalla näitä ollaan otettu jo vuosikaudet. Niitä otetaan siis ihan summan mutikassa tietyltä määrältä matkustajia päivittäin.
Jos kyse olisikin huumeista, niin silti aika kaukaa haettu on tämä Siltsu-yhteys.