Yhä vakuuttavampia näyttöjä eläinkunnan homosuhteista (juttukommentit)

  • 1 / 7
  • jsspsj
  • 16.8.2011 13:14
Tätäkö se homous on: todistella jatkuvasti sen luonnollisuutta jne, koska eläinkunnassakin näin tapahtuu?

Mitä näillä tutkimuksilla oikein yritetään kertoa? Itse en ainakaan niin alas vajoa, että alkaisin omaa seksuaalikäyttäytymistä rinnastamaan eläinkunnan vastaavaan. Ainakin itse koen asian tunnetasolla, mutta mitenkäs eläimet? Hyvin pitkälle he toimivat vaistojensa varassa ja jonkun tsirp-tsirp-hömötiasen aivokapasiteetti ei varmasti käsitä mitä "rakkaus" tarkoittaa. Uskoisin ainakin näin, että lintujen parinmuodostusvietti pohjautuu aivan eri tarkoitusperiin kuin ihmisillä.
  • 2 / 7
  • Ihmisapina
  • 16.8.2011 23:44
Ihminen kuuluu isoihin ihmisapinoihin eli ihminen on eläin.
Yllä on artikkeli, jossa kerrotaan homoja olevan muissakin eläinlajeissa kuin ihmisessä. Ei sen kummempaa.
  • 3 / 7
  • jsspsj
  • 17.8.2011 8:52
Mutta sillä pienellä erotuksella, että tutkimus apinoiden homoseksuaalisista suhteista olisi hieman lähempänä meitä ihmisapinoita. Linnut kun eivät ole edes nisäkkäitä. Mut, mut...

Mutta pointtina onkin, että keitä nämä täällä julkaistut artikkelit palvelevat? Minua ne ainakin provosoivat ja pistävät miettimään, että onko eläinkuntien vähemmistöseksuaalinen käyttäytyminen mikään osoittamaan sitä, miten me ihmiset elämme tai olisimmeko yhtään sen normaalimpia homofobiasta kärsivien keskuudessa? Niin paljon kun olen kuullut ihmisiä käyttävän puolustuksenaan esim. homopigviineja tai lesbosuhteita luovia lokkeja, että ihmetyttää vain.

Tuskinpa homoliike ihan vain "huvikseen" julkaisee tuollaisia artikkeleja sivuillaan, jos sillä ei kerta mihinkään pyritä?
  • 4 / 7
  • Ihmisapina
  • 17.8.2011 16:13
Tieteellisten tutkimusten lukeminen on täysin vapaaehtoista. Jos ei kiinnosta, ei tarvitse klikata linkkiä, joka vie tieteellistä tutkimusta käsittelevään artikkeliin. Ei se sen vaikeampaa ole.
  • 5 / 7
  • Public eye
  • 17.8.2011 16:23
Tuskinpa näitä eläinkunnan homoparijuttuja tarvitsisikaan missään julkaista, elleivät tietyt piirit toistuvasti levittäisi totuutena propagandaansa homouden "luonnonvastaisuudesta" ihmisen tahallaan keksimänä ja ylläpitämänä ilmiönä. Nämä väitteet on helppo kumota osoittamalla, että vapaassa luonnossa esiintyvä asia ei voi olla luonnonvastanen.
  • 6 / 7
  • jsspsj
  • 17.8.2011 23:35
Öhöm, eli jos ei kanava ohjelma kiinnosta niin vaihda kanavaa? Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllä minä haluan tietää, mihin tällä uutisoinnilla halutaan pyrkiä.

Public eye: Pointti olikin se, että näiden tutkimusten toitottaminen ei tule auttamaan mitenkään homofobisia ihmisiä pääsemään ulos homovihastaan. Homoja inhoavat perustelevat inhonsa millä tahansa, eikä tunnepohjaisten latausten esittämiseen tarvita mitään erinäistä "propagandaa". Tieteen valossa kun eläinkunnassakin homoseksuaalinen käyttäytyminen on vähemmistökäyttäytymistä, joten niiden tutkimusten mukaan näin se on ihmisillä ja täten se pysyy poikkeavana käytöksenä.

Itse homona olen huomannut, ettei tuo homoviha todistelemalla ja itkemällä parane, eikä asiaa auta yhtään sen enempää seksuaalisuuden politisointi vasemmiston ja vihreiden leireihin ja väittää kaikkia erimieltä olevien levittävän "propagandaa".
  • 7 / 7
  • mopsi22
  • 18.8.2011 14:41
Jospa tämän uutisen lukisi vain luonnontieteellisenä tutkimuksena, jossa todetaan seeprapeippojen parista löytyvän urospareja aiemmin oletettujen pelkkien heteroparien lisäksi?