Helsinki: Kaikki muuttuu paremmaksi -keskustelusarja kaupunginkirjastossa (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • Onnellinen mies
  • 4.2.2011 12:53
Upeaa, upeaa ja loistavaa! Näin viime vuoden lopulla tuon " Kaikki muuttuu paremmaksi " -videon televisiosta ja tottavie sydämessä sykähti lämpimästi. Asiallisuus, kiihkottomuus, ihmisyys, lämminhenkinen toisten huomioiminen, kaikki tuo ja paljon, paljon muuta kaunista ja hyvää tuo videon katsominen herätti niin mielessä nyt kuin muistoissakin, joita videon katsominen aktivoi esille. Ennenkaikkea toivon, toivon hartaasti, että nuoret löytäisivät tuon videon, samoin kuin nuo Kaupunginkirjastossa järjestettävät tilaisuudet. Ei koskaan, ei koskaan pidä enää toistua sen syrjinnän, kalseuden, ivan, pilkan, syyttelyn ja synnittelyn, jota aikaisemmat sukupolvet ovat joutuneet kokemaan. Lämmin kiitos teille kaikille, jotka olette vaikuttaneet ko. videon esittämiseen ja oikean, asiallisen ja arvostettavan tiedon esittämiseen ja aiheesta käytävään asialliseen keskusteluun. Onnea elämään teille kaikille ja jokaiselle nuorelle!
  • 2 / 3
  • Olli Stålström
  • 8.2.2011 21:24
Minä yhdyn täysin rinnoin nim. Onnellisen miehen ylistyslauluun "kaikki muuttuu paremmaksi" -projektin vapauttavasta vaikutuksesta.

Lisäisin vain, että itse olen joutunut kokemaan syrjintää, kalseutta, ivaa, pilkkaa ja syyttelyä paitsi kirkon taholta, myös joidenkin sellaisten homomedioiden toimittajien taholta, jotka ovat ylentäneet itsensä ja suhtautuvat alentuvasti niihin jotka ovat vahingoittuneet muuttumisyrityksissä.

Raaka tosiasia on, että itsensä ylentäviä fariseuksia on kummallakin puolella rintamaa.
  • 3 / 3
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 8.2.2011 23:52
Olli, lopeta tuo jatkuva ruikuttamisesi. Kaikille on jo tullut täysin selväksi, että tarkoitat minua.

Jos haluat minun taholtani jotakin, ilmaise se suoraan minulle yksityisesti, eikä julkisella foorumilla.