Tulipa todella miehekäs olo!

  • 1 / 3
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 9.5.2015 14:43
Vältän kuntosalin ruuhka-aikoja ihan vain oman mukavuuteni vuoksi. Tänään sattuneesta syystä jouduin ajoittamaan harjoituksen ennen puolta päivää. Porukkaa oli salilla todella paljon.

Pukuhuoneen eteisessä on lokerikko, johon kävijöiden toivotaan pistävän ulkokenkänsä. Monet sisään tulijat olivat potkaiseet kengät jalastaan ja jättäneet ne siihen paikkaan lattialle. Rakennusmies oli myös treenaamassa. Likaiset haalarit olivat eteisessä ja loput hänen kamansa lojuivat pukuhuoneen puolella. Muutenkin pukuhuone oli epäsiisti. Heti pukuhuoneeseen tullessa nenässä tuntui maskuliininen "odeur", kaikkien kuviteltavissa olevien miehekkäiden eritteiden haju. Meinasin kääntyä siitä paikasta takaisin, mutta olin päättänyt kuitenkin harjoitella tuohon aikaan.

Harjoittelun, saunan ja suihkun jälkeen palasin pukuhuoneeseen. Ehkä 25-vuotiaiden miesten porukasta valui vuolaita tarinoita omista "uroteoista". "Vittuja" oli ilma sakeanaan. Joku nainen leimattiin oikopäätä lesboksi, koska se ei ollut antanut.

Päästyäni ulos, mietin, että tätäkö on suomalainen miehekkyys. Minä en sellaista arvosta pätkääkään. Vielä huolestuneemmaksi tulin miettiessäni nuorten miesten kasvattajia, kuten urheiluohjaajia. Onko heillä tarjolla noille nuorille tuollainen miehen malli?
Itellä tuli kanssa kunnon miehinen olo eilen kun auringonpaisteessa ulkona vedin Ray-Ban aurinkolasit päähän! Ehkä oon helposti myytävissä, kun oli pakko ostaa omat Ray Banit kun luin tän artikkelin :D http://bit.ly/2oFOj20
  • 3 / 3
  • 1965
  • 25.4.2017 17:27
Meidän salilla on aina siistiä. Ainoa asia joka toisinaan pukuhuoneissa häiritsee, on hajusteiden käyttö. Mielestäni suihkunraikas on paras miehen tuoksu, ja itse käytä mitään hajusteita.