Homojen wc paperin käyttö
Olen Stokkan Herkussa kassalla duunissa ja olen huomannut, että suomenkieliset homot syövät epäterveellisempää ruokaa kuin ruotsinkieliset. Mitä mieltä sinä olet tällaisesta havainnosta? Mitä Espoon lähiöissä syödään homoperheessä ja entäs sitten Malmilla tai onko väliä asuuko esimerkiksi Myllypurossa? Millaisia käsityksiä ja kokemuksia teillä on? Mutta mitä syö esim keskiverto it-alan homoinsinööri, joka on suomenkielinen? Tai voiko nyt ylipäätään vain todeta että suomenkieliset nyt vain ovat niin juntteja ja sehän nyt näkyy kuolinilmoituksista?
Niin ja se wc-paperin käyttö meinasi nyt unohtua. Eli ruotsinkieliset nyt osaavat ostaa Emboa, kun taas suomenkieliset ostavat karkeeta Luonnonystävää. Mun havaintojeni mukaan suomenkieliset siis kärsivät enemmän peräaukon ympäristön ihottumasta kuin ruotsinkieliset. Mitäs kokemuksia teillä on?
Ja tästä pääsemmekin tuttuun aiheeseen, Stockan kassalla istuminen on ikävää työtä, jossa ei ole muuta tekemistä, kuin miettiä ihmisten kulutustottumuksia. Ilmankos olen Stockalla saanutkin sen verran tylyä asiakaspalvelua, että olen hakeutunut asioimaan "junttikauppoihin", joissa asiakkaan pientenkin ostosten päälle ymmärretään antaa hymy ja palvelu samaan hintaan...
Ja tämä espoolaispari syö taatusti terveellisesti kotiruokaa!
Hmm... minun tulkintani tästä sosiologisesti äärimmäisen merkittävästä vessapaperiasiasta on täysin päinvastainen: ruotsinkieliset kärsivät ahavoituneesta ja hilseilevästä peräaukon seudusta, ja joutuvat siksi käyttämään pehmeää paperilaatua, kun taas suomenkielisten terve ja karaistunut iho kestää luontoystävällisemmän laadun kosketuksen.
Kerrankin kunnon keskustelunaihe!!
Noista ruokailutottumuksista en tiedä sanoa, kun olen perehtynyt vain tämän talouden ruokaostoksiin. Normaalisti lähi-Alepasta, mutta toki joskus Stockaltakin. Olen muuten pohtinut, pitäisikö Stockalla käyttää ruotsin kieltä paremman palvelun toivossa? Toistaiseksi olen kyllä tyytynyt suomeen siellä asioidessani.
Vaan sitten sinne peräpään seudulle...
Eikös tuosta "Jonas"-nimimerkin havainnosta voi nimenomaan vetää sen johtopäätöksen, että ihottuma on tässä juurikin ruotsinkielisillä, kun ei kestä pyyhkimistä vähän karheemmalla? Vai mitäs tästä pitäisikään nyt päätellä, ajattelemisesta puhumattakaan... ;)
Mites ne homot oikein erottaa siinä kassajonossa heteroista? Jospa ne onkin suomenkieliset heterot, jotka syövät epäterveellisesti, pilaavat vaan homojenkin maineen...
Kilttipoika, helposti ne erottaa:
Heterokundi ostaa 8 juttua: six-packin, lenkin ja kortsupaketin.
Homokundi ostaa muutaman jutun: nuudelipaketin, kirsikkatomaatteja, Perrier-veden (jos löytyy), hiusvärin ja geelin. Homo ostaa kortsupaketin, jos oikeaa merkkiä on saatavilla.
Vaihtoehtoisesti erot huomaa ostosten loppusummassa, jos ostokset ovat samat. Hetero etsii halvimmat safkat ja homo merkkituotteet =D
No joo... meniköhän tämä edes uskottavaksi *reps*
Minä olen aina luullut, että homot käyttää vain bidèetä, ei niinkään toalettipaperia. En kestäisi huomata olleeni väärässä. Viiteryhmäni menisi perusteelliseen remonttiin ja joutuisin miettimään arvoni uusix. Pöyristyttävää vihajatakaan moista!
Stokkalla palvellaan kun kulkee kalliissa vaatteissa ja näyttää tärkeältä, venäläisyydestä ja lompakosta tursuavista 500 E:n värikkäistä seteleistä irotaa lisää kipunoita kassaneitojen silmiin.
Kuka nyt insinöörejä kesti, oli ne homoja tai ei?
Esbo, missä se on?
Sunshine... kysymäsi paikkakunta ympäröi varakasta pikkukaupunkia, jossa jokunen aika sitten käyskenteli karhu, ihmisten ihailtavana...
Esbo, on sen Vantaanjokilaakson kirkonkylän, Helsingin pitäjän keskuksen naapuri =D.
Ei se Embo ole parasta, vaan Royal. Sitäpaitsi halvinta paskapaperia saa Lidlistä. Pahinta on jos paperi ei kestä edes pyyhkimistä, vaan siitä tulee sormet läpi pyyhkiessä. Millä sen hajun sitten saa pois!
epsoosta;) kirjoitti"..."
Siis periferiaa?
Vai joku zoo?
...mutta vessapaperia kuluu ainakin omassa taloudessa hyvin vahan, kun enhan mina varsinaisesti syo mitaan, maistelen vain erilaisia herkkuja, joita ostelen Stockan kaltaisista paikoista...
Minä en eritä!
Ai niin, ja terveisiä vaan sinne stc:n herkun kassalle! Oli oikein kiva pikku myyjätär ;)
Kai sitä , sunshine, voinee kateellisten kielellä periferiaksikin nimittää - täällä on oravillakin oppiarvot ( vähintään maisterin paperit) ;)
Jonkin verran kotomaamme historiaan perehtyneenä muistelen, ettei siitä tosiaan ole kuin parisataa vuotta (1810), kun Turusta kauppiaat tulivat Vantaajokilaaksoon ( nykyiseen Helsinkiin - pääkaupunkioikeudet 1812 ) myymään lypsyjakkaroita.
1862: Stockmann perustetaan , joten ruotsinkielisillekin tulee oma kauppahuone pääkaupunkiin.
"Helsinki perustettiin kuningas Kustaa Vaasan määräyksestä 1550. Kaupungin piti kilpailla Tallinnan kanssa idän ja lännen välisestä kaupasta ja murtaa Hansan valta Suomen kaupassa. Lisäksi oli tarkoitus saada laiton talonpoikaispurjehdus ja maakauppa loppumaan ja toimia sotasatamana. Rauman, Ulvilan, Tammisaaren ja Porvoon porvareiden täytyi muuttaa asukkaiksi uuteen kaupunkiin. Myös Tallinnasta ja lähiseudun rikkaista talonpojista toivottiin uudisasukkaita.
Kaupungin paikaksi tuli Helsinginjoen eli Vantaanjoen suu Vanhankaupunginselän rannalla Koskelan kylässä, joka kuului Helsingin pitäjään. Kaupunki ei kuitenkaan menestynyt niin hyvin kuin oli toivottu. Ruotsin ja Venäjän väliset sodat estivät kaupungin taloudellista kehittymistä. Kaupungissa asui 1500-luvun lopulla noin 500 henkeä ja siellä puhuttiin ainakin suomea, ruotsia ja saksaa." (Lähde:
http://www.hel.fi/kaumuseo/Entä sitten vaikka Helsinki olisi ollut kyläpahanen 400 vuotta sitten? Tai meren pohjaa tuhat vuotta aiemmin?
Kateus vie kalatkin järvestä ja varmasti myös viimeiset arkit wc-paperirullasta.
Onpas kauaksi asia vierinyt, kun katsotaan että vessapaperista linkki lähti liikkeelle ja nyt joku vouhottaa Helsingistä ja sen erinomaisuudesta.
En viitsisi kehuskella Helsingistä. Tietääkseni aika hurjasti velkaantunut paikka. Mä itse asun Espoon Tapiolassa enkä muuttaisi Helsinkiin ikinä.
Mutta takaisin vessapaperiin, mä en katso tarjouksia, vaan hinta-laatu suhdetta.
Kuka on vouho?
Ei Helsinkiin kaivata tiukkapipoja homoja sen enempää kuin minnekään muuallekaan.
Ja mä kun luulin, että tämä oli huumoriketju! Miten katkerasti olenkaan erehtynyt.
Mensalainen, taitaa se olla niin, että nelisensataa vuotta sitten Tapioloan vainoiden torpissa ja tuvissa käytettiin Embon sijasta sammalta pyyhkimiseen, vaikka paperi onkin huomattavasti vanhempi keksintö.
Toisaalta, mensalaisuus ei liene juurikaan muusta tae, kuin että ÄÖ on (mahdollisesti) isompi kuin vyötärönympärys. Tae huumorintajusta se ei näytä olevan...
Hei pojat, tapellaanko täällä taas?
Embolla voi sitten ehkä vaix yrittää tyrehdyttää nenäverenvuodon.
Täällä periferiassa tapellaan aina - jos ei muusta niin kaupunginjohtajan palkasta ja kielitaidosta - vessapapereista puhumattakaan =D
Ihan sama puhutaanko vessapapereista vai johtajista, kun niiden yhteinen nimittäjä on kuitenkin aina tuo, että paskaahan niillä kuitenkin pyyhitään, jos ei nyt itse niin joku kuitenkin.
Nimimerkeille "Epsoosta" ja "Mensalainen".
Mekin asutaan kultsin kanssa täällä Tapiolassa. Ihan Heikintorin vieressä.
Vessapaperin kulutus lienee tavallista keskiarvoa.
Kivaa on kun koira pääsee peuhaamaan niin paljon puistoissa, joita täällä riittää (joku kuitenkin aikoisi puuttua tähän, joten KAIKKI kakit kerätään pussiin ja viedään roskikseen ;-) )
Espoo on ihan kiva paikka asua, vaikka ei valtuuston jäsenistä/kaupunginjohtajasta älyttömine metromielipiteineen tykkäisikään.
Tarvitsee vain mennä "Pickwick" -pubiin päiväkaljalle niin näkee sen todellisen Espoolaisuuden (Tapiolalaisuuden) = samanlaisia kännisiä örveltäjiä löytyy siinä kuin ihan missä muuallakin (sinänsä ihan kiva: mieluummin kännisiä rehellisiä suomenkielisiä örveltäjiä kuin hienostelevia finlandssvenski tätejä kahvilassa).
Ai niin.. Meillähän on Stocka täällä. Minäkin kanta- ja tiliasiakas ja kaikkea...
Pete - tuttuja kulmia siinä Heikintorin ympäristössä -ja vanha Tapiola eteenkin. Tosin sieltä on tullut muutettua LV:n eteläpuolelle -siis meren läheisyyteen.
Mitens se 70-luvun biisi meni? Hyvää huomenta Suomi hyvin pyyhkii?
Mitens se 70-luvun biisi meni? Hyvää huomenta Suomi hyvin pyyhkii?
sunshine
01.02.2005, 21:03 Mitens se 70-luvun biisi meni? Hyvää huomenta Suomi hyvin pyyhkii?
Eikös se ollut tuo Matti Esko: Rekkamies? Tais pyyhkii Konginkankaan Essolla ;-) Siel oli aamulla ennen aina hyvät munkkikahvit 80/90-luvun taitteessa, kun siellä päin mallasjuomia kuljettelin Scanialla. Siitä tuli usein mukava mieli tuosta Rekkamies-biisistä. Ostin muuten viimeksi Lambia ja ihan ekan kerran. Sitä muuten kuluu vähemmän, kun noita halpispapereita. Onks kellän kokemuksia onko hyvää paperi. Viimeksi ostin Stokkalta ihanaa valkohomejuustoa - hmmm.... Ai niin sit viel yksi: onx kellään stokkan Exclusive-korttia?
Jonas
Joo. On Exclusive, mutta hyllyllä toistaiseksi kun paria sohvaa ja yhtä pesukonetta ei vieläkään oo saatu maksettua...
Pete
Mutta ei kai sitä voi itseään edes homoksi kutsua jos ei ole stoccan harmaata korttia?
Image is everything!
Koskakohan ne alkaa järjestää sinkkutapaamisia? Kokoontumiset stokkan herkussa? Vaikka onhan siellä jo epävirallista kuhinaa ja terassilla ihan virallistakin.
Sunshine - johan niillä on näitä "homotapaamisisa" - joskin henkilökunatilaisuuksien muodossa ;)
Niin! :) Olenkin miettinyt toisinaan, että onkohan niillä rekrytoinnissa homot etusijalla ja homous painavakin tekijä? Tutka meinaan piippaa tauotta siellä. :o
Mä mietin että onko sillä värillä mitään väliä siihen pyyhkimistehoon? Kannattaako valita valkoista tai keltaista paperia? Oliko muitakin värejä? Ja ennenkaikkea tärkeää, se pylly-ystävällinen paperi, mistä sitä saa?
Ihan vaan huomautuksena, että homojen vähemmistön edustajina pitäis kyllä olla sen verran suvaitsevaisia etteivät syrji värillisiä.
Kuivaatteko te perseen bideen käytön jälkeen pyyhkeeseen? Ei helkkari sentään, ei tulisi mieleenkään, minä käytän wc-paperia, joten sitä kuulukin aika paljon.
Totta helvetissä pyyhkeeseen, puhdas perse. Se tietysti on eri asia jos ei osaa pestä persettään. Sitäpaitsi sen pyyhkeen voi aina pestä.
Siis bideetä kun käyttää tottakait pyyhkeeseen ja vartavasten siihen tarkoitukseen ostettuun esimerkiksi Benettonin pyyhkeeseen. Jos joku nyt käyttää paperia et pelkää pyyhkeeseen tulevan raitoja niin sit täytyy kyl miettiä että pesikö sen peppulinsa kunnolla.
Kayko siella gay miehet oikein kaupassa ruokaostoksilla.Minusta tuntuu etta me 2 ollaan ainoat tasta comboud jotka saannollisesti joka toinen viikko kay ostoksilla.Well,nakyy siella supermarketissa paljon gay miehia,hot gruising.Mina luulen ne syo ulkona,eika niilla ole mitaan kotona syotavaa edes kahvia,sita kayvat ostamassa ulkoa paperi ja diximukeissa.Toinenasia on tyhjat olutpullot.Mina olen ainoa joka vie niita takaisin ostoskarryilla olutkauppaan.Saa rahan takaisin.Trendy gay ei anna kenenkaan nahda sita tekevan.Laittaavat varmaan roskakuilusta alas.Vessa paperi:Royal triple,jossa baby puuteri valissa.Charmin,Martha Stuart design.
Lambi on oikea valinta, kun haluat korkealuokkaista pehmeyttä
jokaiseen päivään.
Taitaapa olla nyt merkkiuskollisuus tiukilla paperin suhteen, kun kaupan hyllystä löytyy paperilakon takia saksalaista tuontipaperia =D.
Hassua miten, kaupan aliarvostettu ja huonosti palkattu kassatyö monotonisine toimintoineen, voikin ihmisen mielen köyhdyttää entisestään tai ainakin tehdä kitkeräksi kyynikoksi ja surkeaa sarkasmia viljeleväksi henkilöksi. Tietysti siitä kassan takaa voi nousta vaikka idoloiduksi tähdeksi jos on kykyjä muuhunkin kuin olemiseen mekaaninen kassakoneen jatke.
Maamme suurin tavaratalo ja sen tarjoama elintarvikeosasto tarjoaa monipuolista ja hyvää syötävää moneen makuun ja nautintoon. Nam-nam. Viimeistään maksutapahtumassa kassa alueella tulee itsekin tarkkailtua, ammatin vuoksi, mitä erihenkilöt ovat ostoskoriinsa/kärryynsä keränneet tässä kuluttaja/asiakastapahtumassa ja eipä niistä voi päätellä muuta kuin jokainen toteuttaa omia hedonistisia makumieltymyksiään sen mukaan mikä tuntuu itselleen sopivan.
Eri kieliryhmiä edustavista homoseksuaaleista miehistä tekemäni havainnot eivät myöskään tue sitä hypoteesia että vähemmistökieltä käyttävät vähemmistöryhmään kuuluvat miehet valitsivat terveellisempiä tuotteita kuin muut valtaväestöön kuuluvat homomiehet. Monesti sen olen huomannut että terveysvaikutteisen elintarvikkeen hyvää tekevät vaikutukset valitettavasti on sitten tuhottu muissa, gourmet tuotteissa joita siinä samalla maksetaan ja pakataan poiskuljetettavaksi. Jos nyt jonkin mediaanin voisi näistä ostoksista päätellä niin juuriltaan aidosti suomalaisilla henkilöillä on kyllä terveellisempi tottumus ostaa laadukkaita, puhtaita, suomalaisia elintarvikkeita joilla on hyvä ravintoarvo. Myös hyvät ja puhtaat luomutuotteet ovat löytäneet suomea puhuvista kuluttajista kohderyhmänsä.
Karkeasti siis ajateltuna nuo rehelliset tänne pääkaupunkiseudulle muuttaneet suomalaiset lähiöseksuaalit siis syövät maantieteellisen taustansa vuoksi paremmin kuin lajistaan heikentynyt kielivähemmistö ihmisryhmä, jonka rappeutunut syömiskulttuuri näkyy prosentuaalisesti tilastoituna erilaisina elintasosairauksina suurempana kuin tämän maan valtaväestön osan hyvä terveystila. Näitä elintasosairauksia ovat ruotsinkielisillä suomalaisilla mm. paksusuolensyöpä, kihti, mahahaava ja monet muut aineenvaihduntaan ja elintapoihin liittyvät sairaudet suurempana taudinluokituksena kuin meillä suomea puhuvilla suomalaisilla. Yleinen ongelma tässä ruotsiapuhuvassa vähemmistö väestönosassa ovat metabooliset oireryhmät sekä erilaiset syömishäiriöt joita globaali gay kulttuuri tukee mainiosti sairastamaan.
Suomenkielinen asiakas ”osaa” myös ostaa älykkäänä henkilönä luontoa säästävää wc-paperia sen sijaan että käyttäisi rahojaan tarpeettomasti valkaistuun paperijalosteeseen jota turhamaisille henkilöille pömpöösi paperiteollisuutemme tarjoaa, turhaan. Luulisi, että tänä päivänä jokainen myös jonkinlaista ns. kyökkiruotsia puhuva henkilö ”osaisi” tehdä oikeita kestävän kulutuksen ostopäätöksiä joilla on kauaskantoiset seuraukset elämänpiirissämme.
Peräaukon ihottumilla ja wc-paperin laadulla, merkillä ei ole mitään yhteyttä vaan sellaiset oireet sillä alueella johtuvat yleensä henkilöiden huonosta intiimihygieniasta ja sitä rasittavista toiminnoista. Henkilö joka on kyennyt tuollaisen asian havainnoimaan eri kieliryhmien välillä mieshomoväestön osan keskuudessa, on siis sangen hyvin perehtynyt miesten peräaukon seutuun.
Tällaiset havainnoinnit ovat vaatineet suuren otannan ja henkilö joka saa ”tutkittua” päätelmäänsä varten lähdeaineistoa riittävissä määrin, siis määrällisesti monia eri seksipartnereita, hakee siis sukupuolisessa kanssakäymisessään suurta vaihtuvuutta siihen hänen kanssaan suostuvien miesten kanssa. Niinpä useasti eri partnereiden kanssa seksiä harrastavat henkilöt myös kärsivät tällaisen vaihtelun aiheuttamista rasitteista, aiheutti ne sitten erilaiset sukupuolitaudit tai huono, kömpelösti suoritettu anaaliyhdyntä.
Jokainen kyllä ymmärtää että herkkä iho menee rikki jos sitä hangataan ja rasitetaan sellaisella mikä ei toimi tai sitä ei osata käyttää siinä yhteydessä niin kuin sen pitäisi. Kokemuksia minulla ei ole kuin jo vuosien ajalta rakkaan henkilön yhdestä peräaukosta, joten en voi tietenkään sanoa olevani asiantuntija ja ammattilainen tässä peräaukon tuntemuksessa, toisin kuin monet sellaiset henkilöt jotka haluavat tutkia mahdollisimman monta peräaukkoa elämässään syystä tai toisesta, nautinnon tai ansaitsemattoman ansion vuoksi.
Helsinki=Espoo=Vantaa jne ;)
Ilosanomaa kaikille herkkäpeppuisille: jos liian karkea wc-paperi rassaa pepaa, niin omasta kokemuksesta suosittelen huulirasvan käyttöä. Rohtunut ja hiertynyt pepa paranee pian eikä kävellessäkään tunnu pahalta. Tämä varsinkin jos on joskus joutunut vatsataudin uhriksi, ei ole käsisuihkua (kokemuksen mukaan työpaikoilla etenkin valtionvirastoissa suositaan karkeaa paperia) tai on saanut aikamoista haipakkaa herkkumeisselillä. Mikä tahansa huulirasva-merkki käy. Sivele ensiksi ryppyreiän ympärille ja sitten pyöritä puikkoa siellä reiässä kevyesti.
Kayttaako Derek sita samaa puikkoa myos sitte huuliinsa kun on pyorittanyt sita myos SIELLA???
"Ai niin.. Meillähän on Stocka täällä" Siellä on se kamala piipittävä pukeumisneuvoja-börje jostain savonperukoilta
Minä ostan Bauhausista aina 100:en santapaperia ja pyyhin sillä,puhdasta tulee eikä peppu kesi...!
Muistutettakoon että homot eivät osta hiustuotteitaan marketista. :O
Kun on kerran ymmärtänyt lämpimän vesisuihkun onnellistavan vaikutuksen peräpään puhdistamisessa, ei enää koskaan kaipaa Emboa eikä Stockan Herkun kassaneitejä. Itse älysin asian Ceylonin saarella asuessani. Kodeissa ei ole vessapaperinpidintä, vaan homma hoidetaan vedellä. Ystävät väittivät Anuradhapurassa, että vesipesualueilla ei kärsitä peräpukamistakaan samalla tavoin kuin siellä, missä paperilla hangataan. Kouluvuosilta tuli silloin mieleen (muistista siteerattuna) Rabelaisin Gargantua: Pyllyäs kun paperilla raastat, haaroissas roikkuvat kikkarat, saastat. Gargantua itse päätyi pyyhkimään takapuoltaan vastasyntyneellä hanhenpojalla, jota hän piti parhaana. Sitä ennen hän taisi kokeilla neitsyen samettikukkaroakin. Sri Lankan vesipesujen jälkeen en ole asettunut hotelliinkaan, jossa ei ole alahuuhtelumahdollisuutta altaana tai suihkulla. Aina tietysti voi kuljettaa paperia mukanaan olkalaukussa, mutta se ei voita lämmintä vettä. Ja kun on hyvin pesty, edessä on hyvä päivä.