vitsejä

• 1 / 2
  • puppeliassi
  • 19.3.2013 17:22
eli tähän voitaisiin laittaa vitsejä ihan mistä vaan, itse aloitan homofobivitsillä ja jos ei ymmärrä rajua huumoria niin ei kannata lukea

eli kun on eutanasia ja itse olen miettinyt kun sukulaisiani jotka asuvat maalla niin jos kissoja ei ole leikattu niin nehän tekee pentuja ja mun sukulaiset on mm. haulikolla lopettanut pennut, mitä itse pidän kamalana sellaista pikkuista kisua tapetaan, mutta kun homofobit puhuvat että tulee maailmanloppu(onko se muka ihan maailmanloppu ;)) niin eikö heille voitaisi antaa eutanasia, minusta ei ainakaan tuntuisi pahalta antaa eutanasia homofobeille kun nais- ja miesparit saa mennä naimisiin, vaikka sillä haulikolla sitten, mutta pikkuisia söpöjä kisuja ette ammu!!

oliko liian härski/hyvä :)
  • 2 / 2
  • puppeliassi
  • 20.3.2013 15:09
sellainen asia tuli mieleen että kun homofobien mielestä omasta sukupuolesta tykkääminen on sairaus, niin eikö sillä voi saada työkyvyttömyyseläkkeen, siis ilmoittaa vain kelalle että tykkää omasta sukupuolesta ja heti automaattisesti pääsee eläkkelle? seta koska ajat meidän "sairaiden etua"?? ;)