Homo, homo, homo...
Hesarin suosituimpien uutisten kärjessä keikkuu tänään juttu:
10 kysymystä homoudesta: Mikä tekee ihmisestä homon?
Tässä on selvästi sosiologeille tilaisuus tutkimukseen siitä, mikä kumma on syynä jatkuvaan kiinnostukseen (mies)homoista. Alkaa jo oikeasti kyllästyttää, vaikka minun olettaisi olevan kestokiinnostunut aiheen uutisoinnista jatkuvasti. Toivoisin jotakin täysin uutta sisältöä tähän aiheeseen.
Ihan överiksi tuokin asia on mennyt, iltalehteä varsinkin kun katsoo: homo sitä, homo tätä... ketä kiinnostaa jos ihan totta puhutaan?
Iltalehden foorumit varsinkin överiski ovat menneet, SETA on Tarja Halosen salaliitto joka aikoo tuhota Suomen sisältäpäin ja kaikki on homojen syytä ja niin edelleen. Jotenkin tuntui, ettei tästä aiheesta niinkään juteltu vuosi-pari taaksepäin, vai olenko ollut sokea? Huvittavaa on myös se, että ne jotka aktiivisimmin tuolla "kansan äänitorvessa" käyvät kommentoimassa myös puhuvat asiasta homo kaikista aktiivisimmin, vaikka luulisi että yksilö välttelisi asiaa mitä vihaa tai inhoaa.
ps. ilmiannoin vahingossa tuon sinun viestisi. Pahoittelen :D
Toivon ranneliike.netin ylläpidolta ymmärtävää suhtautumista kirjoitukseeni. ;-)
Kotimaa24-verkkosivustoon kirjoittaa ka bloggaa varsin aktiivisesti henkilö, joka käyttää nimeä Jusu Vihervaara.
Esimerkkinä vaikka tämä keskustelu:
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/6751--tyontekijoiden-rekisteroity-parisuhde-puhuttaa-kosken-seurakunnassa#kommentit
Itsestään hän kertoo:
Jusu Vihervaara on kolmekymppinen diplomi-insinööri, teknologiajohtaja sekä aviomies. Tässä blogissaan hän tarkastelee uskonnon suhdetta homoseksuaalisuuteen itseironisen sekulaaristi.
Olen koettanut tavoittaa tuota kirjoittaja, mutta tuloksetta. Olisi kiinnostavaa saada hänet haastateltavaksi tänne ranneliikkeeseen.
En löytänyt kyseistä idioottia netistä. Varmaan oli jo siivottu pois...
Edit: Whoops. Siellähän se oli. My bad and mistake.
Mutta ei kyllä minusta ainakaan mitään paskaa heitetty. Päinvastoin...
Edit II: Näyttää siltä, että kommetin kirjoittaja on kylläkin "Olli Seppälä", eikä Juhanin mainitsema henkilö. Onkohan saittia rukattu?
Juhani
Jos minä olisin sinä (mitä en toivottavasti ole, koska itse olen kostonhimoinen, ilkeä, tarvittaessa -sattunut toisinaan läheisiä puolustamaan joutuessani- väkivaltainen, ja 'real bastard, professional level'), ilmoittaisin kyllä tuon nimesi (vaikka ehkä olisikin lähes samanniminen. En usko) väärinkäytön poliisille.
Pete