USA:n itärannikon maanjäristys

USA:n itärannikolla on tänään tapahtunut maanjäristys. Se tuntui myös New Yorkissa. Nyt odotamme, koska ensimmäiset syyttävät sormet osoittavat New Yorkin myönteistä päätöstä homojen avioliittoasiassa...
  • 2 / 5
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 24.8.2011 21:36
Säikähtäneenä tuosta maanjäristyksestä, yritin ensin soittaa parille ystävällemme, jotka asuvat lähellä maanjäristyksen keskusta. Toinen heistä on siitä 100 km päässä. Puhelimet eivät jostain syystä toimineet kenties soittajien ruuhkan vuoksi. Lähetin oitis sähköpostiviestit ja sain vastaukseksi, että kaikki hyvin. Vain taulut täytyy käännellä seinällä takaisin pystysuoraan. Varsinaisia vahinkoja heille tai lähitienoilla ei sattunut.

Kerroin sanomassani kuulumisistamme. Kehuin käyvämme salilla fillaroimassa ja kuntoilemassa kolme kertaa viikossa. Tiedän toisen näistä kavereistamme inhoavan liikuntaa. Sain vastauksen, joka on mielestäni aika hauska. En ole varma onko hän sen itse kehitellyt.

Kun nyt lepäilen tässä runsaan kahden metrin pituisella leposohvallani pohdiskellen MAAILMAN ongelmia, tajuan nopeasti, että en välitä niistä paskankaan vertaa. Tämä on minulle kilpikonnaelämää!

1) Jos kävely tai pyöräily on hyvää terveydellesi, postimies olisi kuolematon
2) Valas ui kaiken päivää, syöden vain kalaa ja juoden vettä, mutta on siitä huolimatta lihava
3) Jänis juoksee ja hyppii ja elää kuitenkin vain 15 vuotta
4) Kilpikonna ei juokse ja itseasiassa se ei tee mitään, mutta elää siitä huolimatta 450 vuotta

Ja sinä kehotat minua liikkumaan ja harjoittelemaan! En ole samaa mieltä kanssasi. Olen eläkkeellä. Käväisepä katsomassa minun kilpikonnaelämääni!
  • 3 / 5
  • SaintJudy
  • 24.8.2011 22:27
Noooh...ainakaan ei kestänyt kuin vuorokausi kun New Yorkin jytinät kääntyvät Juhani V:n eläkepäiviin!

Kissanpäiviä toivottaen!

:o)
  • 4 / 5
  • Hannu, Tre
  • 25.8.2011 2:19
Eipä kauan kestänyt. Rabbi Yehuda Levin ehti heti kertoa videolla, kuinka homot olivat syyllisiä itärannikon maanjäristykseen. Youtube poisti videon, koska sitä pidettiin vihapuheena.

TV-evankelista Pat Robertson ei suoraan syyttänyt homoja. Hänen mielestään järistyksen aiheuttivat ”homomaisesti käyttäytyvät yksilöt”. Siis miehet, jotka käyttävät tyylikkäitä aurinkolaseja ja hoidattavat käsiään ja kynsiään (manikyyri). -Huoh.

http://advocate.com/News/Daily_News/2011/08/24/Rabbi_Says_Quake_Is_Your_Fault/

http://www.borowitzreport.com/2011/08/24/pat-robertson-blames-mild-earthquake-on-people-who-seem-kind-of-gay/