Pitääkö karvat ajaa?

Olen viettänyt aikaa viimeisen kuukauden aikana monella Espanjan homouimarannalla. Olemme tällä hetkellä Torremolinoksessa.

Trendikkäät miehet ajavat kaikki rinta- ja käsikarvat pois. Useat ottavat myös jalkakarvat pois.
Miehenikin on noudattanut samaa käytäntöä ja näyttää sileän ihonsa kaikille. Hän onkin hirvittävän hyvännäköinen.

Miten kukin kokee tämän?
En minä koe sitä oikein mitenkään. Kukin tehkään mitä lystää, jos ulkonäön kokee tärkeäksi. Omat avuni ovat muualla, joten ulkonäköön panostaminen ylipäätään tuntuu turhalta.
Ei niitä pakko ole ajaa, se olisikin jo kummallista kun karvapoliisi olisi pakottamassa.

Mutta koen asian siisteyden ja hygienian kannalta tarpeelliseksi - karvat ällöttävät minua, vaikka en niitä kokonaan pois vetelekkään. Muille ne saattavatkin sopia, itselleni eivät :)
Anteeksi nyt vaan, mutta mielestäni pers- ja etupuolen karvat tulee ehdottomasti jättää, mitä hyvänsä muita ajattekin pois. Korva- ja nenäkarvat menkööt heti!!!

Anteeksi nyt vaan jälleen, mutta se kutina niiden takaisin kasvaessa on ihan käsittämättömän hirveä ( Varsinkin sen persvaon...), joten älkää ajako.

Aivan hirviä kahden viikon kutina...
  • 7 / 14
  • s_cubby89
  • 5.12.2011 12:29
Karvaiset miehet ovat seksikkäitä. Kyllä mulla rupeaa polvet tutisempaan jos paidankauluksesta rehottaa miehekkäitä rintakarvoja =). En ajattele edes selkäkarvoja ällöttävänä, mutta ne eivät kyllä ole minulle erityisen kiihottaviakaan. "Posliiniksi" alapään ajaminen on musta aika etovaa hmm... jotenkin sammuttaa liekin kertaheitolla. Nenä- ja korvakarvat ovat myös aika ällöjä.

Karhut kunniaan! ^^
Musta pitää ajaa tai ainakin siistiä karvoitusta säännöllisesti. Mä haluaisin että mun tulevalla puolisollani olisi mielummin hieman liian vähän kuin paljon karvoja, mutta en sen mukaan kyllä hyväksy/hylkää ehdokastakaan :D
Joillain harvoilla on tyylikäs karvoitus ja hoidettu - mutta siltikään se ei ihan ole mun juttu.

Alapäästä pitäisi ainakin persvaosta mielummin ajaa kuin olla ajamatta ja edestä voisi kanssa ajaa, tai ainkin siistiä.

Mä ajan karvat pois säännöllisesti, enkä ole koskaan huomannut kutinaa. Ilmeisen yksilöllistä tämä kutina on..
  • 9 / 14
  • Puuteripoika
  • 7.12.2011 11:08
Mun mielestä mies jolla on paljon karvoja antaa kyllä hoitamattoman vaikutelman. Jos on luonnostaan vähäkarvane niin voi riittää että niitä toisinaan vähän siistii mut karvaisemman miehen kohdalla tilanne on ihan toinen.

Myös ihonhoito kantsii muistaa. Vaikka monet miehet on jo oppineet kuorimaan kasvojensa ihoa niin hyvin harva harrastaa vartalon kuorintaa. Kun karvoja ajaa veks höylällä niin sehän on myös samalla mekaanista kuorintaa eli senkin takia usein karvattomaks ajeltu iho näyttää hyväkuntosemmalta ja pehmeämmältä.
Normaali karvotus on paras. Jonkun verran rinta- ja mahakarvoi antaa miehekkään vaikutelman.
Kysymyksenasettelu on ahdistava. Karvoitus ja ajelu on niin henkilökohtainen juttu, ettei kannata ajatella niitä
sanalla "pitää". Siinä on syytä tehdä, miten haluttaa.
Tjaa, jättäisin kyllä ihan meidän naistenkin kohdalla harkinnan varaan. ;) Alapään
ajelua en henk. koht. ymmärrä, posliinista itselleni tulee inhottava mielikuva lapsesta (yleensä
kun vain alle murrosikäiset ovat karvattomia...)