Kesän tuoksu

  • 1 / 6
  • Antti
  • 1.7.2004 12:35
Ja mielipiteitä kesän tuoksuksi...ead-tyyppistä. Omastani lähti viimeiset suihkeet eilen...silleen kriisitilanne tässä päällä.
  • 2 / 6
  • PuuteriPetteri
  • 1.7.2004 13:04
itse ostin kaksi kesätuoksua:
tommy hilfigerin summer colognen ja paul smithin extremen.
diorin higheria ajattelin myös käyttää kesäisin. kaveri tuoksuu naisten pumalle ;)
  • 3 / 6
  • Antti
  • 1.7.2004 13:25
Täsmennys: etsin tuoksua, joka on sopiva vuodenaikaan. Eli tuoksussa pitäisi ilmentyä kosteus, märkyys ja ylipäätään vetisyys jollain tavoin. Esim. tarkkanenäisimmät meistä pystyvät aistimaan kosteuden tuoksun - merellä useasti tapahtuva juttu...ja aamulla ennen kuin aamukaste alkaa haihtua auringon kuumuuden vaikutuksesta....
  • 4 / 6
  • -mango-
  • 1.9.2004 12:46
Eihan se nyt noin vaikeeta ole.. Diorin Higher Energyssa on sita jotain.. ja mun mielesta kaikkee tota mita sa haet, Antti.. Ja yleensahan kannattaa kysella myos kosmetiikan myyjilta mielipiteita.. (Anteeksi hoono suomeni, mutta koneessa ei ole tata suomalaista aata missa on pilkut paalla..)
  • 5 / 6
  • scent
  • 1.9.2004 13:19
"Eli tuoksussa pitäisi ilmentyä kosteus, märkyys ja ylipäätään vetisyys jollain tavoin."

Watersports by Master?

Sori, se oli toi piru tossa olkapäällä... :p
  • 6 / 6
  • NiinPikkuinen
  • 1.9.2004 14:09
Ite käytän Aina (ihan totta juuh) Isabella Rossellinia (orig. natürlich, se My manifesto on vähän hassu, vaikka basilikasta pidänkin). Mutta huomatkaan rakkaani, että olen nainen. ...Ja silti oli ihan pakko viestitellä:)