Cityn Match

Millasia prosentteja ihmiset on saaneet cityn Match-palvelusta? Ja ootteko tavanneet tyyppejä eli pitääkö match edes jollakin tavalla paikkansa?
Machin mukaan mulle kymmenen parhaiten sopivimman henkilön prossat vaihtelee 84-85% ja mä sovin muille parhaiten 77-82% prossilla. Muutamalle laitoin joskus viestiä uteliaisuudesta, mutta en saanut vastausta.
  • 3 / 10
  • Kosti-71
  • 17.9.2003 18:19
Aika moni on käynyt matchaamassa mua. Mutta kun myös mun kuva on näkyvillä, niin eipä ole tullut yhtään yhteydenottoa. Siinä huomaa kuinka pinnallista sakkia me homot olemme. Vaikka kuinka ajatukset ja arvomaailma kävis yhteen, niin ulkonäkö kysymys sitten näköjään kumoaa kaiken. Minun mielestäni on ainakin aika surkeaa todeta tälläinen seikka.
Just just. Ja sitten kun ei viestejä tulekaan niin sitten syy on muissa. Katso mies peiliin. (vanha sananlasku)
Voihan syy olla huonossa kuvassa tai käyntikorttitekstissä. Ja mitä kukin hakee, voisin kysyä.

Ei siellä mullekaan kovin paljon vastailtu. Syynä lähinnä käyttäjien keskivertoa korkeampi ikä.

Mutta sieltä löytyi oma rakas mies! Olin myyty jo ensimmäisestä sananvaihdosta :-)

Match prossat alle 80 ja pitkälle toista vuotta yhdessä.
Onks se Drag-kuva muuten sun? Ainakin joku käyttää tuota EvilS-nimimerkkiä 'peilikuva'-palstalla...
  • 7 / 10
  • Kosti-71
  • 19.9.2003 13:39
Sen kyllä myönnän että liikakiloja on ja niille vois tehdä jotain. Mutta luoja on luonut pärstän ja sille en voi mitään. Niin että toi sananlasku ei oikein osu oikeaan. Ainakaan minun mielestä.
Tuosta machien lukumäärästä kommentti. Näyttäisi siltä, että tilastointiin tulevat mukaan vain ne profiilit, joita käyttäjä on machännyt. Niinpä olen tavannut machätä kaikki uudet profiilit sen kummemmin nimimerkkiin, paikkaan tai ikään katsomatta. Jotkut muuttavat profiiliaan usein, joten tulee sitten niitä machättyäkin usein (jos vaikka olisi ilmaantunut kuva tai jotain muuta uutta).
  • 9 / 10
  • Nainen26
  • 25.11.2003 17:59
Cityn matchin mukaan sovin 84 % yhteen nykyisen tyttöystäväni kanssa, että ei kai se nyt huonosti ole :) Myös parhaan matchini (93 %) olen tavannut face to face, mutta en voisi kuvitellakaan seurustelevani hänen kanssaan...
Kai nyt ulkonäkö saa jotenkin vaikuttaa asiaan? Matchit on ollut 84-90% luokkaa, mut ulkonäkö onkin sit asia erikseen.
Ite oon saanu paljonki yhteydenottoi, mut usein sit eteen on kyl tullu tyyppejä, jotka muuten vois olla ok, mut Se Ulkonäkö. En luule itestäni liikoja, mut jotkut toiset taitaa luulla. Ei millään pahalla.

Toisaalta kyllä itteenikin ärsyttää ulkonäkökeskeisyys, myös sillon kun ite syyllistyy siihen. Pari kertaa oon tavannu täydellisen tyypin, josta pidän tosi paljon, mut jonka kanssa en kyl pysty kuvittelee itteeni missään seksuaalisessa toiminnassa tai himoinnut häntä millään tasolla, vaikka kuinka halusin. Pinnallista tai ei, niin ilman sitä ulkonäönkin vetovoimaa, on aika vaikeaa ruveta suhdetta leikkimään.