Kimpasta

  • 1 / 3
  • Sami
  • 21.12.2003 13:57
Moikka

Olen seurustellut runsaat kolme vuotta ja asummekin yhdessä. Elämä on kerrassaan ihanaa ja kaikki menee hyvin. Kundini on erittäin seksuaalinen eikä koskaan saa tarpeekseen. No, en kai minäkään, mutta en saa oikein mitään kiksejä seksistä hänen kanssaan enää. Osasyy on tosin varmasti mielialalääkkeet, joita käytän ja jotka vievät terän seksistä.

Olemme muutaman kerran kokeilleet kimppaa. Sekin on ollut erittäin kivaa. Minua kuitenkin ´pettäminen´siten, että kundikaverini ei ole mukana. Unelmoin anonyymistä seksistä erilaisissa runkkumestoissa.

Muilla samansuuntaisia mielihaluja?
  • 2 / 3
  • badboi
  • 21.12.2003 22:51
Ehdota vaikka kaverillesi, että menette yhdessä Vogueen tai matkoilla ollessanne johonkin muuhun paikkaan. Siitä voi olla uutta potkua yhteiseen elämäänne. Mun kaverini kanssa se ollut aina kivaa.
  • 3 / 3
  • JuliusC
  • 2.1.2004 12:42
Älä toki tunne syyllisyyttä. Seksi ja rakkaus ovat eri asia vaikkakin voivat kohdistua samaankin ihmiseen.
POikakaverini kanssa olemme keskustelleet asiasta. Selvää on että rakastamme toisiamme. Seksi on meille lähes pakkomielle, joten teemme sitä vaihtelun vuoksi myös suht'usein kimpassa. Aina turvaseksiä. Kiihottaa molempia. Toimii. Ei kaikkien tule pyrkiä evankeliluterilaiseen heteroelämään.