Homo koulukiusaajana

Tämä on hyvin yksilöllinen aihe koskien pelkästään minua, mutta tahtoisin kuulla kantoja yhteen itseäni mietityttäneeseen asiaan nyt 10 vuotta peruskoulun loppumisen jälkeen.

Aikoinaan yläasteen alussa minä sain itselleni suoranaisen vainoajan. Olin aluksi viileähköt kaverit tuon pojan kanssa mutta aika pian se alkoi vihata mua hullun lailla. Mä en liioittele tuota, tuntui ettei se ylipäätään odottanut mitään muuta kuin että pääsisi aamulla kouluun pilkkaamaan ja ilkeilemään mulle.

Se olisi myös halunnut vahingoittaa mua fyysisesti muttei juuri uskaltanut mennä siihen koska se oli lopultakin aika paskahousu hikari-nynny. Oudointa oli että tuo tyyppi oli minun mielestäni homo, haistoin sen siitä selvästi. Se olisi luullakseni halunnut että mä pelkään sitä, mutta enhän mä pelännyt koska se oli niin pateettinen tapaus. Kusi housuunsakin vielä 12-vuotiaana.

Ei se muuten saanut aiheutettua mulle vahinkoa paitsi että se oli innolla nuolemassa "suosittujen" oppilaiden persettä ja sai ne joskus yllytettyä mua vastaan - olin muutenkin aika kiusattu. Silloin se suorastaan tärisi riemusta.

En oikein ymmärrä tuon tyypin asennetta. Se oli mielestäni jotenkin kateellinen minulle mutta en käsitä miksi. Se oli mua suositumpi, eli ei niin epäsuosittu kuin mä, ehdottomasti parempi koulussa ja sillä oli sentään hiukan kavereita toisin kuin mulla.

Eli jos viitsitte, niin kertokaa piruuttanne mitkä toin tyypin motiivit mun vainoamiseeni oli.
Motiiveista en tiedä, mutta en myöskään lähtisi arvuuttelemaan 12-vuotiaan seksuaalista suuntautumista. Kaipa se niihin aikoihin alkaa muotoutua, mutta ei sitä vielä siinä vaiheessa voi kymmenen vuoden päähän ennustaa. Itsekin luulin sen ikäisenä kovasti olevani hetero vaan kuinkas sitten kävikään? Viitisen vuoden kuluttua torjuin jo systemaattisesti jokaisen seurustelusta kiinnostuneen työtön yritykset tajuamatta itsekään miksi.
Jouduin itse aika lailla samanlaisen ja samalla tavalla käyttäytyneen häiriintyneen henkilön koettelemaksi myöhemmin kuin sinä, noin 15-17 vuotiaana lukiossa. Tässäkin tapauksessa, nyt kun olen asiaa myöhemmin ajatellut, oli jotain seksuaalisesti virittynyttä. Asianomainen uhrasi perusteettoman paljon aikaa ja energiaansa nimenomaan minun elämäni häiritsemiseen, mitä ei voi perustella pelkällä koulukiusaamisen tarpeella. Taustaltaan hän oli suosittu, komea, älykäs ja hyvä koulussa eikä perheessä ollut suurempia ongelmia. Hän kuitenkin karttoi tiukasti koskaan käymästä minuun fyysisesti käsiksi. Keskeisenä motiivina tuntui olevan, että hän sai toiminnallaan minun huomion itseensä.
  • 4 / 11
  • laupias Sam
  • 4.9.2003 16:14
Simppeleitä tapauksia.

Ihmisluonto toimii niin että jos se näkee toisessa ihmisessä omia, hävettäviä ja huonoksi kokemiaan piirteitä, hän alitajuisesti luulee pääsevänsä niistä ominaisuuksistaan eroon kiusaamalla tuota toista ihmistä.
Tämä VOI olla kaukaa haetulta mutta , jonkinlainen Master and Servant tyylinen tapaus elikkä hän halusi alistaa sinut valtaansa ja saadakseen nautintonsa siitä.
Mä itse aloin kehittyä 12-vuotiaana ja runkkasin yötä päivää. Yllättäen huomasin etten ajattele naisia vaan miehiä. Tuumasin vain että kato perkelettä ja aloin elää homona.
Elias: good for you, mutta kaikilla se ei käy ihan noin kätevästi. :-)
Mäki kehityin tuolloin, mutta ajattelin, että aha, kai mun pitää se nyt kestää. Sitte säälin itteäni pari kuukautta, ja aloin elää homona.
Kuullosti aika kusipää tyypilt et ainakin yks homon tunnusmerkki täyttyi..
Joo. Ihmeen harvat suostuu myöntään et homot on kusipäitä vaikka se on ihan totta.
Olkaa te ja teidän homotuttunne ihan rauhassa vain kusipäitä jos niin haluatte. Suurin osa tuntemistani homoista on kuitenkin ihan tavallista porukkaa siinä missä muutkin, ei sen huonompia eikä parempia.