Mitähän tähänki pitäisi sanoa..

  • 1 / 8
  • Fallen Angel
  • 6.12.2003 14:56
Joo enpä tiedä..kun yks kaveri johon oon ihastunu niin kertoi sitte että seurustelee nyt yhen mun toisen kaverin kans..Mitenkähän tähänki suhtautuisi *on ihan maassa* :(
  • 2 / 8
  • Jarmo
  • 7.12.2003 12:15
No mitähän tuohonki nyt pitäisi sanoa? Fallen Angel, ehkä kannattaisi miettiä sitä sanottavaa ennenkuin kirjoittaa tänne. Tilanteesi on arkipäiväinen, ja melkein kaikilla on kokemuksia samankaltaisista tilanteista. Miksi siis kirjoitit asiasta tänne foorumiin?
  • 3 / 8
  • Mikko
  • 7.12.2003 15:47
Jarmo, tai pitäisikö sanoa hyvä kusipää: Ottaisitko pääsi pois perseestäsi, ole niin kiltti. Miksi pitää masentunutta ihmistä jolla on paha olo, lyödä vielä lisää!!!?
"Tilanteesi on arkipäiväinen". Juuri sun kaltaisten kylmäsydämisten ihmishirviöiden vuoksi tässä maassa tapahtuu enemmän itsemurhia kuin muualla. Häpeä.
  • 5 / 8
  • Jarmo
  • 7.12.2003 20:28
No Mikko ja Substitute... miksette te sitten yrittäneet lohduttaa Fallen Angelia? Vai onko sittenkin niin, ettette tekään viitsi vaivautua vastaamaan viesteihin, joiden kirjoittaja ei itsekään ole vaivautunut näkemään mitään viestin sisällön tai tarkoituksen eteen?
  • 6 / 8
  • green
  • 8.12.2003 0:50
Kyllä minua ainakin piristää kummasti, jos joku sanoo, että minua väheksynyt henkilö on täysi idiootti.

Fallen Angelille sellainen viesti, että yritä 'unohtaa', itke, ja muista, että elämässä on muutakin kuin Hän :-)

Itse olen hyvin pääsemässä eroon tyhmästä ihastuksestani.

Elämähän jatkuu.
  • 7 / 8
  • Poseidon
  • 10.12.2003 9:13
Fuck you, mikko, substitute, green. Jonkun bimbon jonninjoutavia miesmurheita tässä sitten tarvis lueskella? No way!
Eikös ole niin, että jos jonkun miesmurheet eivät kiinnosta, niin niitä ei ole pakko lukea tai kommentoida? Täällä on muitakin threadeja - joissa sitten on ehkä asiaa, joka kiinnostaa.

Fallen Angel: Koeta jaksaa... elämä jatkuu pettymyksistä huolimatta. Aikaa se vie, mutta päivä päivältä alkaa tuntua paremmalta.