Pukeutuminen

  • 1 / 7
  • glase
  • 31.7.2003 17:44
Pistetäänpäs vähän galluppia pystyyn klassisesta homoaiheesta, josta täällä ei oo liiemmin kai keskusteltu :)

Miten pukeudutte töihin/vapaa-ajalla/baariin? Mistä ostatte vaatteenne? Miten suuri garderobinne on? Onko pukeutumisenne homomaista/heteronoloista?
  • 2 / 7
  • Antti
  • 1.8.2003 12:31
1) töihin/vapaa-ajalle/baariin samalla tavalla eli lenkkarit+mustat nilkkasukat, valkoiset boxerit - tummansiniset farkut sekä punainen t-paita...silleen napamallia - päässä lippis tai huivi
2) H&M, kirpparit, putiikit
3) erittäin suuri
4) mä provosoin vaatteilla eli vaikka en tunnusta kellekkään olevani homo niin mun pukeutumiseni on homomaista
  • 3 / 7
  • tomboy
  • 1.8.2003 14:14
1) sama täällä, kouluun/vapaa-ajalle/baarin saman tyylisesti, baariin joskus "homomaisemmin"
2) vähän mistä sattuu löytämään, kirpparit ja pikkuputiikit. kaikkialta ostan.
3) liian pieni ;D
4) homomaista. mulle on aivan sama kuka tietää ja kuka ei. tykkään vaihtoehto-tyylistä. musiikki-makuni on vahva inspiroija; electroninen rock / alternative jne.
  • 5 / 7
  • EvilS.
  • 1.8.2003 19:30
Vaatevarastoni ei ole tarpeeksi suuri, voisiko se olla...?

Töihin suht konservatiivisesti, kauluspaita ja suoranoloiset housut. Tosin nyt rennommin kun olen ollut poissa asiakaspalvelusta.

Lähiravintolaan kasuaalisti, mutta varsinaisesti baareille kiinnitän aina enemmän huomiota vaatteisiin ja olemukseen. Siten minulla on hauskempaa. Esim. silmälaseja en tykkää pidempään baareillessa käyttää. Enkä laita esim. työvaatteita päälle iltaa varten, en housuja, en paitaa, en kenkiä.

Vaatehankinnat sieltä missä hinta/laatu/ulkonäkö/Istuvuus osuu kohdalleen, työhön ja vapaa-aikaan esim. stokkalta.

Mitä edes on homovaatteet? Piukkaa lycraa? En mä kovin homosti pukeudu, toisaalta pukeudun niin kuin haluan, enemmänkin klassisen ja mukavan välimaastossa kuin raflaavasti.

Uusio osio on tervetullut...
  • 6 / 7
  • Enkeli21
  • 2.8.2003 5:34
töihin, vapaa-aikaan ja baariin samois kuteis, ei jaksa vaatteil koreilla, ei mitään tarvetta yrittää näyttää hyvältä tai erottua muitten joukosta.
kavereitten vaatekaapit, kirppikset jne. harvemmin tulee ostettua mitään kallista kaupasta ellei jotain tosi ihmeellistä löydy.
tyylii ei voi oikein luokitella mihinkään luokkaan, sellainen mun näköinen juttu, milloin mitäkin...
  • 7 / 7
  • tosile
  • 28.8.2003 21:33
Homovaatteet ovat kireitä tai istuvia, keinokuitua suosivia ja kiiltäviä, paidat kesällä hihattomia. Tiettyinä kausina ruutupaidat ovat in, toisinaan räikein kuvin varustetut kirkkaanväriset teepaidat. Popparien vaatteita, sanoisiko.

Stereotypialla pötkii.