DTM Fashion Cafén kompleksikkaat mallit

  • 1 / 6
  • Folio
  • 18.7.2003 15:05
Ihmettelikö-kukaan, et mix dtm:ään raahataan miesmannekiineja Fashion Caféhen (ke 16.7.), joista osan demonstratiivisesti täytyy osoittaa heteroseksualisuuttaan pomppimalla cat walkilta eturiviin linnoittautuneeseen naisyleisöön suukottelemaan tyttöystäviensä(?) kanssa? Niinkuin se olisi kiinnostavaa, että he pitävät tytöistä. Sehän oli sentään Fashion Ilta*. Esityksessä oli samaa tunnelmaa kuin joissain Chippendales/Hunks illoissa, joissa eturiviin ikään kuin on tuotettu kirkuvia naisia.

Niinku: naiset ja heterot -- se on ihan OK! mut sellainen kompleksikas asenne tuntuu ei ihan kotona clubissa *gay. Melkeinpä loukkaavaa, että pitääkö sinne tulla kokemaan muiden ihmisten epävarmuuksia lavalla/esityksessä...
do you know what I mean -- not very professional tai viihdyttävää?

puhumattakaaan siitä, ettei itse näytös ollut kovin kiinnostava -- -
  • 2 / 6
  • Hunttis
  • 19.7.2003 14:58
Pitäähän sitä (seksuaalisuudestaankin?) epävarman miesmallin todistaa homoille, ettei oo mitään mahiksia..

Homothan tunnetusti nussii kaikkea kaksjalkaista naapurin mummosta tikapuihin
  • 3 / 6
  • Jeppe
  • 4.8.2003 23:49
Hmm... kenenköhän epävarmuuksista tässäkin kommentoinnissa on kysymys? Homoudestani huolimatta olen useasti tanssinut, halaillut ja JOPA pussailut tuntemattomien naispuolisten ihmisten kanssa. Vähänkin homoseksuaalisuutta pohtinut ihminen tajuaa helposti, että kaikki ei ole sitä miltä se näyttää.
  • 4 / 6
  • Antti
  • 5.8.2003 11:17
"...demonstratiivisesti täytyy osoittaa hetero-seksualisuuttaan..."

... ja ei vaan mamassa vaan myös mitä ihmeellisimmissä paikoissa näkee homoja toteuttamassa mitä erilaisempia suutelukohtauksia mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Ehkä tääkin on joku trendi juttu. Esim. tänä aamuna huomasin junan ikkunasta kun yks tuttu homppeli veteli kielareita yhdel juna-asemalla jonkun naisen kans.

Mä varmaan oon jotenkin ymmärtämätön asian suhteen mut musta se on iljettävää. Itse olen ottanut jo pari vuotta sitten käytännön, että hyvänpäiväntutuille riittää nyökkäys, kavereille käsipäivää ja todella vanhoille ystäville kevyt halaus.
"Homoudestani huolimatta olen useasti tanssinut, halaillut ja JOPA pussailut tuntemattomien naispuolisten ihmisten kanssa."

No onpa todella ansiokasta! Paino voisi tuossa lauseessa olla sanalla tuntemattomien. Antti on taas kerran oikeassa eo. kommenttissaan, että iljettävää on... Kyse on mun mielestä peruskäytöstavoista; siitä, että suuteleminen (siis ei poskisuudelmat) on jotain seksiin ja ennen kaikkea rakkauteen kuuluvaa. Ihmisten välisessä kanssakäymisessä on olemassa tiettyjä asteita (joita Antti luettelikin) ja en kyllä yhtään ihmettele, jos noin käyttäytyvä saa... hmmm... erikoisen maineen.
  • 6 / 6
  • Fever
  • 5.8.2003 13:01
No homot nyt vaan ympäri maailmaa halailee ja pussailee heteromiehiä enemmän, jopa naisia.