Nicenight telakalla 2.8.2003

Telakalla siis vietetään 2. elokuuta Nicenightia. Aikaisemmista tiedoista poiketen illan liput maksavat vain seitsemän euroa. Buffet-ruokailusta on luovuttu.

Ne, jotka ovat lunastaneet lippunsa kalliimmalla saavat ovella erotuksen takaisin.

Nähdään siis Telakalla 2. elokuuta!
  • 2 / 18
  • Helsinki
  • 11.7.2003 21:08
Hienoa, että Tampereella järjestetään joskus edes jotain vain naisille.

Onko paikalle menossa naisia? Kannattaako tulla stadista saakka bilettään?
  • 3 / 18
  • nainen Treelta
  • 11.7.2003 21:49
Jos diggaat "naistenbileistä" miesten seassa ja nautit juhlimisesta tosi ahtaassa huoneessa, niin siitä vaan.
Kyllä Telakka on makee paikka bilettää.Toinen kerros vetää 130 naista ja terassikin on käytössä.Minä ainakin menen!Ja suosittelen!
Naistenbileisiin pääsevät miehet mutta vain naisseurueen mukana, joten kyllä miehet yleensä ovat pysyneet poissa jaloista. Kieltääkään kun ei voi.
  • 6 / 18
  • nainen Treelta
  • 12.7.2003 16:48
Ai ei vai voi kieltää?! Onpa amatöörimaista touhua, mä olen käynyt vain naisille bileissä 80-luvun alusta alkaen, onhan se nyt aika vakiintunut osa skeneä.

Mutta Telakan yläkerrasta teiltä kyllä loppuu happi. Saattepa sitten mukavaa seuraa terassilta..
Joo, kyllä se varmaan aika kuuma paikka on. Ehkä vielä joskus saamme isommat naisten bileet Tampereelle. Toistaiseksi menen kuitenkin katsastamaan nämä .
Muistan aikaisemmin kerran olleeni Telakalla bilettämässä, ja oli tosi kiva paikka.

Kivaksi sen paikan teki jo se, että siellä on terassi. Olenko ymmärtänyt oikein, että vaikka tuleekin tokan kerroksen bileisiin niin saan silti piipahtaa terassilla?
Mua ei ainakaan kiinnosta, kun sinne tulee miehiä. Ja terassilta tulee lisää.
Hyvä "bimbo",

sitten sinun ei varmaankaan kannata mennä koko paikkaan!

Suomi on vapaa maa.

Minusta on kuitenkin hienoa, että joku viitsii järjestää bileitä muuallakin kuin siellä mustassa luolassa.
Telakka on aika nostalginen ja viihtyisä paikka,terassihan on käytössä ja toiseen kerrokseen on ihan oma sisäänkäynti,jonne ei varmaankaan ne ällöt äijät edes tule.
Minkälainen se esitys on? Tietääkö kukaan?
Minusta taas on mautonta pyhittää Telakkaa edes Lepsolaumalle, tappelevat, räkivät ja pistävät paikan remonttiin.
On se nähty Mixein edustalla aikoinaan, kun eräs Lepso mäjäytti kanssasisartaan polkupyörällä riidan tuoksinassa.
Mixein sisällä taas kaljalaseja heiteltiin "Naisten bileissä".
Naiset OK!, ei Lepsot.
Ikävää huomata että on noinkin fasistisia miehiä olemassa, jotka yhden episodin nähtyään leimaavat meidät lepaanit täysin. Tosiasiahan on se ,että me naiset osaamme bailata ilman että niitä housuja tarvitsee olla heti laskemassa puoleen kinttuun pikapanon toivossa. Telakka ei sopisikaan miehille, siihen se on liian kultturelli ja arvokas paikka.Pitäkää mixeinne, sehän on oikein kuppiloiden kuningas. Lesbians rule!
No minkäslaiset kemut ne sitten on? Sopiiko sinne 20-vuotiaan tulla jalkoihin pyörimään, vai onko ne pileet tarkoitettu hieman varttuneemmille ihmisille? Näin olen kuullut.
Kyllä pitäisi olla kaikille suunnattu ohjelma. Kuulin, että lesbian icons -esitys on loistava.. Ihan jo siksi kannattaa tulla! ;) Ja muutenkin samanhenkisiä ihmisiä on aina kiva nähdä!