oletko saanut huonoa palvelua?
oletko saanut joskus huonoa/epäystävällistä palvelua sen takia että olet homo? Missä, millaista ja mistä tiedät että asia johtui homoudestasi?
Ei tule nyt heti mieleen että olisin saanut huonoa palvelua mutta olen kyllä saanut hyvää palvelua erityisesti sen takia että olen meikäläisiä. -Tai sitten olen vaan niin ihana asiakas ;
Seuraavissa paikoissa:
Kampaamo-parturissa: naisparturi, joka leikkasi myös oikein mielellään minun puolipitkät muotoonleikatut hiukseni alennettuun hintaan vaikka muita naisasiakkaita en koskaan nähnytkään.
Kelassa: Asiakaspalvelija selvitti aikaa ja vaivaa säästämästtä minulle erilaisia asumistukivaihtoehtoja meidän nais-naistaloutemme huomioonottaen. Totesi sitten leveästi hymyillen että "Täydet tuet tulee vaikka puoliso on töissä kun teitä ei virallisesti lasketa avopariksi."
Kukkakaupassa: Meidät "tytöt" tunnistetaan ja meitä tervehditään heti ovella. Kukkakauppias juttelee, ja tietysti samalla myy kukkiaan, kyselee kuulumiset "teidän kukistanne ja kissoistanne jne".
Työpaikallani: Kerroin työpaikallani eläväni toisen naisen kanssa ja vain kahden viikon kuluttua siitä pomo tarjosi minulle vakituista työsuhdetta. -Tietysti otin sen vastaan.
Nämä on tottakai sellaisia luulottelu- ja uskomusasioita, mutta ainakin minä haluan uskoa että kaikki tuo edellä mainittu johtuu osittain juuri siitä että kuulun seksuaaliseen vähemmistöön.
sama juttu. baarissa olen saanut ilmaisia drinkkejä bisse-baarimikoilta, ja vedestä ei ole tavalliseen tapaan tarvinnut maksaa kun tiskin toisella puolella naisbaarimikko (baarimari?!) on tunnistanut suuntauksen.
Jospa hyvää ja ystävällistä palvelua saa kun on ystävällinen palvelua antavalle.
Niin metsä vastaa...
Höpönlöpön!
Sunnuntaina Hesarin ovelta käännytettiin somali, koska tällä oli sandaalit. Mies oli hyvin hillitty käytökseltään, kysyi portsarilta, että onko asunsa ok. Muuten hyvä, mutta sandaalit ei käy: tämä on yökerho.
Kuinkas ollakaan, sisällä yökerhossa joka toisella miehellä oli sandaalit.
Metsä voi siis karjaista takaisin.