oletko saanut huonoa palvelua?

  • 1 / 5
  • utelias
  • 20.7.2003 23:33
oletko saanut joskus huonoa/epäystävällistä palvelua sen takia että olet homo? Missä, millaista ja mistä tiedät että asia johtui homoudestasi?
  • 2 / 5
  • Viivi
  • 21.7.2003 13:09
Ei tule nyt heti mieleen että olisin saanut huonoa palvelua mutta olen kyllä saanut hyvää palvelua erityisesti sen takia että olen meikäläisiä. -Tai sitten olen vaan niin ihana asiakas ;

Seuraavissa paikoissa:

Kampaamo-parturissa: naisparturi, joka leikkasi myös oikein mielellään minun puolipitkät muotoonleikatut hiukseni alennettuun hintaan vaikka muita naisasiakkaita en koskaan nähnytkään.

Kelassa: Asiakaspalvelija selvitti aikaa ja vaivaa säästämästtä minulle erilaisia asumistukivaihtoehtoja meidän nais-naistaloutemme huomioonottaen. Totesi sitten leveästi hymyillen että "Täydet tuet tulee vaikka puoliso on töissä kun teitä ei virallisesti lasketa avopariksi."

Kukkakaupassa: Meidät "tytöt" tunnistetaan ja meitä tervehditään heti ovella. Kukkakauppias juttelee, ja tietysti samalla myy kukkiaan, kyselee kuulumiset "teidän kukistanne ja kissoistanne jne".

Työpaikallani: Kerroin työpaikallani eläväni toisen naisen kanssa ja vain kahden viikon kuluttua siitä pomo tarjosi minulle vakituista työsuhdetta. -Tietysti otin sen vastaan.

Nämä on tottakai sellaisia luulottelu- ja uskomusasioita, mutta ainakin minä haluan uskoa että kaikki tuo edellä mainittu johtuu osittain juuri siitä että kuulun seksuaaliseen vähemmistöön.
  • 3 / 5
  • rane
  • 21.7.2003 19:10
sama juttu. baarissa olen saanut ilmaisia drinkkejä bisse-baarimikoilta, ja vedestä ei ole tavalliseen tapaan tarvinnut maksaa kun tiskin toisella puolella naisbaarimikko (baarimari?!) on tunnistanut suuntauksen.
  • 4 / 5
  • Johnny
  • 22.7.2003 21:52
Jospa hyvää ja ystävällistä palvelua saa kun on ystävällinen palvelua antavalle.

Niin metsä vastaa...
  • 5 / 5
  • Sini
  • 22.7.2003 22:50
Höpönlöpön!

Sunnuntaina Hesarin ovelta käännytettiin somali, koska tällä oli sandaalit. Mies oli hyvin hillitty käytökseltään, kysyi portsarilta, että onko asunsa ok. Muuten hyvä, mutta sandaalit ei käy: tämä on yökerho.

Kuinkas ollakaan, sisällä yökerhossa joka toisella miehellä oli sandaalit.

Metsä voi siis karjaista takaisin.