Korkeakorkoisia kenkiä

  • 1 / 5
  • Kenkä
  • 11.7.2003 20:21
Mistäköhän mahtais saada korkeakorkoisia kenkiä jotka sopis miehiseenkin jalkaan (koot 43->)? Ei oikeen mistään tunnu löytyvän. Ne vois olla ihan normaalinkin näkösiä,pääasia et korko ois korkeempi kuin normaaleis miesten kengissä.
  • 3 / 5
  • wlööövv
  • 11.7.2003 22:21
kenkä marskissa ainakin on kaikenlaisia kenkiä aika hyvät valikoimat eikä ainakaan mulle o alettu kitiseen vaik oon stiletoilla ympäri kauppaa testimielessä kinkkaillu... mukavansorttisen avarakatseisenoloinen henkilökunta siis.... halosen henkilökunnasta en niinkään menis mitään sanomaan mutta kokoja näyttää löytyvän kyllä ja mallejakin aika laajalti....
  • 4 / 5
  • teemu
  • 12.7.2003 8:32
tampereella seksiliike, nyt en muista nimeä, sexworld tai vast saa isoja kokoja ja kunnon korkea korkoisia kenkiä...
kannattaa käydä tutustumassa, itselläni 4 vuotta sitten ostetut 16.5cm piikkarit ja vielä toimii...
  • 5 / 5
  • toy boy
  • 15.7.2003 18:09
Joskus aikanaan, ku oltii kaveridenka päätetty pukeutua transuiks bileisiin, törmäsin kamalaan kenkäongelmaan -mun jalka kun on siro 44... Loppujen lopuks ongelma ratkes niin, et lainasin yhdelt tytöltä oikeen kivan näköset sandaalit. Niiden salaisuus oli jumalattoman korkea korko ja avoin rakenne. Korkea korko ikäänkuin lyhens mun jalkapöytää ja sandaalien muutamat rihmat sallivat leveämpienkin jalkojen sullomisen niihin. Kaikki Hesan keskustan kaupat tuli kerrettyä läpi, mut mitään muuta ratkasua ei löytyn. Mulla oli jalan koon lisäks ongelmana tiukka budjetti, enkä siis halunnu tuhlata yksien bileiden takia omaisuuksia pelkkiin kenkiin. Monessakin liikkeessä oli melko hyvä valikoima, mut koot loppuivat kuitenkin viimeistään 42:een. Lisäks huomasin, et mitä umpinaisempi kenkä oli, sitä hankalampi sitä oli jalkaan panna, vaikkka koko olis ollu vähän isompikin.

Mut tää siis bilekengistä. Mitään liian pieniä stilettojahan ei tietenkä pidä ostaa jokapäiväiseen käyttöön. Arkikenkiä kannattaa etsiä erikoisliikkeistä ja niihen voi uhrata sitte vähän enemmiki rahaa.