Youngloven "seuraajaa" ?

  • 1 / 29
  • Geenipossu
  • 18.4.2003 12:38
Eli tuossa jokin aika sitten oli vielä pystyssä sivusto nimeltä Younglove. Tämä oli alle 18 vuotiaille homo/lesbo/bi ym. nuorille suunnattu "järjestö". No tämä juttu ei aluksi ottanut oikein kipinää ja sitten sammuikin kokonaan.
Ajattelin tässä että tätä hyvää ideaa voisi hyödyntää ja yrittää saada jonkinlainen uusi juttu pörräämään. Itse olen 15v poika Espoosta ja etsiskelisin muita alle 18 vuotiaita nuoria kanssani sivuja ja tätä koko jupakkaa väsäämään. Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä geenipossu@hotmail.com

-kiittää ja kumartaa-
Ja minkä vuoksi tällainen spämmiaalto joka keskusteluryhmään...?
  • 3 / 29
  • Geenipossu
  • 18.4.2003 20:06
Kas tuohon en osaa itsekkään vastata. Ehkä siksi että osa ihmisistä saattaa lukea vain tiettyä osaa näistä keskusteluista. Tarkemmin en osaa asiaan vastata.
Hienoa että joku yrittää saada aikaan tällaisia hienoja ideoita. Tulisin itse mielelläni mukaan messiin, mutta kun on vähän liikaa ikää.
Toihan ois hienoo! Kuulin huhuu et youngloven vetäjä otti hatkat mitään sanomatta ja kaikki jäi heitteille? Entiedäsitten.... Mut homma pystyyn, sisua poikaseni! =)
  • 6 / 29
  • Geenipossu
  • 20.4.2003 21:02
Huhut mitkä korviisi ovat saattaneet kantautua... Saattavat pitää paikkansa... ;)
ehtoota possunen

täältä löytys mitenkuten kiinnostunut sälli osallistumaan jossain osin juttuun
Heh...minä olin mukana tässä youngloveyritelmässä, joka tosiaan kaatui huonoon organisointiin ja perustajan *hrmh* mielenkiinnon lopahtamiseen (en nyt tässä haluaisi panetella ketään, mutta...)

Joka tapauksessa hyvä juttu, että joku yrittää ja voisinpa minäkin ilmottautua mukaan!
Anttu, osaatkos yhtään arvata kuka tämä ystävämme geenipossu on...? =) Bytheway, soittele, nähtäis joku päivä. (todella pitkästä aikaa)
Tämän kaltaiselle järjestölle on selkeästi tilausta. Ongelmana on, että (kaikella kunnioitukselle teinejä kohtaan :) tuon ikäisillä ihmisillä harvoin on tarvittavaa elämänkokemusta ja yhdistyskokemusta järjestön pyörittämäiseen. Ja vaikka porukka onnistuisi löytämään keskuudestaan luonnonlahjakkuusorganisaattorin, niin tämä ei voi olla mukana kovin pitkään ennen kuin 18 vuoden ikäraja alkaa olla käsillä.

Itse olen 16-vuotiaasta asti ollut mukana enemmän tai vähemmän järjestäytyneessä yhdistystoiminnassa, joten jotain ehkä tietäisin :-)

Aikuisten pyörittämä järjestö alle 18-vuotiaille voi toimia, mikäli kyseessä on vaikka urheiluseura. Mutta tässä tapauksessa se voisi vaikuttaa hiukan epäilyttävältä ja pelottaa osan mahdollisista jäsenistä pois. Ehkä porukka tarvitsisi "kummisedän", joka auttaisi järjestämään tapaamiset, nettisivujen päivitykset, sähköpostilistat, tiedotuskampanjat jne. netin kautta eikä ikinä ilmaantuisi paikalle kun nähdään livenä :-)
onko sen ikärajan sitten pakko ollaa niin alhainen? parin vuoden nostolla saattaisi ratketa pyörittämisongelmatkin.
Ei tästä mitään järjestöä ollut tarkoitus tullakkaan ja tämähän oli vain idea eikä sen enempää. :)
Mitä tästä on sitten tarkoitus tulla? Sähköpostilista? Sähköpostilista ja nettisivu? Laajennus Geenipossun kaveripiiriin? IRC-kanava?
Ehkä yhteisö, jossa uudet jäsenet voivat turvallisesti toteuttaa salaiset haaveensa.
Ja sitähän en minä päätä. Tämä oli vain idea entisen Youngloven "kuolleistanostatukseksi". Heitin vai ajatuksen ilmaan ja ajattelin että josko siitä jotakin kehittyisi. Ei muuta. Kiitos.
jos jonkunlainen systeemi saataisiin pyörimään se olis aika hyvä homma:) mutta mutta...muistan jotain younglove jutskasta - lähinnä sen että tapaamiset oli hesassa tjn vastaavaa. voishan sitä esim. tehä yahoon kautta postituslistan ja sinne vois jokainen laittaa tietoo esim. missä asuu - pystyis kartottamaan missä populaa asuu jne.
Tähän väliin oli pakko sanoa kun larppaan huolestunutta setää, että kannattaa miettiä *tarkkaan* ennenkuin laittaa mihinkään nettiin useiden alaikäisten osoitetietoja tms. Maailmassa on kuitenkin paljon pervoja setiä, joille moiset kontaktilistat tulisivat kuin taivaan lahjana.

Niin, ja muistakaa käyttää villahousuja ja vaikka ulkona näyttää lämpimältä niin se voi pettää, että ei luovuta vielä hatuista ja ja ja ...

-node
henk.koht. en tarkottanut kadunnimiä ja postinumeroita kun ehdotin tota ossa jutskaa:) mutta hyvä kun muistutit asiasta ettei kukaan saa stalkkeria :/

mutta olisiko innostusta tällaseen toimintaan?
Eikös tuosta keskustelun alkupäästä löydy jo vastaus kysymykseesi. :)
En, en varsinaisesti. Pääsä on pyörinyt ajatuksia jotakin foorumin/ weppisivun ym. järjestelystä ja hommaamista näytettävään kuosiin. Homma ei oikein ota edistyäkseen, mutta kyllä tästä vielä jotakin tulee. Ei tämä tähän jää sen voin taata. :)
joop, ilmota jos olet apukäsiä vailla... täällä taustalla olen ma
Kiva että tämmönen järjestetään. Jos oot geenipossu jotain nettisivuja ym. järjestämässä,niin mä oon täällä kyllä,jos apua tarviit!
Hyvä kun joku tämmösen kehittelee.