Hiukset kesä kuntoon HKI

Olis kiva tietää missä olis meikäläisiä töissä. Niillä kun kumminkin on sitä tyylitajua erilailla kuin heteroilla. (tää ei ole sit mitään sortoa, vaan mun mielipide). Ja olis tietty kiva jos se olis suht edullinen parturi. Missä itse käytte??? Antakaa vinkkejä.
Joo mä kunnioitan sun mielipidettä, mutta en yhdy siihen.

Hintatasosta sen verran, et mulla menee 10 euroo / kerta ja mä pidän sitä aikalailla keskivertona maksuna tollasesta normaalista kuukausittain tapahtuvasta huoltoleikkauksesta. Sit jos tekee jotain suurta niin maksaa enempi.

Mulla on muutama vakkaripaikka, jotka olen löytänyt jo lapsena...tykkään jo iäkkäämmistä rouvashenkilöistä joita löytyy esim. meidän talon alakerrasta kaksin kappalein. Jotenkin "selväjärkisiä" ja leikkaavat varmalla kädellä. Ainakin mun hiuksia on kehuttu.
Mun kaksi parasta parturia on ollu kanssa yli 45v muijia. Ne vaan tietää kuinka hommat hoituu.
Ainakin kovin hintahtavaa henkilökuntaa tapaa Hiussali Peilin kahdessa liikkeessä Helsingin Fredalla. Hyvää jälkeä saavat ainakin he aikaiseksi ja kertakäsittelyn (pesu + leikkaus) hinta pyörii 30€ tienoilla.
Ai onko niitä heteroitakin parturikampaajia tosiaan olemassa? Siis miehiä. Ja tämä on ihan aito kysymys eikä mitään vinoilua.

Ja että 10 eurolla hiustenleikkuu... minkähänlaisita hiuksista on Antti kyse? En oo nähny missään alle 20 euron hintaa.
Oma hiustenleikkuuni tulee varsin edulliseksi. Ostin taannoin alle 100 euroa maksavan hiustenajokoneen. Sillä saa ajettua hiukset pois aina kun tahtoo - tuloksena siisti millin sänki. Aika nopeasti se maksoi itsensä takaisin.

Omasta mielestäni millin sänki tai kaljuksi ajeltu pää on hiusten kesämalli #1. Tosin itse suosin lyhyttä hiusmallia ympäri vuoden. Kampauksen "trimmaus" ajankohtaistuu kerran-pari viikossa.
Kesäsiili on loistava! Lapsuudessa tätä olisi varmaan vihannut, mutta nyt osaa jo arvostaa helppoa mallia.
Joo, se vaatiis vähän sporttista ulkomuotoo toi siili. Ei sais olla kynäniskaa tai tulpaleukaa.
Täs tapaukses ei auta muu, ku luottaa omaan intuitioon. Pitää vaan etsii omalle budjetille sopiva kampaamo ja käydä siel usein ja aina samal henkilöllä operoitavana. Sillee parturi oppii tuntee sut ja sun tyylin ja kuinka sun hiuksia pitää leikata. Kalliimmastki kampaamost voi joutuu poistuu itku silmäs ekoil kerroil, jos heti tehdää joku rankempi tyylin muutos. Mä oon joskus kokeillu vaihtaa kampaamoa ihan huvin vuoks, mut aina pitää palata oman luottokampaajan käsittelyyn, ku en jaksa alottaa parturin koulutusta uudestaa. Ihan kaikkein halvimpia liikkeitä en kuitenka suosittelis -niist mul on ihan tarpeeks huonoi kokemuksii vuosien varrelt! Eikä niis tiedetä uusimpia tai vähä vanhempiakaa trendejä, ku ei o varaa kouluttaa henkilökuntaa virtauksien mukaan -siistin poikatukan niistki voi kyl saada. Tietäisin kyl pari hyvää ja suht kohtuuhintasta paikkaa, jossa kaikenlisäks työskentelee meikäläisii, mut tääl ei kai o oikein sopivaa mainostaa...?
Kyllä ne parhaat ja meikäläisimmät parturit siellä Isoroballa tai viereisillä kaduilla on. Halpoja ei kyllä oo.
Mulla on jo menossa toinen kone. Ensimmäinen kesti (tai no itse asiassa se toimii vieläkin välttävästi) 4 vuotta. Tää uus maksoi Saksassa 45 euroo, eli takaisinmaksuaika on aika lyhyt, puolestatoista kahteen leikkaukseen.

Mulla sitten luultavasti ei oo munapää, koska kuvittelen lyhyiden hiuksien sopivan itselleni, olen leikannut siilini itse vuodesta 1998.