pettäminen

  • 1 / 12
  • kristian
  • 10.2.2003 17:52
mitä mieltä pettämisestä?
noin yleensä, ja mitä pitäisi tehdä?
mä oon seukkaillu puol vuotta ja pettäny mun kundikaverii 5 eri jätkän kans. että sillee.
mä oon huorannu ja luuhannu niin monen eri jätkän kaa et ku niiden kaikkien kullit laitettais jonoon siitä tulis monta sataa kilometriä pitkä kullijono
  • 5 / 12
  • peeärrä
  • 11.2.2003 18:40
Pettäminen vaikuttais olevan yleistä homosuhteissa, mistäköhän johtuu. Katsoa saa, koskea ei -periaate ei riitä. Itse olen seurustellut neljä vuotta ja suhde vaan paranee koko ajan. Ei ole mitään tarvetta pettää. Oon kai sen verran vanhanaikainen, että en hyväksyisi avointa suhdetta omalla kohdallani. Olisi muuten mielenkiintoista tietää, miten te pettäjät voitte katsoa rakastanne silmiin tekostenne jälkeen?
Olen itse asunut nykyisen poikaystäväni/puolioni kanssa melkein vuoden nyt. Edellisen kanssa meni viisi vuotta...
Koskaan en ole pettänyt. Jos toinen on se oikea, ei tarvetta siihen ole. Itse jopa masturboin ainoastaan ajatellen häntä.
10 kk takana siitä, kun bf "jäi kiinni" pettämisestä, kun rauhallista keskustelua yritin aloittaa, alkoi huuto, itku ja tavaranpakkaaminen... Lähes neljä vuotta yhteistä elämää raunioitui neljässä minuutissa. Ei selityksiä, ei puolustelua - vain toteamus: "minä muutan pois..."

Viikko sitten tuli viimeksi txtviesti... (489.s jolla hän yritti vieläkin pilata viikonloppuni)...

Ihmettelenkin miksi hän joka lähtee, ei voi olla sinut päätöksensä kanssa? Vielä kuukausia jälkeenpäin pitää "ahdistella" . Mieleen tulee vain, että meikäläiset eivät osaa ottaa suhdetta - varsinkaan parisuhdetta vakavasti... Vaikka kuinka alussa vakuutellaan ikuista rakkautta ja rinnalla pysymistä.... Ja heti kun ensimmäinen vastoinkäyminen ( lue: asiat eivät mene mielen mukaan) ollaan pakkaamassa tavaroita poismuuttoa varten...
Toki syitä on molemmissa osapuolissa, jos kommunikointi parisuhteessa tökkii.... mutta... pettäminen ei ole oikea tapa ilmaista tunteitaan....
Jos pettämistä suhteen aikana tapahtuu, minulle se ainakin osoittaa sen, etten ole riittävän hyvä toiselle...

Pelisäännöt toki kannattaa sopia, eli siis keskustella kumppanin kanssa mikä on pettämistä ja mikä ei... Ainakin nykyisen ( 22v nuoremman) bf:n kanssa tuo juttu tuntuu toimivan aikalailla paremmin kuin exän kanssa...
Onneksi....
Missä on homomiesten välinen ystävyys ilman seksiä ? Voisiko sitä puolta kehittää?
Sitäkin on. Minulla on kaksi hyvää homomiesystävää, joiden kanssa ystävyytemme on säilynyt, kestänyt ja kehittynyt vuosien ja vuosien ajan. Joskus menee pitkiäkin aikoja, jolloin ei tavata (syinä milloin eri maissa asuminen, milloin kiihkeä rakkaussuhde siellä tai täällä päässä), mutta aina tullaan yhteen ja jatketaan siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin. Seksittä ja vilpittömän oikeasti *ystävinä*.
No hyi kamala..eikö sulla ole likainen olo..miten voit...eikö tekisi mieli hankkia vakituinen suhde..niin saisit munaa melkein millon vain ei tarvitsisi etsiä...tai tarviiko sun sit ees etsiä..todella kuvottavaa...no mielipiteistä ei voi kiistellä...
Mä en ymmärrä miksi yleensä joku on mennyt parisuhteeseen jos kerran pitää pettää toista. Itse kun olen koko elämäni elänyt sinkkuna (joutunut elämään), niin arvostaisin kyllä uskollista parisuhdetta, jos vain olis mahdollisuus päästä sellaiseen.
Etpä ymmärrä kun olet aina sinkkuna ollut. Harva haluaa pettää, mutta sitä useampi haluaa seksuaalisesti joskus jotain toista miestä kuin omaa kultaa.

Seksuaalivietti voi olla hemmetin raadollinen pahimmillaan!