Wienin pride-paraatia vastaan happohyökkäys (juttukommentit)

  • 1 / 7
  • human
  • 15.6.2014 18:57
Sitä se populismi-nationalismi-persuilu-äärioikeistolaisuuden nousu tietää ja kimpassa ääri-kristittyjen (eikä ääri-muslimien) kanssahan nuo tuntuvat toimivan.
  • 2 / 7
  • Hönötin
  • 15.6.2014 20:26
Ookko sä human järjissäs? Missä on voimassa homojen kuolemanrangaistus? Mikä uskonto kieltäytyi vihkimästä homoja Ruotsissa? Mikä uskonto määrää tappamaan homot?

Mieti näitä, ennen kuin alat demonisoimaan kristinuskoa yksinään maailman pahuudeksi...
  • 3 / 7
  • human
  • 15.6.2014 21:35
Ruotsissa eivät katoliset, eivätkä helluntailaiset tosiaan suostu vihkimään homoja, eivät halua vihkiä toisiaan rakastavia ihmisiä rakkausavioliittoon, ihme kumma.

Vain 70 vuotta sitten kristityt natsit surmasivat kymmeniä tuhansia homoja äärioikeistolais-natsi-Saksassa.

Viime vuosina fundamentalistikristityt ovat yrittäneet saada mm. Ugandaan, Nigeriaan, Etiopiaan voimaan kuolemantuomioita homoille.

Euroopassa kristillisen historian aikana homoja ovat surmaanneet lähinnä vain kristinuskovaiset (epä)rakkaus-uskontonsa nimissä.

Minkä uskonnon edustajat Suomessa ennenkaikkea eriarvoistavat hlbt-ihmisiä, ihmisinä, rakkaudessa, avio-oikeudessa, vanhempina ja minkä uskonnon edustajat toitottavat meistä syntisinä ja luonnottomina julkisuudessa? Minkä uskonnon edustajat meillä Suomessa ovat taistelleet naisten tasa-arvoa vastaan? ..... no, kristinuskomuiksen edustajat(ja samasta puustahan islamkin on - kannattaa muistaa että islam on yksi kristinuskomuksen versio, samoine alkuosineen ja jessehän on yksi koraanin profeetta myös, eli kyllä mohammed kristinuskomuksen opit oli kuunnellut).

Minkä uskonnon nousu Venäjällä, Lähinnä-idässä on aiheuttanut hlbt-ihmisten elämän vaikeutumisen? .... kristinusko (kera hyväveli-islaminsa). Putinin kaulalla roikkuu risti ja hänen hallinnossaan on montakin fundamentalistikristittyä.

Kannattaa pitää mielessä se tosiasia, että kristinuskon vaikutuspiirissä hlbt-ihmisten vainoamisesta, kaltoinkohtelusta ja eriarvoistamisesta on uskonnoista vastuussa kristinuskomus - eikä mikään muu uskomus.
kristinuskomuksen uskovaisten kannattaa siis katsoa niitä pirujaan ja pahoja uskontojaan ihan peilistä käsin.

Kommenttia muokattu: 15.06.2014 klo 21:43
  • 4 / 7
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 15.6.2014 22:02
Voihaposta Wikipediassa todetaan:

- Voihappo eli butaanihappo (C3H7COOH) kuuluu tyydyttyneisiin rasvahappoihin. Sitä vapautuu voin härskiintyessä. Se on etovan hajuista, mutta vaaratonta.

****

Etelä-Lontoon gay-alueella saattui vakava tilanne muutamia päiviä sitten erään yökerhon edustalla. Klubin edustalla olleiden homomiesten päälle suihkutettiin vahvaa ammoniakkiliuosta. Yhden miehen silmät saattoivat vaurioitua niin pahasti, ettei hän tule kenties näkemään enää.

Valvontavideolla on kuva miehestä ja parista hänen seurueessaan olleista naisista. Poliisi on pidättänyt miehen, jonka epäillään ruiskuttaneen ammoniakkia miesten päälle. Naisia on myös kuultu, mutta heitä ei ole pidätetty.

Tapausta pidetään viharikoksena homoja kohtaan.

http://www.standard.co.uk/news/crime/clubber-sprayed-with-ammonia-outside-vauxhall-bar-in-homophobic-attack-may-never-see-again-9510113.html

Kommenttia muokattu: 15.06.2014 klo 22:09

Kommenttia muokattu: 15.06.2014 klo 22:16
  • 5 / 7
  • human
  • 15.6.2014 22:05
kristinuskovaiset valehtelevat tavan takaa abrahamisen kristinuskomuksen muika olevana jotekin olennaisesti parempi kuin abrahaminen islam.

Sekä profeetta muhammedin että profeetta jeesuksen elämäntarinoissa heidän mielipiteet muuttuvat, kuin tuuliviirit, yhtä lailla ja kummatkin julistavat vihaa ja sotaakin.

raamatusta muutama kohta, monen samanlaisen joukosta:

Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä (jeesus) olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."

Matteus-tarinakertojan mukaan jeesus kertoilee ensin näin:
Matt. 5:44 "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat."
Matt. 5:38-39 "Te olette kuulleet sanotuksi: 'Silmä silmästä ja hammas hampaasta'. Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin."
Matt. 11:29 "Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne."

Mutta sitten samassa kertomuksessa myöhemmin rakkautta viholliseen, tyyneyttä kiivailun sijaan ei siis puutu em. jatkona jeesuksen esimerkillisistä verbaalista teoista, esim.:
Matt. 23:33 "Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"

Mitenkähän helvetillisesti lienee profeetta-jeesukselle ja jumala-isälleen käynyt:
Matt. 5:22 (jeesus sanoo:) "Joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."
Jer. 4:22 (jumala puhuu) "Sillä minun kansani on hullu."
Luuk. 11:40 jeesus kutsuu kriitikkojaan mielenvikaisiksi eli hulluiksi.

Laidasta laitaan, tilanteesta toiseen, profeetta-jeesuksen mieli vaihtelee:
Joh. 5:31 "Jos minä (jeesus) itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä."
Joh. 8:14 "jeesus vastasi ja sanoi heille: Vaikka minä todistankin itsestäni, on todistukseni pätevä ..."

Sekä koraanissa että raamatussa luvataan uskovaisille vaikka mitä.
Matt. 21:22 (jeesus uskottelee) "Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte."

Sieltä sitten raamatun&koraanin arsenaalista uskovaiset repivät fiilistensä mukaan. Ja tuomittaviahan noitten kirjojen jutuissa riittää. jessekin julistaa siellä välillä tuomioita siitä sun tästä ja välistä ei - ja pietari-paavali oikein roomalaiseen tahtiin lisää.
  • 6 / 7
  • Jukka
  • 15.6.2014 23:05
Hönötin kirjoitti:
> "Mieti näitä, ennen kuin alat demonisoimaan kristinuskoa yksinään maailman pahuudeksi..."

En pidä islamista, mutta en pidä kristinuskostakaan. Molemmat ovat homovastaisia uskontoja (eikä tämä ole ainoasyy miksi en näistä pidä).

Suurin ero Euroopan ja islamilaisen maailman välillä on se, että Eurooppa on maallistunut. Uskonnolla ei ole enää sellaista valtaa, että se määräisi ihmisten elämästä.

Jos kristinuskolla olisi Suomessa valta päättää asioista, niin tämä maa ei paljoa poikkeaisi Iranista.
  • 7 / 7
  • Shamrock
  • 9.7.2014 15:14
"Jos kristinuskolla olisi Suomessa valta päättää asioista, niin tämä maa ei paljoa poikkeaisi Iranista."


Irlannissa kirkolla on suuri vaikutusvalta maan politiikkaan. Onko Irlanti siis Iranin pienoismalli?