Venäjä: Adidasin sivumyymälässä Voronezhissa natsitervehdys mielenosoittajille (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • oscari
  • oscari
  • 24.1.2013 0:26
Selvän teki, toistaiseksi minä ainakin pidättäydyn ostamasta Adidas-tuoteita. Aina siihen saakka kun venäläiset palaavat päiväjärjestykseen. Vaikka se kestäisi sitten lopun ikäni!
  • 2 / 3
  • Public eye
  • 24.1.2013 10:58
Ehkä kannattaa pikemminkin boikotoida Voronežissa, Jekaterinburgissa ja muuallakin Venäjällä toimivia Adidas-liikkeitä. Itse konserni tuntuu ottavan asian kiitettävän vakavasti ja syrjiviin mielenilmauksiin ryhtyneitä työntekijöitä uhkaa irtisanominen.

Adidas on varmasti erittäin tietoinen kansainvälisen maineensa säilyttämisestä ja Venäjällä alkanee tiukka asennekasvatus homofobien ajamiseksi kaappiin tai ulos firmasta.
  • 3 / 3
  • 1965
  • 19.2.2016 13:31
Minä boikoktoin kaikkea venäläistä paitsi muusikoita, sävetäjiä ja heidän levyjään. Aina kun kuulen puhuttavavn venäjän kieltä, tulee tunne että minulle valehdellaan. Homofobia on Putinin luoma sisäpolitiikan yksi menetelmä, jossa vähemmistö uhrataan suuren massan yhtenäisyyden saavuttamiseksi. Venäjällä on muutenkin pitkät perinteet poikkeavuuksien kaltoin kohtelussa. Ja Putin ei pelkää mitään niin paljon, kuin suuria mielenosoituksia ja mellakoita vallanpitäjiä vastaan. Aivopesty suuri massa pitää vähemmistötöt hiljaisia.