Salkkarit: Ei herkkiä hetkiä vaan suoraan asiaan (juttukommentit)

Kyllä Eliaksella ja Villellä oli jotain ihan normaaleja yhteisiä hetkiä kuin millä tahansa heteroparilla sarjassa, vaikka Ville tosin sitten osoittautuikin varsin uskottomaksi.

Eliaksen ympärillä on yksi kaapissa oleva kaveri, ei suinkaan sen enempää. Siinä ei paljon "kutitteluja, hellyyttä, runoja, musiikinkuunteluhetkiä tai pussailuja" saada aikaan, jos toinen osapuoli ei edes halua myöntää olevansa homoseksuaali. Elias kuitenkin on auttanut Laria tuon asian kanssa, eikä Lari lopulta sitten voinut enää ominaisuuttaan piilossa pitää. Itsekin olisin toki pitänyt enemmän vähän rauhallisemmasta kohtauksesta, mutta ottaen huomioon Larin tilanteen, niin tämä nyt tapahtunut oli varsin ymmärrettävää.

Tämä Lari-juonikuvio on ollut kokonaisuudessaan erittäin onnistunut ja hieno. Kuten aiemminkin olen sanonut, niin Salkkareiden tuotantoryhmä olisi erittäin loistava ehdokas tämän SETA:n jakaman positiivisen palkinnon saajaksi, jos sitä nyt edes enää jaetaan.
  • 4 / 9
  • Cupcake
  • 9.6.2012 3:28
Minusta kohtaus oli erittäin onnistunut ja intohimon pystyi aistimaan. Nyt kaikki se jännite näiden kahden välillä vaan yksinkertaisesti räjähti!
  • 5 / 9
  • Riquman1990
  • 9.6.2012 10:50
Musta Larin ja Eliaksen kohtaus oli just hyvä: ei mitään kiintiöhomomeininkii, vaan kunnon rooli kerrankin. Se Eliaksen ja Villen juttu oli just sellasta, mistä tuli sellanen kiintiöhomofiilis. Ja pisteenä i:n päälle vielä se, et Eliaksen paras kaveri on teinihomoemo nimeltä Ida. Siinä taas stereotypiat vahvistu. Onneks Eliaksen ja Larin jutussa kuvattiin asiat vähän miehekkäämin.

Musta on just hyvä se, et tossa Elikasen ja Larin jutussa ei harrastettu mitään Seta-tyyppistä propaganda ruusunpunasine lässynlässy-unelmineen, vaan kerrottiin, millasta se on ihan oikeessakin elämässä. Larin tapaan 90 % homoista elää kuitenkin kaapissa.
  • 6 / 9
  • Haloo
  • 9.6.2012 12:47
Jos itse elää kaapissa eikä uskalla mitään, ei se tarkoita, että 90 % homoista olisi yhtä lällyjä.
Seta näköjään kelpaa syntipukiksi mihin tahansa. Olipa taas lapsellinen purkaus Riksulta, ilmeisesti 1950-luvulta.
  • 7 / 9
  • tokyo84
  • 11.6.2012 0:30
Jaksossahan tuli yksi homohahmo lisää kun Ismon poika Kalle tuli sarjaan ainakin piipahtamaan, toivottavasti pidemmäksikin aikaa. Kalle (Pete Lattu) on kyllä edelleen aika unelma... :)

Kallehan voisi aiheuttaa vähän vipinää Eliaksessakin :DDD
  • 8 / 9
  • Janne 1987
  • 11.6.2012 20:34
Tokyo84 kirjoitti että Kallehan voisi aiheuttaa vähän vipinää Eliaksessakin....Hyi Elias on muuten lapsi miten voi kuvitella tollaista sairasta!:)
  • 9 / 9
  • Tobi
  • 12.6.2012 18:18
Hmm...no aika normimeiningiltä vaikutti noin yleisesti ottaen. Onnet tai aidot rakkaudet ovat kuitenkin aika kaukaista elämää monen kohdalla, jos joku edes sellaista oikeasti kaipaa. Haaveillahan aina voi, ja tietysti televisiosarjoissa sellaista sopisi esittää myös homoilla.

Itse olen tietysti huono kommentoimaan kun tuskin edes tunnen nykyhahmoja, sen sijaan Kallen paluu lämmittää mieltä. Jääköhän pitemmäksi aikaa vai onko vaan käymässä? Pitäiskö taas alkaa katsoa Salkkareita about kymmenen vuoden tauon jälkeen?