´Ministerin harkintakyky petti´ (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • kode
  • 21.12.2011 15:20
Muistelenko oikein, että tuo Räsäsen aviomies antaa itse homoparannus-hoitoja? Aika jännä juttu huomioonottaen, että USAssa melkein kaikki hiemankin julkisuudessa olleet fundamentalistit, jotka kyseistä hoitoa antavat, ovat itse ex-gayitä tai jääneet kiinni homosuhteista. Ja tietenkään ei voi unohtaa Räsäsen USAlaista kopiota Michelle Bachmannia, jonka miehellä on kyllä sellaiset helium-heelit että.

Räsänenhän on itse aikamoisen turha kuvatus, jonka suurimpana tekona muistan hänen suuren laihdutuskuurinsa vuosia sitten jonka jälkeen hän esitteli innolla kutistunutta muotoon eri naistenlehtien kansikuvissa. Totaalisen vastenmielinen ilmestys koko nainen. Syrjii itselleen vääränlaisia ihmisiä niin kuin ehtii uskonnon nimissä. Tulee Taleban mieleen.
  • 3 / 3
  • jnsto
  • 22.12.2011 9:37
Tamperelainen Aamulehti totesi, että kirkollisista asioista vastaava sisäministeri Päivi Räsänen järjesti itselleen ansan, kun hän ryhtyi moittimaan pääkaupunkiseudun seurakuntia siitä, että ne jättivät avustuksitta lähetysjärjestöjä, jotka suhtautuvat kielteisesti seksuaalisiin vähemmistöihin ja naispappeuteen.

- Tosin Räsäseltä sopikin odottaa kirkon asioihin sekaantumista siitä asti, kun hänelle räätälöitiin varsin erikoinen ministerinpesti. Aiemmin kirkolliset asiat ovat olleet opetusministerin alaa, Aamulehti totesi.

Räsänen on epäillyt, että Helsingin ja Vantaan seurakuntien yhteiset kirkkovaltuustot ja -neuvostot olisivat rikkoneet tasa-arvolakia ja syrjintäkieltoa, kun ne ovat jättäneet avustuksetta homoihin ja naispappeuteen kielteisesti suhtautuvat järjestöt. - Seurakuntien luottamusmiehillä on oikeus päättää, kenelle avustusta vero- ja kolehtivaroista annetaan vai annetaanko kenellekään. Räsänen selittäköön, miksi heidän pitäisi rahoittaa järjestöjä, jotka itse harrastavat syrjintää ja rikkovat tasa-arvoa, AL totesi.