Vauvalehden keskustelussa miesten välisestä ´telakoitumisesta´ (juttukommentit)

  • 2 / 9
  • Riquman1990
  • 22.11.2011 20:27
Että oikein "telakoitunu"? Ja mies ihan ite kerto asiasta vaimolleen? Tainnu ko. "vaimo" keksii jutun omasta päästään...
  • 3 / 9
  • kodekn
  • 22.11.2011 20:50
Nooh, eihän toi nyt niin järkyttävää ole. Monetkaan hetskukundit ei ole niin paskantärkeitä nipottajia, etteikö osais vitsiä vetää myös omista munistaan, sillä mikäli tuo on totta niin kuulostaa siltä kuin se olis tehty huumoripohjalta enemmänkin ;)

Efekti on varmaan sama kuin se, että hieron munaani naisen rintoja vasten, ja se ei mua kiihota sen kummemmin. Eipä se välttämättä ole niin yltiöseksuaalinen teko, että heterokundit vetäsee eskarit toistensa munan päälle.

Ja toki olen sitä mieltä, että mukana voi olla myös hieman seksuaalista jännitettä, mutta normaalistikin uskon Kinseyn asteikkoon, jossa suurin osa ihmisistä on eri asteella täyden homouden tai täyden heteouden välillä. Uskon, että suurin osa heteroiksi itseään mieltävistä miehistä pitää jossain määrin kiinnostavana kosketusta muihin miehiin myös fyysisesti, mutta siihen varmaan vaaditaan oikea henkilö aina, että haluaa edes jonkin verran jotain.

Nuorempana harrastin seksiä jonkin verran naisten kanssa ja se varmaan vieläkin onnistuisi oikean naisen kanssa, mutta en koe sitä asiaksi, jota kummemmin halua tai etsin. Miellän kuitenkin itseni homoksi, sillä halu naisia kohtaan fyysisesti tai henkisesti on tosi vähäistä, mutta se on kuitenkin olemassa.
  • 4 / 9
  • Vermillion
  • 22.11.2011 23:21
Onpa hyvä, että Iltasanomia myöten on otettu kantaa tällaiseen yhteiskuntamullistusta aiheuttavaan aiheeseen...

Ei sillä, sehän on ollut jo pitkään tiedossa, että Iltalehti on lähinnä tarkoitettu saunan lämmitykseen. Lehden sisällön lukeminen voi aiheuttaa kohonnutta verenpainetta, ja vastustamatonta halua paukuttaa päätään vasten pöydänkantta.
Nämä ovat näitä pitkään etelässä jatkuneen pimeän, lumettoman syksyn aiheuttamia juttuja. Pohjoisen lumitilannekaan ei ole vielä ollut vertaansa vailla. Etsitään valoa elämään lihallisen mielihyvän kutkuttavista ajatuksista. Tai jotain ihan muuta.
  • 7 / 9
  • Terhola
  • 23.11.2011 14:04
Olen kuullut (työntekijältä itseltään, hetero), että miesvaltaisten aloijen pukuhuoneessa tai suihkutiloissa ei ole tavatonta leikkiä vaikka kikkelilittaa.
  • 8 / 9
  • Ilopilleri
  • 23.11.2011 20:33
Ette kai te ihmiset ota tätä "telakointi-gatea" vakavissanne? Yhdessä sun toisessa tuutissa olen nähnyt tämän trollauksen ja urbaanilegendan tosissaan ottavaa kauhistelua.. Medialukutaitoa, hyvät ihmiset, medialukutaitoa.
  • 9 / 9
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 24.11.2011 15:20
Niin taikka näin, ehdottomasti mielenkiintoisinta tässä koko jutussa on ollut lukea ihmisten reaktioita. Ne ovat oikeasti aika paljastavia. Alkuperäinen kirjoitushan heiluttelee heteroseksuaalisen miehen pahvikulissia pahemman kerran.

Kaikenlaista on tullut nähtyä elämän aikana. Minä pidän kirjoituksen kuvailemaa tapahtumaa täysin mahdollisena. Alkoholi antaa luvan monenlaiseen puuhasteluun, jota heteromies ei kuunaan päivänä uskoisi tekevänsä ainakaan selvin päin.