Elizabeth Taylor on kuollut (juttukommentit)

  • 1 / 6
  • Onnellinen mies
  • 23.3.2011 16:55
Elizabeth Taylor, upea näyttelijä, loistava elämäntyö. Monet kauniin upeat muistot elävät sydämissä. Levollisen onnellista matkaa.
Tapasin Elizabeth'in kaksi kertaa, hieno ystavallinen ihminen. Alkaa unohtako hanen tuoksuaan White Diamonds jonka tuotosta hanlahjoitti joka sentin AIDS keraykseen
  • 3 / 6
  • Roskakuski
  • 24.3.2011 11:01
Elizabeth Taylorin aktivismi aids-hyväntekeväisyydessä on vertaansa vailla. Hän aloitti jo tammikuussa 1985 järjestetyllä 2500 henkilön gaalaillallisen järjestämisellä jossa mm. luettiin kirje presidentti Reaganilta ja tilaisuus keräsi yli miljoona dollaria lahjoituksina. Tähän mennessä hänen aloittamansa järjestöt ovat keränneet 270 miljoonaa dollaria aids-työlle. Hän on myös itse henkilökohtaisesti lahjoittanut huomattavia summia ja testamentti tulee paljastamaan tuon tuen kokonaismäärän. Kuinka paljon suomalaiset poliitikon, jotka ovat "ratsastaneet" homojen äänillä eduskuntaan ovat itse henkilökohtaisesti tukeneet taloudellisesti esim. AIDS-Tukikeskusta?

Linkki: http://www.dameelizabethtaylor.com/AIDS.html

Kommenttia muokattu: 24.03.2011 klo 11:02
  • 4 / 6
  • Public eye
  • 24.3.2011 11:35
Nyt yhtäkkiä ei kyllä tule mieleen yhtään suomalaista miljonääripoliitikkoa, joka olisi ratsastanut homojen äänillä eduskuntaan...

Mutta Liz Taylorin monitasoinen toiminta AIDS-potilaiden hyväksi oli todella esimerkillistä ja ansaitsee korkean hatunnoston ja syvän kumarruksen!
  • 6 / 6
  • Roskakuski
  • 24.3.2011 12:53
Ei tarvitse olla miljonääri antaakseen itse omista rahoistaan, vaikka pienenkin summan esim. AIDS-Tukikeskukselle jos kalastelee homojen ääniä. Suomessa erityisesti poliittisesti yhteisvastuuta ajavat katsovan sen kuuluvan muille kuin itselle.