Lay Gaga, Lady Gaga, aina vaan Lady Gaga (juttukommentit)

  • 1 / 5
  • Riquman1990
  • 14.6.2010 10:00
Lady Gaga ei mun mielestä oo mikään kovin hyvä artisti ja suoraan sanottuna sen biisit on tosi surkeita. Monet homot kuitenkin tykkää Lady Gagasta, vaikken mä ymmärräkään, miks. Makunsa (tai mauttomuutensa) kullakin...
  • 2 / 5
  • Ninni
  • 15.6.2010 23:26
Lady Gagalla on mahtava ääni ja hän on musikaalisesti hyvinkin lahjakas! Kun kuuntelee akustisia versioita kappaleista, huomaa kyllä, että lauluääni on huomattavasti parempi, kuin Madonnan itse. Vaikkakin... makuja on monia. Muut julkimot taitavat vain pelätä, ettei heidän omat levynsä myy tarpeeksi hyvin, kun jäävät Gagan varjoon. Gaga on fiksu ja ottaa kaiken irti nyt. Mistä sitä tietää, kuinka kauan humu kestää...
Kuunnelkaapa Iskelmäradiossa sen toimittajien muodostaman mainion "Nauravat nakit" kokoonpanon esittämä "Lady Gaga" -biisi. Se on ihan hauska ;-P
  • 4 / 5
  • Public eye
  • 16.6.2010 8:58
Madonnan "lauluäänen" ylittämiseen ei paljon lahjoja tarvita. Sen tädin menestys perustuu aivan muihin tekijöihin.
Lady Gaga on pysynyt minulle toistaiseksi tuntemattomana suuruutena (paitsi ulkonäöltään).
  • 5 / 5
  • sexual
  • 22.6.2010 20:58
Monet homot tykkää ja rakastaa Lady Gagaa esim. hänen asenteensa vuoksi. Gaga sanoo yleensä keikkansa aluksi, että siellä kaikki saavat olla vapaa oma itsensä ja kaikki friikit on lukittu ulkopuolelle. Lady Gagaa haukutaan usein friikiksi, mutta hän on vain sellainen kuin on ja haluaa olla, eikä se ole keneltäkään muulta pois. Vaihda edellisen lauseen nimen Lady Gaga tilalle sana homo.En pysty ajattelemaan enää selkeästi kun ajattelen sitä täydellistä vapauden tunnetta siellä keikalla. Saan niin järkyttävät kiksit että taju lähtee. Olen ihan sekaisin siitä muijasta. Jännittävää, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut musiikista yleensäkään.