Mainen kansanäänestys kaatoi homoavioliitot (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • Rokkihomo
  • 5.11.2009 6:50
At times, I do dislike these United States of Promised Lands.
  • 2 / 3
  • JesseJones
  • 5.11.2009 15:09
Mä loin tästä ihan oman blogientryn,
http://ranneliike.net/blogi.php?nick=JesseJones&comments=20940

koska homoliike on poliittinen organisaatio, jolla ei ole hajuakaan miten sitä politiikkaa tehdään käytännössä ihan silleen niin kuin aikuisten oikeasti. Tämän takia poliittiset saavutuksetkin (lainsäädäntö) ovat olleet vaatimattomia.

Sen sijaan poliittiset vastustajat tekevät ihan näppärästi ja vaivatta omaa politiikkaansa hyväksi käyttäen homoja. Ranneliike.net:issä on näkynyt myös rasistiparasiitteja kalastelemassa höynäytettäviä, joten nekin haluavat höynäyttää homoja poliittisesti.
  • 3 / 3
  • Tjaah
  • 10.11.2009 16:19
No jaa... sitä sanotaan, että USA on tasa-arvoinen maa, ihmisiä tuomitaan kuolemaan (In god we trust tosiaan), Arabeja lisätään terroristi listalle pelkän syntyperän, ei tekojen perusteella (kansainvälisen turvallisuuden takaamiseksi) ja homoja sekä muita vähemmistöjä syrjiviä tapauksia jotka on oikeuteen menneet etenevät nopeasti vain jos on paljon rahaa. Ihan odotettavissa tuo päätös. Itse vaikka homo olenkin vastustan homoliittojen kirkollista toimitusta vastaan en siksi että pidän asiaa luonnottomana, vaan koska kirkko ei hyväksy homoseksuaalisuutta, ja niin kauan kun kirkko pitää homoutta syntinä, ei millään hallituksella saa olla mitään oikeutta pakottaa kirkkoa vihkimään homoja, ellei kirkko itse niin päätä tehdä. Jos kirkko suhtautuisi homoliittoihin samalla tavalla kuin hetero liittoihin, pitäisin aika törkeänä sen vihkimisestä kieltäytymistä. Eli jos laki sallii kirkon valita kumpaa liittoa vihkii, niin ok laki, jos laki pakottaa sakko tai vankeus rangaistuksen uhalla vihkimään homoja, niin se on väärin. Kyseessä on uskonto jota tulee kunnioittaa vaikka itse ei mihinkään usko