Drag-tähtien uusi suosikki: Palin (juttukommentit)

  • 1 / 10
  • Public eye
  • 4.11.2008 12:34
Mutta toivottavasti hyvin lyhytkestoinen suosikki! Maailma pitää hengitystään ja toivoo, että hänestä ei enää huomisesta alkaen tarvitsisi kuulla yhtään mitään, vaan koko Palin vaipuisi armollisesti unohduksen suohon.
  • 2 / 10
  • vaeltaja2006
  • 4.11.2008 14:22
Hänestä voi tulla USAn presidentti! Siihen minä uskon, vaikka en toivo!
  • 3 / 10
  • Classy Rascal
  • 4.11.2008 15:22
"Maailma pitää hengitystään ja toivoo, että hänestä ei enää huomisesta alkaen tarvitsisi kuulla yhtään mitään, vaan koko Palin vaipuisi armollisesti unohduksen suohon."

Mikä "maailma"? Aika moni - Yhdysvalloissakin varmuudella n. 150 miljoonaa ja luulen, että enemmänkin - on sitä mieltä, ettei rouva Palin ole tehnyt mitään sellaista, jonka vuoksi häneen pitäisi kohdistaa tuon kaltaista asennetta tai mitenkään painaa unohduksen suohon. Tämä ei ole minun henkilökohtainen kannanottoni hänen kyvyistään hoitaa presidentin virkaa, vaan haluaisin hieman avartaa sisäänpäinkääntynyttä ja blokkiintunutta mieltä avartumaan ja näkemään ettei se "maailma" ehkä olekaan niin pieni ja juuri sellainen kuin sen itse haluaisi nähdä.

Kaikkea hyvää kuitenkin sinunkin maailmaasi, "Public eye"! : )
  • 4 / 10
  • Public eye
  • 4.11.2008 15:48
Tässä kohdassa kuuluisi varmaan sanoa se haloo ja hyvää päivää. Jätän kuitenkin sanomatta, vaan siteeraan erästä vaihtelevan innokkaasti eri viestiketjuihin osallistuvaa keskustelijaa, joka on kylläkin vaihteeksi tähän keskusteluun osallistunut. Sitaatti menee näin:

"Jälleen kerran: terveen maalaisjärjen käyttö on sallittua! Jos minä sanoisin esimerkiksi näin: ”Koko Helsinki oli eilen Kauppatorilla”, niin tarkoittaisinkohan todella sitä, että kaikki 573 178 helsinkiläistä olivat? Eiköhän enemmänkin ole kysymys siitä, että haluan sanoa: ”Kauppatorilla oli todella paljon väkeä!”."

Muuten, nyt kun tuli puheeksi, mikä on, CR, sinun henkilökohtainen kantasi rouva S. Palinin mahdollisista kyvyistä hoitaa Yhdysvaltain presidentin virkaa?
  • 5 / 10
  • Classy Rascal
  • 4.11.2008 16:06
No olisit nyt vain huutanut nuo legendaariset sanat kun olet noin hyvin kaiken muunkin opetukseni sisäistänyt! ; )

Tällä kertaa myönnän auliisti virheoletukseni: et ilmeisesti tarkoittanutkaan kaikkia maapallon 6,6 miljardia asukasta. Ja varsinkin kun noin tyylikkäästi otit minut kiinni itseteosta, tässä tapauksessa omista sanoistani. 10 pistettä ja papukaijamerkki! Tietenkin voimme ajatella niin, että tässäkin oli kyse vain yhdestä koulutustapahtumasta ja sinä olit hyvä oppilas! : )

Mutta mites on "Public eye", ymmärsinkö vihjailusi oikein; kaipaatko minulta tasaisempaa läsnäoloa Ranneliike.netin keskusteluissa?
  • 6 / 10
  • Classy Rascal
  • 4.11.2008 16:10
Ai niin, ja se kantani: mielestäni S. Palin ei ole riittävän kyvykäs hoitamaan Yhdysvaltain presidentin virkaa. Valitsisin kuitenkin Mc Cainin Obaman sijaan. Taitaa tulla aika tiukka taisto näiden kahden välillä.
  • 7 / 10
  • Public eye
  • 4.11.2008 16:11
Edelleenkin hyvänä oppilaana totean, että tekemäsi kysymys ei millään tavalla liity tämän keskusteluketjun aiheeseen (toisin kuin oma kysymykseni, jonka jätit tavoillesi uskollisena vastaamatta). Ehkä voisin vastata (tai sitten ei), jos avaat asiaankuuluvalla keskutelualueella uuden keskusteluketjun, jossa pohditaan esittämääsi ongelmaa.

Edit: tulihan se vastaus sieltä! Toivottavasti saamme vastaukset myös muihin kysymyksiin, joita eri keskustelualueilla on esitetty!
Juku, me on saatu tänne oikea kutsumuksen omaava opettaja! Mut tarhasetä, saako homoseksuaalisia päiväunia näkevä toimia opetustehtävässä?

EDIT: Onneksi huomasin kijoituvihreen ajoissa. Eihän vaikuta numeroon?
CR, kielenkäytöstäsi huolimatta en koe olevani ainakaan sinua alempana millään tasolla.