Zeffirelli kertoi ensimmäisestä kerrasta (juttukommentit)

  • 1 / 7
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 5.1.2009 19:54
Zeffirelli on monisärmäinen persoona. Hän on avoimesti homo. Kaikki eivät ole oikein pitäneet hänen elokuviensa "homoseksuaalisesta tuijotuksesta", eli erityisesti viipyilevistä ja eroottisesti vihjailevista otoksista puolialastomista miehistä. Vuonna 1968 valmistunut elokuva Romeo ja Julia, joka on hänen kaikkein tunnetuin tuotantonsa, sai kritiikkiä siitä, että päärooleihin hän valitsi tuntemattomia ja kokemattomia, joskin erittäin attraktiivisia teinejä.

Homot eivät ole pitäneet hänen veljeilystään Vatikaanin kanssa ja katolisen dogmin mainostamisesta.

Tekstin lähteenä on An Encyclopedia of Gay, Lesbian, Bisexual, Transgender & Queer Culture
http://www.glbtq.com/arts/zeffirelli_f.html

**************

Minua ihmetyttää hänen oman seksuaalisen identiteettinsä alkukokemusten julkistaminen tänä hetkenä ja vasta 85-vuoden iässä. Mihinkähän se oikeastaan liittyy? Ehkä uutisissa myöhemmin asia tarkentuu lisää.
  • 2 / 7
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 5.1.2009 21:38
Heppuli, olen kyllästynyt jorinoihisi. En niitä enää jaksa lukea, saatikka vastailla.
  • 4 / 7
  • Blueriver
  • 6.1.2009 14:24
"Homot eivät ole pitäneet hänen veljeilystään Vatikaanin kanssa ja katolisen dogmin mainostamisesta." Eikä edes hyväksy kaikkeinpyhintä Gay-sanaa! Ihmeen vaimeasti ovat pääinkvisiittorit täällä vielä päässeet vauhtiin! Perkeleen sikiöhän tuo mies on, ultraharhaoppinen! Kuuluu setaroviolle yhdessä kristillisdemokraattien, paavin, Bushin ja raamatun kanssa. Voiko olla pahempaa kuin homo joka ei tunnusta pyhää yhteistä uskoa!
  • 5 / 7
  • Heppuli
  • 6.1.2009 15:06
Ai niin:

Kiitos, Blueriver!
Osaat kirjoittaa paljom paremmin kuin minä! Veit sanat suustani!
  • 6 / 7
  • Napalmia
  • 6.1.2009 18:11
Mistä te tiedätte puhuuko vanha gubbe pelkkää potaskaa? Voi olla keksitty koko juttu. Ei pitäisi uskoa kaikkea mitä lukee.

Eihän homous ole mikään " päätös ". Jos pitää koko elämänsä vetää roolia, niin se on päätös ja valinta ( yleensä uran tai rahan vuoksi ). Minusta on turhaa halveksia ketään, joka on rehellinen ja läpinäkyvä, vaikkapa nuo ns. naismaiset miehet: mitä siitä! Se vain paljastaa em. elokuvaohjaajan oman itsehaleksunnan.

Monella ns. miehekkäällä miehellä on salaisia homojuttuja, mutta he eivät jää niistä kiinni tai koskaan tunnusta niitä.