Miitti Helsingissä ( /pääkaupunkiseutu ) 14.4!

Tästä on ollut jo hieman puhetta toisessa keskustelussa, joten laitetaanpas nyt sitten ihan erillinen keskustelu tälle miitille!
Elikkäs, ajatuksena olisi kokoontua ja pitää mukava ilta ja toivottavaa on, että uusia tuttavuuksia tulisi mahdollisimman paljon!
Päivällä olisi myös alaikäisille sopivaa toimintaa, esim. hohtokeilaus/Kiasma reissu/ym. jos jollakulla nyt on joku selkeä mieliteko niin toki, ehdottakaa!
Illasta toivoisin että me täysi-ikäiset pääsisimme sitten vähän rilluttelemaan baarin puolelle.
Tarkoituksena ei ole sulkea nuorempia pois, joten toivon ettei kukaan ota nokkiinsa tästä baari suunnitelmasta.

Tänne sitten olisi tarkoitus listata osallistujalistaa. Ilmoittautumisen myötä voisitte myös kertoa jos on jonkinlaisia rajoituksia (raha, ikä, ruokavalio jos ollaan menossa syömään/ym )

Tässä nyt varmaankin oli nämä alkujutut. Lisää tekstiä tulee sitten myöhemmin.
Toivon että mahdollisimman moni pääsee osallistumaan, paljon erilaisia, eri ikäisiä, muotoisia ihmisiä paikalle, kiitos!

Voi laittaa yksäriä jos tuntuu siltä!
T: Coppelia

HUOM!

// Jo nyt näin ensimmäisenä voisin tehdä ihan ensimmäisen korjauksen!
ELI, päivämäärä on nyt näin lähtökohtaisesti täydellisen väärä, eli ollaan viikko liian aikaisessa!
_Miitin päivämäärä olisi 21.4_ lauantai päivä.

Onko nyt tarpeeksi selkeästi?
kuulostaa aika hyvältä! :) toivottavasti ite saisin kerättyä rohkeutta niin paljon et uskaltaisin ilmaantua paikalle.. :D mä ku oon vähän tämmönen ujonpuoleinen uusien ihmisten seurassa.
Mä olen mukana, raha ainut mahdollinen este. Ei allergioita tai kotiintuloaikaa.
  • 4 / 78
  • Amalgaamitanssija
  • 12.3.2012 22:53
Saavun paikalle jos on rahaa. Ei ole kovin todennäköistä, mutta yritänpä järjestää.
äh kyllä tässä itse kukin on vähän ujonpuoleinen. Paikalle vaan niin kyllä se siit:D
Mukana ollaan :) Rajoituksista sen verran että oon kasvissyöjä. Ja ovresi: mul on vähän sama vaiva, mut enköhän kumminkin uskaltaudu paikalle;)
  • 7 / 78
  • Coppelia
  • 13.3.2012 11:19
Ei haittaa vaikka olisitte ujoja! Jokaisella kuitenkin kestää hetki että uskaltaa kunnolla alkaa puhumaan tuntemattomille. Joten, saapukaa paikalle ja älkää heti lyökö hanskoja tiskiin että "mä en uskalla", kyllä te uskallatte kun vähän potkitte itseänne perseelle ;D En minäkään uskalla, mut tässä sitä vaan taas ollaan.
Toivoisin että kaikki jotka saapuu paikalle, niin yrittää päästä siihen keskustelun makuun, koska mä veikkaan että se että minä pidän yksinäni monologia niin se ei ole kenellekkään kovinkaan viihdyttävää ;D
Voidaan vaikka siinä aluksi kehittää jotain tutustumisleikkejä/keskusteluita niin pääsee vähän helpommin vauhtiin.

Elikkä ilmeisesti tällä hetkellä suurimmalla osalla on jonkinlaisia taloudellisia rajoitteita? Eli yritetäänpä sitten tehdä mahdollisimman pienellä budjetilla koko systeemi. Illan baareilusta jokainen tietenkin on vastuussa siitä että mitenkä paljon käyttää rahaa. :)

Olen nyt Jyväskylässä ja palaan tossa loppuviikosta takaisin Helsinkiin niin alan sitten tarkemmin katselemaan mestojen hintoja ja niin edelleen, niin voisin sitten tänne tulla laittamaan vaihtoehtoja. :)
Yritän täälläkin ehtiä tulla käymään täällä, mutta sitä ei koskaan tiedä mitä täällä tapahtuu :D

Nyt vaan jokainen yrittää päästä paikalle niin että voidaan pitää todella hauska päivä isossa porukassa! <3 Helpompi on tutustua uusiin ihmisiin kun ei ole ihan ainut kala meressä.
tää nyt menee vähän ohi aiheen mut löytyykö teiltä qruiser profiileja? ( http://qruiser.com/ ) mut löytää sieltä ihan samalla nimimerkillä kun täältäkin eli ovresi
^Ei mun mielestä mene nyt ollenkaan aiheen vierestä! Mun mielestä on mukavempaa jos vähän tietää että mitä odottaa :) Eli kaikenlainen ennakkoon tutustuminen on ainoastaan plussaa!
Ei oo Qruiserissa profiilia, tai on vissiin mutta en ole käynyt sielä about ikuisuuteen.
Ylpeydessä on toki profiili: http://www.ylpeys.fi/Pinjacolada
.. Tosin vanhoja kuvia on, mutta oikeestaan ainut mikä on muuttunut niin hiukset on nykyään punaiset ja pari kiloo vissiin lähtenyt :)
Mäki voisin tulla jos rahaa on vaa sillo mut muuten ei oo mitää rajoituksii...tuolt qruiserista löytyy multaki profiili täl samal nimimerkil :)
Joo, elikkä ei allergioita, ei rajoitteita. Ja joo, jos ette haluu et puhun koko miitin läpi mitä sattuu, niin kandee vaan läppää käsi mun suun eteen. Satun hermostuksissani ja muutenkin vaan puhumaan koko ajan ^^

Ja löydyn qruiserista, sama nimimerkki~
Sassamike: Joo, tuttuu juttuu tää hermostuspuhe.
Niin että munkin puolesta, että jos teitä EI kiinnosta kuunnella syöpämummojen pissakakkaoksennusverijuttui niin kannattaa pitää sitä keskustelua yllä :D Siis tarkoittaen että ei oo vaan kaks kokoajan äänessä, joista toinen on todennäköisesti minä ja multa nyt alkaa tulee näitä duunijuttui turhan nopeesti ;D

Hei mikäs tää homma nyt sit oikein on kun kaikilla tuntuu olevan Qruiserissa profiili mut mulla ei enkä mä nää kenenkään profiileita koska mulla ei ole siellä profiilia ;o Tää nyt tarkottaa sitä et pitäis kirjautua uudelleeeen
Oispa mulla sillai, että hermostuneena puhuisin paljon mutku mää jäädyn totaalisesti enkä saa oikeen mitään sanottua.. :D ei oo kivaa sekään.
nif ei mulla oo tuol profiilia:( en jaksais millään tehäkkään (laiskuus iskeny:P) oliks kyl kiva jutustella ennen tapaamista, niin ei olis niin jäätävää. Mut hei jos joillakin on mese tai Skype niin tulkaa ihmees juttelee, SharonW93@hotmail.com (sama Skypes...sharonw93)
Täällä kans yks lisää.. odotan innolla tapaamista :D Maira kans lähtee mukaan.. mä vaikka lainaan sulle rahaa jonki verran, ku niin hyvä kaveri oot :-D Onks kukaan viel keksiny mitä tehdään? ja jotain halpaa..
Helmi3, mää lisäsin sun mesen :)

ja mun on monesti pitäny mennä käymään Setan nuortenryhmässä mut en oo vaa koskaa viel käyny :S pitäs menn.
Kiasmassa pitäisi olla tälläinen musiikki teemainen näyttely: http://www.kiasma.fi/ohjelmisto/thank-you-for-the-music
Kiasma olisi lauantaina auki 10-18
Hinnastoa löytyisi tuolta:
http://www.kiasma.fi/yhteystiedot/vierailuinfo

Elikkäs perus aikuisten lippu olisi 10e
... Riippuu tietenkin että saadaanko me vähintään 10 ihmistä kasaan ryhmälippuun, jolloinka lippu olisi 8e

En nyt ole aivan varma tästä musiikki teemasta, mutta toisaalta, enpä nyt koskaan aikaisemminkaan ole hirveästi katsellut että mikä näyttely Kiasmassa on menossa ja silti joka kerta ollu kuitenkin mukava kokemus.

Katselin myös Kampin kauppakeskuksen hohtokeilaus sivustoja:
Hinnasto löytyy tuolta:
http://www.varaarata.com/hinnasto.html

Elikkä yksi rata olisi 49e/1h
Ja riippuen tietenkin osallistujista, varmaan joudutaan ottamaan kaksi rataa. Jos ajatellaan näin aluksi että vaikka on 3henkilöä/1rata niin hinnaksi näytti tulevan n.16e / per perse.

Hohtokeilaus on kalliinpaa, mutta se on kyllä sellainen juttu mitä ite oon aina halunnut kokeilla. Tottakai keilaus on kalliinpi kuin Kiasma, mutta itse menisin mieluummin keilaamaan kuin Kiasmaan katsomaan random näyttelyä.
Tämähän ei ole mikään joko tai - juttu. Tottakai muutakin tekemistä löytyy!
... Vähän alkoi tässä harmittamaan tämä miitin "aikainen" ajankohta, koska jos olisi kesä niiin olisi ollut ihan valtavan ihanaa mennä Suomenlinnaa vaikka piknikille! Ens kuussa taitaa olla vieläkin ihan rehellisesti vain liian kylmä moiseen!

Aloin tuossa miettimään että mitähän muuta sitä keksisi. Onko nää hintaluokat about hyvä? + jos käydään syömässä jossain + aikuisten jatkot?
Olisi mukavaa jos voitaisiin käydä syömässä, joten siihenkin olisi vissiin hyvä varata rahaa 20-30e? Riippuu tietenkin missä syödään, mitä syöt ja juot.
Mun mielestä noi hinnat on ihan ok. Mietin vaan tota ruokapaikkkaa. Ehdottaisin Memphistä. Oon ite käyny siellä kerran ja tykkäsin toooosi paljon. Todella nuorekas ja viihtyisä paikka. Eikä hinnattaan mun muistaakseni ollu mitenkään kovin kauheet:)
Memphis kuulostaa hyvältä! Tosin oon käynyt vain Jyväskylän Memphisessä, ( ..... ja jostain syystä mulla on käsitys siitä että mun kämppis olis siellä töissä?! :DDD )
Vielä jos tulee mielihaluja ruokapaikan suhteen niin ehdotelkaa! Lähempänä kun tietää sitten kokoonpanon niin voin soitella pöytävarausta.
Kuulostaa hyvältä kaikki :D Mulle kelpaa kumpikin vain noista että voitte päättää mennäänkö keilaamaan vai näyttelyyn :)
Iha hyvält kuulostaa kaikki :D iha sama kans mulle et mitä tehää tai et mihi mennää syömää.
  • 25 / 78
  • Maantiekirahvi
  • 27.3.2012 21:23
Hei, täältä olisi vielä yksi helsinkiläistyttö mielellään liittymässä porukkaan! Mitään rajoituksia ei ole, paitsi etten alkoholista itse pidä, mutta muut toki voivat juoda miten haluavat. Olisi i-ihanaa tavata! *yli-innokas*
^Tervetuloa vain! :)

Heeippa! Ihmiset voisivat olla niin ihastuttavia että tulee tänne kertomaan _sitovan_ ilmoittautumisen tossa 14.4, elikkä viikkoa ennen miittiä!
Siis tottakai, jos sä nyt saat sen 40asteen kuumeen/ym. oot henkisesti tai fyysisesti kuolemassa niin ei tarvitse tulla :D Lähinnä nyt vain kun tuntuu että suurin osa on liikkeellä vähän kysymysmerkkejen kanssa, niin että ottakaa selvää onnaako, jos ei onnaa ni ei onnaa, jos onnaa niin ihan super jees! Tiedetään vähän tarkemmin sitten sitä porukkaa joka lähtee! :)
Mun puolesta yksi kaveri tulee myös mukaan! Oikein mukava on. Blondi ja pikkuruinen :)

Eikai tässä vielä mittän muuta? Memphis voi olla ruokapaikkana poissuljettu, koska rakas kämppikseni on siellä töissä niin en viiti mennä työllistämään sitä yhtään enempää ;D
Iguana on myös oikein mukava. Tai jotain. Kertokaas ihmiset mielihalujanne!
Minä haluaisin tulla mukaan! (:

Tekemisistä sen verran, että 21.4 sattuu olemaan Helsinki Roller Derby RY:n turnaus http://www.helsinkirollerderby.com/tapahtumat/?lang=fi , tosin Pasilassa.
En tiedä saako tämä tapahtuma teiltä kannatusta, mutta ajattelin laittaa tähän, kun itseäni kiinnostaisi :D

Mutta periaatteessa mikä tahansa tekeminen on jees, tärkeintähän on tavata uusia mukavia ihmisiä ja niin edelleen (:
jeps myös minä ilmottaudun mukaan ainakin mahdollisiin päivämeininkeihin, illan suunnitelmia pitää vielä punnita sen mukaan miten pääsen kotio... ja tosiaan niinhän siinä kävi että mulla on tentti klo 9-14, mut ehkä miittinki ei ihan aamuyöstä alakkaan? ja jos alkaa niin ehkä löydän itteni mukaan joukkoon vähän myöhemmin :)
^Helene, en tiennytkään että tollasta toimintaa on Helsingissä! Tai yleensäkkään Suomessa :D
Pitääpäs tuumia, mitähän muut on mieltä? Tietenkin että jos ihmiset haluaa ihan toiminta toimintaa eikä istumista, niin pitää funtsia :o
Mulle käy periaatteessa ihan mikä tekeminen vaan! :) Että mulle sopii kyllä kaikki.
joo sama täällä, vaikka onkin vähän vaikeeta tehdä mitään sen perusteella että kaikille "kelpaa kaikki" :) Mut toi derbyturnaus vois olla kyllä mielenkiintonen kokemus...
  • 32 / 78
  • Maantiekirahvi
  • 14.4.2012 18:43
Niin, minäkin haluaisin tulla mukaan! Ja derby kuulostaisi erityisen hauskalta, mutta mikä vain sopii.
Joo elikkä olen mukana varmasti. Aktiviteettina käy mikä tahansa kunhan ollaan porukalla mukana.
En malta oottaa :-)
Joo mäki pääsen varmast tulee :D ja mulle on kans iha sama mitä tehää, et kaikki käy.
Hyvähyvä! Anteeksi tämä hiljaisuuteni, ei ole ollut hirmuisesti mahiksia päivystellä tässä koneella :)
Derbyturnaus kuulostaisi oikein hyvältä.

Tämä nyt taitaa olla aika selkeä linja? Kattelen vähän lisäinfoa tosta derbyturnauksesta, mutta jos sillain karkeasti ajattelisi, että ekana se derbyturnaus, sit syömään, sit baariin? Mä haluaisin mahduttaa siihen heti alkuun sellaisia ihan perus tutustumisleikkejä :)
Kiva, että tuo derdyhomma sai kannatusta :D Onhan tänne jo jonkin verran ihmisiäkin tulossa, mukava huomata!
Ja Coppelian suunnitelma kuulostaa varsin hyvältä.
Hmm.. Mä kyllä aloin pikkasen miettimään sitä Derbyturnausta. Lähinnä mä sitä mietin että onko se sitten vain sitä että me istutaan hiljaa siellä penkeillä? :o Ei ole yhtään kokemusta tommosista tapahtumista. Sinänsä haluaisin vetää vielä sen keilauksen esille. Keilaus nyt sinänsä olis helpompi jos ajatellaan tutustumista.
Mutta siis jos ihmiset oikeasti on nyt sitä mieltä että se Derbyturnaus on pop niin mikäs siinä, kyllä se nyt sinänsä muakin kiinnostaa vaikka en mitään tiedäkkään siitä :D

Ruoka raflasta sen verran että mietin kaisaniemen Iquanaa? Se olis semmonen oikein mukava, rento mesta.
^ Tuo on kyllä ihan hyvä pointti.
Kun kuitenkin tavataan ensimmäistä kertaa, olisiko se vähän kiusallista vain istuskella jossakin?
Keilaus on hyvä vaihtoehto, siinä on helppo jutella samalla ja jne.
.. Niin ja todennäköisesti kukaan meistä EI ole pro keilaaja, joten ollaan kimpassa yhtä surkeita ;D Minä ainakin tiedän että ränniin menee ja pahasti! .. ja usein.

Eli siis hommahan menis sillain, että rakas ystäväni väkertää kivasti töissä jonkun kivan pikku kyltin/lapun/ym. Huom. Tämä toimii myös tunnisteena!
Eli jos mennään turnaukseen niin lapussa lukee yksinkertaisesti "Derby", jos taas keilaukseen niin "keilaus". Yksinkertaista, simppeliä, eikä kenenkään tarvitse alkaa huutamaan keskellä katua että " missäs ne kaikki lepakot on?! " ... vaikka toisaalta, olisihan siinäkin tiettyä hauskuutta kehissä :D
.. Ja siis okei, mut on ehkä maailman helponta tunnistaa, etitte sen punatukkasen rääpäleen joka on pihalla kiskomassa hermosauhuja ;D Joo, mulla on profiili Qruiserissa mutta ne on auttamattoman vanhoja kuvia. Punaset hiukset, mustat vaatteet, korkokengät ja hameet on tosi pop <3 Anyway, kyltti auttaa aina.

Keilauksen/turnauksen jälkeen mennään syömään. Ajattelin nyt kuitenkin sitä Iquanaa ( vaikka kämppikseni toivottikin meidät tervetulleeksi Memphikseen ja lupautui olemaan tarjoilijana meille........... :D ), voisin vähän varailla pöytää/ym.
Syömisen yhteyteen ollaan myös suunniteltu semmoinen simppeli tutustumiskierros. Olettaen että kuitenkin jokainen on saanut pienen kauniin suunsa auki jo keilauksessa/turnauksessa niin tutustumis kierroksen pointtina onkin se, että voi tuoda itsestään esille jotain mikä ei ehkä muuten tulisi esille.
Iquana olisi semmoinen rento mesta. Täysi ikäiset saavat nauttia juomista, alaikäiset voivat olla rauhassa. Pitää vielä selvittää että muuttuuko koko mesta ikärajalliseksi jossain vaiheessa iltaa....... Kattellaan.

Aikataulutus nyt riippuu todella paljon siitä että mennäänkö me sinne turnaukseen vai keilaamaan. Jos me mennään turnaukseen niin se käsittääkseni alkaa 16.45, joten silloin tavoitteellisesti tavattaisiin 16.00 Pasilassa. Minä ja kaverini ilmestymme 5-10min aikaisemmin sinne.
Jos me mennään keilaamaan niin voisin kuvitella että jos keilaradat varaisi siihen 18.00 pintaan ni olisi hyvä? Tunti keilausta ja sit syömään.

Ainakin omana tavoitteenani on pitää hauska päivä, tutustua uusiin ihmisiin. :)
juu tuo on kyllä ihan hyvä pointti koskien tota turnausta. oisko se keilaus sitten kuitenkii sosiaalisempaa... itte pyörin joka tapauksessa tenttini jälkeen 14-> jossain keskustan tienoilla/sahaan manskua edes takas, eli jos johkin kyltin pitelemiseen tarvitaan apumiestä niin mulla on aikaa :D
^ Joo no kyllähän siihen saa tulla seisoskelee meidän kanssa :D

Mietin tässä, että onko jollakulla niin tutisuttava tunne paikan löytämisestä, että pitäiskö tässä alkaa puhelinnumeroita vaihtamaan? En nyt näin julkisesti ajatellu sitä alkaa jakelee, mutta siis tyyliin yksärin kautta joo.
ai että meni putkeen! heräsin aamulla eikä oikein henki kulkenu, kävin sitte tuolla terveyskeskuksessa konsultoitavana että mulla on keuhkoputkentulehdus. en tiedä vastaako tää nyt ihan tota peruuttamisele asetettua 40.0 asteen kuumerajaa, mutta luulen että vietän loppuviikon kotona sängyn pohjalla :( mun tuuri, tää on hianoo...
^Hmph, todella harmillista ;o
Eipä sille mitään voi, kipeenä ollessa pysytään himassa lepäämässä. Parane pian <3
Hmm.. täällä nyt on ollut kovinkin hiljaista. Mietin sitä että yrittäisinkö mä nyt sit vaan soittaa ja kysellä sitä pöytä varausta.
Elikkä muuten lista näyttäisi about tältä:
BlueWolf
Maira
Ovresi
Maantiekirahvi
Sassamike
TheSipuu
Helene
Helmi 3
+minä ja kaverini

Elikkäs kymmenen henkeä.

Olen siis klassisesti aina hyvin viimetipassa kaiken kanssa, joten.... köh, anteeksi tästä.

Mielivaltaisesti nyt vaihdan siihen keilaukseen vedoten sosiaalisiin syihin, emmehän me halua nököttää koko päivää hiljaa :D
Elikkä eka keilaamaan, sit syömään. Mä kyllä meivaan että me saadaan itsemme tuonne Iguanaan ilman pöytävaraustakin mutta hyvähän sitä on vähän kysellä.

Kattelen näitä keilausjuttuja, Töölössä olisi hohtokeilaus 38e/tunti
Jos meitä on kymmenen, niin kannattaisi vissiin varata 3 rataa eli 12,66e/per perse.

Toi on mun mielestä kuitenkin kohtuu hintainen.
Varauksen voi tehdä netinkautta ja maksan sen sitten samalla, joten ihmiset voisi varata käteistä.

.. Ja toivon todella että ihmiset muistaa vilkuilla tänne :)
  • 47 / 78
  • Maantiekirahvi
  • 20.4.2012 21:37
Näin tarkemmin ajatellen keilaus saattaa tosiaan olla parempi... Mutta siis, missä tarkalleen ottaen näemme? Ja monelta? Onnistuin jotenkin jäämään epätietoiseksi.
^ et ole ainut. Olen ehkä pantannut liian pitkään näitä juttuja. Mutta siis, tuolla olisi kivasti kolme vierekkäistä rataa vapaana 18.00 -> ajattelin että keilaisimme tunnin?

!Eli voisimme tavata 17.15 rautatieasemalla!
Siitä siirrymme ratikalla muutaman pysäkin eteenpäin Oopperan kohille ja siitä taaperramme muutaman metrin eteenpäin.

En tiedä mitä mä olen tässä pähkäillyt, alkanut ehkä liikaa kyseenalaistamaan kaikkea, joten anteeksi tämä viimehetken ilmoitus. :)
Hhui, huomenna se päivä sitte jo on.. ja mä muutun hetki hetkeltä vaa epävarmemmaks sen suhteen ilmestynkö paikalle vai en.. toivottavasti joo!

Mutta missä kohti Rautatieasemalla me nähtäis?
^eiköhän tässä kaikki olla epävarmoja.
Ja siis niin, mä tosiaankin äsken maksoin sen keilausjutun ja voin kertoa että kolme rataa + kenkäpantti maksoi sen 134e
.... ettäh. Se olis jaettuna kymmenellä niin 21e/per perse

Epävarmuus kuuluu asiaan ja kaikista p-mäisin juttu mitä nyt ihmiset voi keksiä niin on kadota tuhkatuuleen, koska minä tässä häviän reilu satasen :D
Ei mutta siis tosta epävarmuudesta, niin kyllä minäkin olen epävarma, etenkin kun aika hiljasta tässä on ollut... ettäh.
Ton varauksen vissiin voi peruuttaa 2tuntia ennen vuoron alkua, en tiedä mitenkä paljon se pelastaa rahoja.

Lähdetään siitä oletuksesta, että jokainen uskaltaa tulla paikalle/ saa kyllä maksaa sen 21e.
Ei mennä nyt näin synkeäksi. Musta tuntuu että kaikki jännittää, kaikki miettii että "uskallankohan mä", mutta kyllä me uskalletaan. Itsekin voin nyt kertoa että kyykin juuri about tunnin vessan lattialla pelkästään sen takia kun oli paha olo, minä jännitän.

Tälläsiin tilanteisiin pitää vain uskaltaa, ei ole muuta vaihtoehtoa :)
Ookei. Pystyn toki maksamaan ton 21€ mut sitte mulla ei jää kyllä rahaa syömiseen ku 4 euroa suunnilleen että että.. njaa eipä se mua haittaa :D
Nii siis mis päi Rautatieasemaa me nähtäs? Aattelin vaa ku tuun junal ja sen pitäs olla hesas jo 16.48, ni voisin leiriytyy johonki siihen lähettyville oottelee :D
^hmph.... mitähän ihmettä nyt sitten tekisi.
Ehkä mä en varaa sitä pöytää? Tuntuu että kaikilla meillä huutaa mattikukkarossa. Katotaan se keilaus, koska se on nyt maksettu. Katotaan sen jälkeen mikä fiilis, mikä on ihmisten kukkaron laita. Hmph. Täytyy kyllä myöntää että nyt iski se hirvitys, että mihin oon rahani laittanut :D Tai siis jos ajattelee asiaa toiselta kantilta niin minkälaisen riskin mä nyt otin. Noh, mä nyt kuitenkin luotan siihen että jokainen ihminen hoitaa itsensä paikalle. Radat oli kuitenkin pakko varata :)

Elikkäs, keilaus aika on 18.00-19.00 :)

Rautatieasemmalla voitaisiin nähdä Elielinaukion puolesilla ovilla. Siinä on se Wltava ravintola/ym. siinä vastapäätä + bussipysäkki.
^TheSipuu: Yritän itse saapua paikalle 17.00 niin tulen siihen ovien eteen (ulkopuolelle! ) pälyilemään kaverin kanssa :) Tosiaan lappu on mukana jossa lukee "KEILAUS" yritämme pitää sitä oikein nökösällä.
Okeei, njoo tohoh keilaukseen mulla kyllä on varaa! Mutta eipä kyllä oikeen muuhun..
Mut keilaus on jo aika jees ja sillai :> taidan ilmaantua paikalle ku kuitenni oottanu tätä pitkään.
^ hienoa! koska ihan oikeesti alko hiipimään semmonen paniikki että kukaan ei tuu ääääääääh.
Hmph. toisaalta, oma vikani sinänsä kun ainahan olisi voinut olla aktiivisempi. Mutta joka tapauksessa, ihmiset toivottavasti on merkinnyt tämän muistiin ja huomennakin on hyvin aikaa vielä kattoa täältä ajat ja tommoset.

17.30 lähdetään viimeistään sitten sinne Töölööseen taapertamaan :)
Jei, tulin justiinsa töistä niin vastailen aika myöhään. Keilaus kuulostaa hyvältä eikä toi hintakaan nyt maailmoja kaada. Kattellaan siinä sitten josko halutaan/pystytään mennä syömään, mikään ei kuitenkaan velvoita. Ja kyllä me uskalletaan! Ihan pokkana vaan kaikki paikalle. No pressure ^^
~Sassa
^ Khyl! Ja mulla ainakin henkilökohtaisesti on ihan rehellinen paniikki aina ennen tämmösiä juttuja, mut hyvin tässä siltä on vaan porskuteltu eteenpäin ja miiteissä olen käynyt.. :) Se on se ensimmäinen hetki kun tulee paikalle, se on ainakin mulle se kaiskista jännittävin :)
Mä en nyt valitettavasti pääsekään paikalle, luotin että saan rahaa tilille siihen mennessä, mutta eipä siellä näytä mitään olevan.
Ääh, olisin halunnut tulla ja nähdä teitä ):

Mutta pitäkää hauskaa minunkin puolesta!
^Helene, siis se keilaus on jo maksettu, että mulle sopii myös se, että tulet paikalle ja siirrät sen 21e mulle tilille sitten kun saat rahaa. :)

// Tällä hetkellä mua oikeastaan harmittaa enemmän se, että jos ratoja jää käyttämättä, se olisi hirmuista tuhlausta. Sinänsä siis, jos vielä joku pohtii siellä että ei ole rahaa, niin maksatte sitten jälkikäteen mulle. Mä nyt siis oletan että voin luottaa teihin, että se raha tulee sitten jälkikäteen :) Tämä oli nyt siis yleisesti kaikille jotka vielä arpoo, jos arpoo. Toivottavasti ihmiset ei enään hirmuisesti pohdi että tullakko vaiko eikö ;D En usko että me ollaan niin pelottavia ;D
Luin näköjään jotekin oudosti tätä keskustelua, hyppäsin varmaan viiden viestin yli..

Mutta vau, kiitos luottamuksesta! Minulle sopii tämä järjestely, maksan heti kun rahat pölähtää tilille.
Tajusin tässä luettuani keskustelua tarkemmin, kuinka oudolta tuo aikaisempi viestini kuulosti, anteeksi vain :D

Tulen myös johonkin viiden pintaan rautatieasemalle, yritän paikantaa teitä sieltä sitten (:
^hienoa! :) Mä nyt vain haluan että tää homma toimii ja että tästä päivästä tulisi mukava :) Rahoja ehtii miettiä ja murehtia myöhemmin.
Mä tuunki vähän myöhäs ku toi juna mil mun piti lähtee oli nii myöhäs ni mun piti vaihtaa toisee junaa, ni oonki siel hesas vast jossai 20 yli 5 aikoihi. Toivottavast venaatte viel siel rautsikan ees sit :)
^Juuuh, venaillaan :)
Siinä 17.30 pitää alkaa lähtemään eteenpäin, mutta odotellaan kyllä :) Ei tässä nyt kuitenkaan olla minuutteja laskemassa :)
Jos joku tsekkaa puhelimella viel, niin yks on tuloss vähän myöhässä... odotelkaa häntä. LAittoi mulle hädissään viestiä, että myöhästyy.
^ mun on pitänyt tehdä jotain yhteenvetoa tässä paripäivää, mut jotenkin sitä päivät on taas täyttynyt jollain ihan muunlaisella toiminnalla.

Pikapikatiivistys:
Elikkäs, ihmisiä tuli kivasti paikalle, löydettiin toisemme helposti.
Siirryttiin keilahalliin ja vielä mattimyöhäisenä tuli BlueWolf, motivaatiopisteet sille. Keilaus meni oikein mukavasti. Sitten me oikeastaan käytiin syömässä siinä kisahallin kyljessä olevassa tex mex paikassa :) Tuntui ainakin että siltä juttua tuli sopivasti ja jokainen pääsi ääneen. Oli kyllä oikein mukava tutustua uusiin ihmisiin. :)

Itse ainakin olin hyvin tyytyväinen iltaan ja mieluusti voitais uudestaankin miittailla? Ideoita tuli jo seinäkiipeilyyn ja tankotanssiin liittyen :D

Hei ihmisethän voisi tulla tänne kirjottamaan vähän omia fiiliksiä mitkä jä?
jos ootte uutta miittiä ajatellu järkätä, niin voisin olla kiinnostunu liittymään seuraan :)
Tääläkin on yksi mahdollisesta seuraavasta miitistä kiinnostunut!
Jooo-o, sillain sivumennen puhuttiin seuraavan miitin teemaksi: seinäkiipeily/tankotanssi ;D
Uutta miittiä sit jossain vaiheessa pitääpi alkaa kehittelemään!
o-ou... no juu mutta jos miitti järjestellään kesäkuun puolella niin voisin jopa ryhtyä siks paljonpuhutuksi vastuunkantajaksi, olettaen etten saa mitään tuberkuloosia/ebolaa siihen sopivasti :)
Täällä kans innokas miittailija :D nyt kun alkaa säät sallii niin olis ihanaa päästä kaivariin/koffin puistoon istuskelee piknikille kylmän siiderin ja eväiden kanssa! mulla vielä kiireitä mut koulujen päättäreiden jälkeen on aikaaaaaaaaaaaa :)