Lesboja Savon seudulta?

Moi!
Mie olen 20-vuotias opiskelija tyttönen ja pohdiskelen, löytyisikö Savon seudulta ketään samanhenkistä ihmistä (juttuseuraksi jne.) Itse asustelen tällä hetkellä Savonlinnassa ja tuntuu siltä, että olen AINOA täällä :) Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Ilmoitelkaahan itsestänne niin nähdään, onko Savo todella näin heteropainotteinen kuin miltä se vaikuttaa :D
Löytyyhän täältä ainakin yksi pari kymppinen neitonen :) Laita vaikkapa sähköpostia niin jutellaan ja tutustutaan enempi :)
en tiijä nyt että onko tämä nyt aivan oikea palsta miulle mutta no; olen savosta ja tunnustaudun lesbona joten ajattelin nyt kuitenkin vastailla tähän jos sais juttuseuraa. Täytän piakkoin 18 eli en kuulu nyt ryhmään parikumppiset pimut mutta tosiaan ois kivaa jutustellaa (:
Moikka, mä oon 29 ja asun Varkaudessa enkä tunne täältä ketään. Savossa kai mä oon :D
Saa laittaa viestillä mailiosoitetta niin kirjoitan!!!
Moi!
Olen 25v ja savosta,mulle voi kirjoitella :)
mynthon1@hotmail.fi
Täälläpä 32v. bi-nainen, asun n. 50 km S-linnasta. Saa meilailla, bi.mama80@gmail.com :)
Maira laittele viestii mun sähköpostiin...manderolli69@gmail.com
Jeps täällä kans yks suhteellisen läheltä Savonlinnaa vieläpä :)
Täällä myös bi-nainen savosta, Mikkelin läheltä. 30v ja mielelläni tapaan muitakin saman henkisiä. Ps. lauantaina lähdössä Mikkelin yöelämään ;-)
82naisa@gmail.com
Täällä myös yksi Savolainen tytöistä tykkäävä tyttö :) ikää 25 ja asun lähellä Varkautta :) tarkemmin sanottuna Heinävedellä. Mulle saa kirjoitella, olisi kiva tutustua muihin samanhenkisiin :)
moikka BiMama. Samoilta suunnilta minä myös. Iältä pikkusen nuorempi kyl, mut ei paljoo... 28v ite. Hiljaista tuntuu olevan näillä "markkinoilla"... Mitäpä sulla mielessä? Pistä meilii. ois kiva jos ois joku jonka kaa jutustella...
Täällä yksi 20 v bilesbo (identiteetti vielä vähän hakusessa, mutta naisiinpäin kuitenkin) naikkonen Kuopiosta! :D Kaipa Kuopiossa muitakin on, mutta olisi kiva tietää, missä voi tutustua. Esim. Missä baarissa yleensä olette tms. Onko kellään kokemuksia Kuopion setan ryhmästä, lähinnä sitä, että uskaltaako sinne mennä ujompikin.
Täällä olis 25 bi tyttö mikkelistä seuraa vaikka:) pommi@suomi24.fi kirjottelemaan vaa:))
Minäkin p-savosta :) täällä päin on melko vaikeeta tutustua ihmisiin vai tuntuuko se vain sille? Ja varsinkin jos ei asu ihan minkään isomman kaupungin keskustassa vaan pikkusen syrjemmässä,eli missä ihmeessä voisi tavata mukavia samankaltaisia naisia? :)
Samaa mietin minäkin! Kaipa sitä voisi suunnitella jotain pientä illanistujaista esim Kuopioon tai jonnekin muualle?
Jotenki tuntuu että savossa porukka on niin syvällä kaapissa ettei syvemmällä voi olla ja ihmettelen mistä moinen johtuu? Kuulostaa niin paljon helpommalle olla homoseksuaali kun asuu kehä 3 sisällä,toki voin olla väärässäkin mutta väkisinkin sellainen tulee mieleen. Eikähän täällä ole yhtään ravintolakaan suunnattu pelkästään sateenkaariväelle esim. Kuopio,Iisalmi. Lekkeriköhän se oli missä jotain joskus järjestellään?Ihmisiin tutustuminen on siis vaikeaa koska täällä jo osa heteroporukastakin on semmosia jöröjä ettei päivää uskalla sanoa ja huom puhun nyt varsinkin korostaen pieniä paikkakuntia,täällä kaikki erilainen ja uusi on sitä hyss hyss-asiaa mistä ääneen ei saa puhua:( ku kellään ei kuiteskaan otsassa lue että olen homo,lesbo tai bi niin mistä sitä tietää kenelle menee juttelemaan,vai kaikki savolaisetko pitää erikseen kiertää että löytää kaltaisiaan ihmisiä? :O että ystävät hyvät kertokaa missä teihin voi törmätä,vai laitanko ensimmäisenä lipun otsaan että olen lesbo jotta joku voi tulla nykäsee hihasta :D siinähän sais viimesettii mummot ketkä ei asiaa tiedä (jos semmosia sattuu vielä näinki pienellä paikkakunnalla olemaan)niin puhumisen aihetta :D ku sittehän puhuvat,onpahan jottain liikettä niihin leukaniveliin:) helpoimmallako selviää että muuttaa ruotsiin,siellä kuitenki ollaan suomea valovuosia edellä asioissa
Helou, 21-vuotias lesbonainen täällä. Asun Mikkelissä, joka on reilun sadan kilsan päässä Savonlinnasta, mutta Savossahan tässä ollaan joka tapauksessa :D Sähköpostiosoite on misstm@live.fi, saa kirjotella vaikka tää tuleekin pari vuotta ketjun aloittamisen jälkeen (kai tätä vielä joku kattoo?)

Mustakin olis kiva järjestää jotain tapaamista, koska täältä on tosiaan melko vaikeaa löytää samanhenkistä seuraa edes juttukavereiksi. Toisaalta ymmärrän hyvin, sillä itsekään en kehtaa mennä torille valtavan sateenkaarilipun kanssa julistamaan lesbouttani, olenhan jäyhä suomalainen.
No hei täällä ois p-savolainen piilotteleva kaunotar, joka haluaisi kyllä tulla löydetyksi ja tutustua tämän alueen neiteihin! Jos satut vielä ihan Kuopiosta olemaan niin iso plussa! Toisaalta jos olet edes lähistöltä niin on mulla autokin.. ;) Olisi mukava saada oikeasti kiinnostavia tuttuja tältä suunnalta :) ottakaa ihan rohkeasti yhteyttä spostiin just.awesome1990@gmail.com

Vai eikö täällä alueella mukamas ole muita kuin minä ja se yks kuumis kuntosaliohjaaja?
Täälläpä yksi Varkaudesta! 27v ja himppusen kadoksissa, kaapista ulos tulleena :D

Ja minä oon päättänyt, että vaikka olen lukenut Lekkerillä olevan hyvin kuivia bileitä, sinne aion suunnata ensi viikonloppuna. Jotain ääntä tänne Savoon on saatava..
Täältä löytyisi mökkeily seuraa Sulkavan seudulle, olen siellä main noin viikon päästä tässä kohta tulevalla viikolla eli siis vappuna.. Jos ketään sattuu seudulla olemaan sopivia tyyppejä niin oikein mielelläni seuraa kaipaisin! Turhan paljon tässä on yksin mökkeilty, mutta tottakai ominenikin pärjään..! ;) Eli kaikki ihanaiset Savon seudulta, ottakaapa yhteyttä pikimmiten! Tarkoitus olisi tulla Sulkavalle Kotkasta (Lappeenranta-Imatra sunnalta) tulevana keskiviikkona eli vappuaattone. Täällä päässä tai siis siellä päässä olisi 26 v. (kohta 27) ihan hyvä kroppainen, suht atleettinen (tallityöntekijän hommissa kolmatta vuotta), eläinrakas nainen vailla seuraa. Kuka vaan saa tottakai olla yhteyksissä vaikka vaan kaverina, seuraa tässä etitään kaikin puolin ettei aina tarttis olla omineen! :) Ja pahoittelen jo valmiiks et oon kyllä erittäin tai jopa ihan liian kriittinen tommosen ns. "tosissaan" seuran yhteydessä. Mutta tosi hyvä ystävä olen melkein kelle vaan, en ketään ikinä sorsi vaan ihan päin vastoin, kaverina tykkään kenestä vaan jos vaan kemiat yhtään kohtaa! :) Kunhan et ihan täysin kusata sen nään kyllä heti läpi, eli ei ihan ketä vaan kiitos! Oonkohan taas turhan negatiivnen, mutta oikeesti ottakaa ihmeessä kaikki yhtyttä Savon seudulta jookos!?
Hei! Kyllähän meitä aika paljon löytyy täältä Savosta :)
Tännekin saa kirjoitella, jos haluaa. Olen kuopiolainen 25v binainen :)
(step.my.life89@gmail.com)
  • 31 / 34
  • Uuraslompolololololo
  • 1.5.2014 1:32
Tääöä pn yksi lespo kikrjoita mulle mulla on kauheea vimma en saa tarpeeki. Ikunen puutos on.
Täällä taitaa oikeesti olla aika hiljasta...?!?... Ite olisin halukas tutustumaan uusiin ihmisiin ympäri savoa ja tietysti kauempaakin mutta jotenkin tuntuu että täällä ei taho löytyä mittään paikkaa,foorumia tms jossa voisi ihmisiin tutustua? Vietän aikaa heteroystävien seurassa mutta olis mukava saada samankaltaista seuraa ,joten missä kaikki mukavat bit/lesbonaiset piileksii savossa? :)
No mä oon tampereelt, mut käyn aika usein savossa :) Siellä savonlinnassakin. Oon kuitenki vasta kohta 16, et ketää tuskin kiinnostaa :)