Lesboja Savon seudulta?

Moi!
Mie olen 20-vuotias opiskelija tyttönen ja pohdiskelen, löytyisikö Savon seudulta ketään samanhenkistä ihmistä (juttuseuraksi jne.) Itse asustelen tällä hetkellä Savonlinnassa ja tuntuu siltä, että olen AINOA täällä :) Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Ilmoitelkaahan itsestänne niin nähdään, onko Savo todella näin heteropainotteinen kuin miltä se vaikuttaa :D
Löytyyhän täältä ainakin yksi pari kymppinen neitonen :) Laita vaikkapa sähköpostia niin jutellaan ja tutustutaan enempi :)
en tiijä nyt että onko tämä nyt aivan oikea palsta miulle mutta no; olen savosta ja tunnustaudun lesbona joten ajattelin nyt kuitenkin vastailla tähän jos sais juttuseuraa. Täytän piakkoin 18 eli en kuulu nyt ryhmään parikumppiset pimut mutta tosiaan ois kivaa jutustellaa (:
Moikka, mä oon 29 ja asun Varkaudessa enkä tunne täältä ketään. Savossa kai mä oon :D
Saa laittaa viestillä mailiosoitetta niin kirjoitan!!!
Moi!
Olen 25v ja savosta,mulle voi kirjoitella :)
mynthon1@hotmail.fi
Täälläpä 32v. bi-nainen, asun n. 50 km S-linnasta. Saa meilailla, bi.mama80@gmail.com :)
Maira laittele viestii mun sähköpostiin...manderolli69@gmail.com
Jeps täällä kans yks suhteellisen läheltä Savonlinnaa vieläpä :)
Täällä myös bi-nainen savosta, Mikkelin läheltä. 30v ja mielelläni tapaan muitakin saman henkisiä. Ps. lauantaina lähdössä Mikkelin yöelämään ;-)
82naisa@gmail.com
Täällä myös yksi Savolainen tytöistä tykkäävä tyttö :) ikää 25 ja asun lähellä Varkautta :) tarkemmin sanottuna Heinävedellä. Mulle saa kirjoitella, olisi kiva tutustua muihin samanhenkisiin :)
moikka BiMama. Samoilta suunnilta minä myös. Iältä pikkusen nuorempi kyl, mut ei paljoo... 28v ite. Hiljaista tuntuu olevan näillä "markkinoilla"... Mitäpä sulla mielessä? Pistä meilii. ois kiva jos ois joku jonka kaa jutustella...