Europarlamentti hyväksyi homoliittojen vastustajan terveyskomissaariksi (juttukommentit)

• 1 / 6
  • puppeliassi
  • 21.11.2012 19:45
eikös natseillakin ollut vastaava ministerifuhrer?

rakkautta joo. katsoin äsken uudestaan iron sky :)
  • 2 / 6
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 21.11.2012 23:02
EU:ssa ollaan tarkkoja ihmisoikeuksien kunnioittamisessa. Jos Borg ei yrittää ehdollistaa niitä yhdenkin ihmisryhmän osalta hän saa lähteä.
  • 4 / 6
  • Ei_avioliittoja_homoille
  • 22.11.2012 7:45
Homopallerolle tiedoksi, että komissaareja ei ihan sormia napsauttamalla erotella. Itselleni tämä komissaari on ihan mieluisa. Kerrankin joku järkevä ihminen komissaarina.
  • 5 / 6
  • Havainnoija
  • 22.11.2012 9:56
Komissaarin on tietenkin pakko noudattaa EU:n lainsäädäntöä (mm. tasa-arvo ja yhdenvertaisuus). Tarkoittaa sitä, että kyseinen Borg ei voi onneksi lähteä sooloilemaan esimerkiksi homojen oikeuksia vastaaan. Lisäksi komissaari joutuu vannomaan valan Euroopan unionin tuomioistuimen edessä:

Having been appointed as a Member of the European Commission by the European Council, following the vote of consent by the European Parliament I solemnly undertake: to respect the Treaties and the Charter of Fundamental Rights of the European Union in the fulfilment of all my duties; to be completely independent in carrying out my responsibilities, in the general interest of the Union; in the performance of my tasks, neither to seek nor to take instructions from any Government or from any other institution, body, office or entity; to refrain from any action incompatible with my duties or the performance of my tasks.

I formally note the undertaking of each Member State to respect this principle and not to seek to influence Members of the Commission in the performance of their tasks. I further undertake to respect, both during and after my term of office, the obligation arising therefrom, and in particular the duty to behave with integrity and discretion as regards the acceptance, after I have ceased to hold office, of certain appointments or benefits.
---
Muuten olen sitä mieltä, että Borg on surkea tapaus ja häpeäksi EU:lle.

Kommenttia muokattu: 22.11.2012 klo 10:11
  • 6 / 6
  • Valerie
  • 23.11.2012 17:00
Ei_avioliittoja_homoille.....sitä ei pysty mikään komissaari tai kukaan muukaan estämään, se tapahtuu jo hitaasti mutta vääjäämättömästi. Mitään et voi, olet joutumassa vähemmistöön!!! Suomi on ainoa maa pohjoismaista jotka kieltää, mutta sekin tulee vielä muuttumaan, etenkin jos Suomi vielä haluaa johonkin YK:n neuvoston jäsenmaaksi!!!