ranneliike.net - Homokansan yhdistävä tekijä
Tunnus    Salasana

Palveluoppaassa mukana
Decoart sisustustaulut
Decoart on käsintehtyihin sisustustauluihin erikoistunut myymälä ja nettikauppa. Paljon kokoja, värejä ja aiheita, enimmäkseen abstraktia käyttötaidetta. Öljyväritöitä alkaen 60 e. Tervetuloa katsomaan sopivia vaihtoehtoja satojen taulujen valikoimasta!
tapahtumakalenteri suomen homobaarit tiedotteet ja järjestötoimintaa vapaalla lähetä vinkki

Tiedotteet ja järjestötoimintaa

Gay Cooper 1.7.2010

Perinteinen Gay Cooper juostaan Eläintarhan urheilukentällä Helsingissä 1.7.2010 klo 18.00 alkaen. Tapahtuma on osa Helsinki Prideä 2010 ja teemaltaan kaikenlaisen syrjinnän vastainen.
TIEDOTTEET JA JÄRJESTÖTOIMINTAA  12.04.2010 19:57 1 kommentti, viimeisin 12.04.2010

Tanssikurssilla opit perusteet tai saat hiottua askeleitasi

Ovatko perustanssit hukassa tai tarvitsetko niihin lisäohjausta? HOT ry järjestää syyskuusta alken 7 eri tanssin kurssin. Sinäkin voit tulla mukaan!

Paikalliset sivut: Muuta aiheeseen liittyvää: Jos Sinulla on kerrottavaa oman kotipaikkakuntasi menoista ja tapahtumista - tai jotain muuta kirjoitettavaa paikallisesta vinkkelistä, lähetä viestiä!

Näytä suurempi kartta

© Sateenkaariyhteisöt ry 2001-2017 - Tietoa meistä - Yhteystiedot ja palaute - FAQ - Käyttöehdot Tekstiviestipalvelut tarjoaa Labyrintti Media Oy